Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samlet alle mine anmeldelser for molinshop.com sine juices her https://www.e-cigarette-forum.com/forum/threads/my-combination-of-reviews-for-molinshops-premade-liquid-and-flavors-for-diy.724826/

Det er foreløpig 25-30% rabatt på alle deres ferdigblanda væsker av god kvalitet(!) og putt på "FIRST15" for ytterligere 15% avslag. "VAPER" for 10% avslag dersom du har bestilt før. I prisen vil VAT være med (23%), men dette vil bli tilbakebetalt til konto etter 1-2 dager ettersom Norge ikke er med i EU.

Anbefaler også å bli med i denne gruppa på facebook :) https://www.facebook.com/groups/MolinShop.UK/?fref=ts

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Så lenge det får tilgang til markedet så skal jeg være glad, for da får jeg kanskje bestemor vekk fra pinnene. Dama hoster på seg små brudd i ryggen pga røyken, men vil ikke bytte fordi Norge ikke tillater direkte salg innenlands og hun ikke har noe tro på nettkjøp. Den dagen hun bytter er den dagen jeg vil si at damping har "seiret". Absurd at det har tatt så lang tid i det hele tatt, så selv om det blir regulert såpass strengt - så er det bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge det får tilgang til markedet så skal jeg være glad, for da får jeg kanskje bestemor vekk fra pinnene. Dama hoster på seg små brudd i ryggen pga røyken, men vil ikke bytte fordi Norge ikke tillater direkte salg innenlands og hun ikke har noe tro på nettkjøp. Den dagen hun bytter er den dagen jeg vil si at damping har "seiret". Absurd at det har tatt så lang tid i det hele tatt, så selv om det blir regulert såpass strengt - så er det bra.

Hvorfor inngår dere ikke en avtale? Hun gir deg x antall kr i mnd, og du kjøper og tar med deg det hun trenger/vil ha når du er på besøk?

Lenke til kommentar

Kjempebra!  :thumbup:

Har bestilt 8 forskjellige smaker fra dem, kan ta en en review etterhvert nå som jeg har gått til innkjøp av diverse RDA drippere. Prøvde den klone greia som ble anbefalt her inne, TOTALT FAIL! Tenk å anbefale Magma V2 klone når man får en authentic EHPRO Nixon V2 til samme pris. Store skyer er morro, men det er smaken som kommer først. Fikk en EHPRO Mr. Owl idag fra Steamlab.no, fungerte utmerket. Sitter ikke inne å bruker sub ohm eller RDA drippere, bruker som regel 50/50 VG/PG og mindre TC utstyr for å slippe all den dampen(røykvarsleren har slått ut en gang og de uler i hele huset siden de er seriekoblet).

Prøvde Bubblegum fra Liberty Flights, forferdelig kjemisk smak. Skal teste ut den fra Molin.

Jeg liker at de har ferdig 70/30 VG/PG med valgt nikotin styrke, gjør blandingen veldig mye enklere.

Hvilke blandingsforhold har du på e-juicen din? (% VG/PG)

Endret av Membership Expired
Lenke til kommentar

Kjempebra!  :thumbup:

Har bestilt 8 forskjellige smaker fra dem, kan ta en en review etterhvert nå som jeg har gått til innkjøp av diverse RDA drippere. Prøvde den klone greia som ble anbefalt her inne, TOTALT FAIL! Tenk å anbefale Magma V2 klone når man får en authentic EHPRO Nixon V2 til samme pris. Store skyer er morro, men det er smaken som kommer først. Fikk en EHPRO Mr. Owl idag fra Steamlab.no, fungerte utmerket. Sitter ikke inne å bruker sub ohm eller RDA drippere, bruker som regel 50/50 VG/PG og mindre TC utstyr for å slippe all den dampen(røykvarsleren har slått ut en gang og de uler i hele huset siden de er seriekoblet).

Prøvde Bubblegum fra Liberty Flights, forferdelig kjemisk smak. Skal teste ut den fra Molin.

Jeg liker at de har ferdig 70/30 VG/PG med valgt nikotin styrke, gjør blandingen veldig mye enklere.

Hvilke blandingsforhold har du på e-juicen din? (% VG/PG)

Takktakk, bare å dele den videre :)

Tidligere brukte jeg 60PG, men skjønte etter hvert at verken hodet, magen eller lungene likte dette. Hodepiner, dårlig mage og midlertidige pusteproblemer innimellom like etter damping. Nå bruker jeg 70VG og alle problemene er borte, til tross for at jeg nå bruker 5-15ml om dagen i motsetning til 2-3 :)

Lenke til kommentar

Har fått varer fra Molinshop. Testet nettopp Soft Banana, lukter som Banan Bugg hvis noen er gamle nok til å huske tyggisen til 50 øre. 

btw; sjekk ut høringssvarene: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/horing-om-implementering-av-tobakksproduktdirektivet-201440ef--forslag-til-endringer-i-tobakksskadeloven/id2458896/

Enkelte svar fra diverse instanser er skremmende.

Lenke til kommentar

Har fått varer fra Molinshop. Testet nettopp Soft Banana, lukter som Banan Bugg hvis noen er gamle nok til å huske tyggisen til 50 øre.

btw; sjekk ut høringssvarene: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/horing-om-implementering-av-tobakksproduktdirektivet-201440ef--forslag-til-endringer-i-tobakksskadeloven/id2458896/

Enkelte svar fra diverse instanser er skremmende.

Da har vi helt forskjellig opplevelse på den. Jeg klarer ikke helt å kjenne igjen den banansmaken fra noen spesiell sted, men jeg synes den er utrolig god, og passer bra i mix. Hva syntes du om den da? :)
Lenke til kommentar

Du må fortelle meg hva du synes om kaffesmaken. Aldri turt å smake på den da jeg har lave forventninger til å dampe kaffesmak :p Men du begynner å få en samling der ser jeg :)

Ok, jeg skal arrangere en giveaway/contest på vegne av molinshop.com for norske dampere. Hva som skal til for å vinne er jeg usikker på enda, men tenker kanskje en bildekonkurranse. Premiem vil være 1x 100ml valgfri base, 2x 10ml valgfri aroma fra molinberry og 3x tomflasker til å blande ELLER 2x valgfri Moliq ferdigblanda dampevæske. Tenker å kjøre den på NDS for så å lenke til den her, hva synes dere? :)

Lenke til kommentar

Ja! Legg ut i fb gruppen til nds da, føler at det er langt flere medlemmer der enn på forumet til nds.

Ja, er ikke så mye aktivitet i forumet der dessverre. Hvilken av gruppene skulle jeg lagt ut på?

Tenker noe sånt som et bilde av enten seg selv damper ute og/eller bilde av dampeutstyr/væske ute i vinterværet. Beste 3 vinner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...