Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Samt diverse juice, som et par kaffe-smaker, RY4, Cinnamon Rolls, Hawaiian Pineapple og noe annet jeg ikke husker i farten.

 

Bestilte meg eGo Variable Voltage (VV) Passthrough Battery, har du noe erfaring med denne? hvor lang batteri tid har den? Hva vil egentlig passthrough si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passthrough Battery er at du har mulighet for å dampe mens den står i lader.

Hvor stort batteri har du bestillt?

Jeg har 1000mAh eGo selv, og det damper jeg tomt på litt mer enn en arbeidsdag..

Det er kjekkt med et backup batteri igrunn, men det kommer jo litt ann på hvor mye du damper også selvfølgelig.

 

 

EDIT: Er også meldt opp på coop for en Joyetech Evic.

Har du meldt deg på nå nettopp?

Ser deg ikke på lista.

Jeg fikk invoice og har allerede betalt nå, så da er det bare å vente til i midten av Januar.

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Passthrough Battery er at du har mulighet for å dampe mens den står i lader.

Hvor stort batteri har du bestillt?

Jeg har 1000mAh eGo selv, og det damper jeg tomt på litt mer enn en arbeidsdag..

Det er kjekkt med et backup batteri igrunn, men det kommer jo litt ann på hvor mye du damper også selvfølgelig.

 

bestilte 650 tror jeg. Men bruker det hovedsaklig ved pcen og hjemme.

Passthrough virker å være perfekt for meg. Om jeg skal ut kan jeg alltid ta med ett full ladet batteri + noen 510 batterier ekstra. :)

Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg litt er at om jeg rister på den så hører jeg batteriet slingre inni der. Det er ikke noe farlig og enkelt å fikse, men likevel.

Etter å ha brukt den noen timer nå så må jeg si at det iriterer meg helt vanvittig.. :p

Skulle tro den var lagd med tanke på å ha en "Kick" inni der.

Er selvfølgelig ikke det siden det allerede er VW.

Fjæra i batteri lokket er alt for myk til at det hjelper å dra den noe ut å få batteriet noe stødigere på den måten..

Vurderer nesten å surre litt papir eller noe rundt batteriet, sånn at det iallefall ikke tilter frem og tilbake bare jeg vender på moden for å ta et trekk.

 

Har du noe triks til modifisering som funker, så må du gjerne dele litt visdom.. :)

Lenke til kommentar

Passthrough er vel ett must, ihvertfall at man har ETT, så man kan plugge inn i en usb hvor som helst og vape ivei mens den lader. Kan til og med bare ha med en adapter for å stappe usben i veggen uten noen pc overhode.. Er det strøm er det mulighet for vaping! Genialt!

 

Sitter nå med 2 billige 510 batterier (tror jeg) som varer kanskje 4-5 timer med effektivt bruk.

Skal bli godt å få ett vv passthrough batteri som alltid er klart til bruk ved pcen, som samtidig gir bedre ytelse, cant wait!

 

Hvor lang (kort) leveringstid kan jeg forvente fra ecigwizard i beste tilfelle? Det vil si om den ikke blir stoppet i tollen og ditten og datten.

 

Bestilte fra de har om dagen, men valgte billig shipping uten sporing, så det blir spennende å se :p

Endret av Ajesto
Lenke til kommentar

Hvor lang (kort) leveringstid kan jeg forvente fra ecigwizard i beste tilfelle? Det vil si om den ikke blir stoppet i tollen og ditten og datten.

 

Ved billig shipping tar det ca en uke (+/-). Ved kjappeste leveringen som koster rundt 16 pund så får du den på døra dagen etter den er blitt shipped, og bestiller du før klokken 12 (england tid, that is, mener å tro at de er en time foran oss, korriger meg om jeg tar feil anyone) så blir den sendt samme dag.

 

Har brukt raskeste shippingen ett par ganger fordi jeg helst skulle hatt varene igår (!) og er strålende fornøyd. Den vanlige shippingen deres har også vært rimelig punktlig (1 uke).

Lenke til kommentar

Ja etter jeg har kjøpt Joyetech eGo-C ifra https://www.vaper.no.../Joyetech-eGo-C, så finner jeg ut at det er en diskusjon side på e sigaretter :confused:

 

MEN er vaper.no en bra side å handle ifra?

 

Og er Joyetech eGo-C et god produkt? Er det "enkelt" å bruke?

 

Hvor mye tilsvarer 1 petters rød 3 badle iforhold til juice? Tenker på mengde juice?

 

Som en sikkert forstår, så røyker ikke jeg, dette er til min mor.

 

Deler som ble kjøpt:

Joyetech eGo-C

- Ekstra patroner: 5 stk, 1 pakke med 5..

- Batterikapasitet: 1000 mAh

- Farge / Finish : Svart

- Elektrisk motstand i fordamper: Standard (2.2 ohm)

- Stardust Clearomizer: 1 Ekstra fordamperpa..

 

 

Og juice som ble handlet inn ble 30ml Tobacco (18mg) - Ingen aning om at dette er bra greier...

http://www.juicycigs.co.uk/30ml-18mg-e-liquid/30ml-tobacco-18mg.html

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

De norske sidene er en smule dyre ift feks engelske, det er akkurat de samme produktene. Dessuten får du ikke nikotin holdig e-liquids, men her har du jo bestilt liquid fra england og styrken ser jo riktig ut. Det som er vanskelig å forutse er hvordan man liker smaken. Det finnes utrolig mye forskjellig og folk liker mye forskjellig. Jeg har holdt meg til tobakks smaker og kjøper for meste merket av Vermillion River og Halo. (tror det står litt mer info noen sider bakover her om du leter, mye diskusjon om starterpacks og smaker i det siste)

 

Jeg mener å ha sett det produktet nevnt flere ganger og Joytech eGo er et godt merke.

Lenke til kommentar

Hot-tip:

 

Bland 80-90% Liqua original tobacco(eller annen nøytal tobakksjuice) med en fruktig smak du liker. 90% Tob+10% green apple er en storslager her i gården - man risikerer ikke "over-smak" som gjør deg lei eller queezy, og man får heller ikke for mye tobakksmak, det blir en perfekt balanse og smaker som røyk med et hint av smak :)

Lenke til kommentar

Jeg bytter på å bruke vivi nova'en og cartomizers, liker å variere litt! Men føler at jeg har lyst til å kjøpe noe nytt noe som er enkelt og fra ett sted hvor jeg ikke får f.eks clearomizers med plastsmak.

 

Nedturen med cartomizers er at de burde toppes minst 1 gang i timen, jeg gjør det oftere, for at den ikke skal svi seg. Men daaaamn vapen som kommer og smaken.. mmmmmm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...