KatrinaS Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ahh molinahop er visst treige med leveringa denne gangen. Har bestilt 320ml med juice for en uke siden, og er tom innen fredag. Kontakta molinshop, og har jeg ikke juicen innen mandag, sender han på nytt. Kanskje jeg får dobbelt opp da om jeg er heldig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Lagde nettopp 59 ml med Lime Sparkle (siste noensinne, da FCV ikke lenger selger konsentrat). Lagde også en testbatch med kiwismak. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet Du får ikke noe slikt i god kvalitet 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Jeg foretrekker 50/50, da jeg kun bruker ferdigcoils med begrensede juicekanaler. Her i huset ville custard bli kastet. Hvem spiser (drikker?) vaniljesaus hele tiden? Prøv deg på arctic mint. Prøvd ut begge smakene nå. Bruker jo som regel smakløst, men mint/menthol kan jeg bruke ellers også. Lagde ca 2ml med mint for å teste først, ble altfor sterkt. Trengte bare et par dråper på en større mengde. God og frisk. Kald å trekke inn og godt ute i varmen. Custard var utrolig god. Hadde en litt sterk og annen smak og minnet noe om irish coffee. Var veldig god til kaffen. Men er nok ikke noe jeg kommer til å bruke hver dag nei. Det har jeg smakløst eller mint til. Custard blir mer som kos. Godteri er veldig godt innimellom, men ikke dersom man spiser det hele tiden. Tyggis med mint/menthol smak kan man tygge på hver dag. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet Du får ikke noe slikt i god kvalitet Jammen noe som ligner på slikt da, må ikke se akkurat ut som det, men noe som har god mulighet for å lade opp og fylle på e-juice? trenger noe mindre diskret enn svære Sub Ohm batteriet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet Du får ikke noe slikt i god kvalitet Jammen noe som ligner på slikt da, må ikke se akkurat ut som det, men noe som har god mulighet for å lade opp og fylle på e-juice? trenger noe mindre diskret enn svære Sub Ohm batteriet Evod er et godt valg da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Når det kommer til cigalikes som nevnt ovenfor, tror jeg dette er det beste du får. http://www.damping.no/collections/helesett/products/eroll-kit-joyetech 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 Ville heller gått for http://www.damping.no/collections/batterier/products/510-280mah-batterimed http://www.damping.no/collections/fordampere/products/boge-lr-510-cartomizerfordamper (gul). Har et par sånne batterier med både gule og svarte coils. Gule gir best effekt. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Når det kommer til cigalikes som nevnt ovenfor, tror jeg dette er det beste du får. http://www.damping.no/collections/helesett/products/eroll-kit-joyetech Fantastisk, takk skal du ha, var akkurat en slik jeg var på jakt etter Ville heller gått for http://www.damping.no/collections/batterier/products/510-280mah-batterimed http://www.damping.no/collections/fordampere/products/boge-lr-510-cartomizerfordamper (gul). Har et par sånne batterier med både gule og svarte coils. Gule gir best effekt. Nja.. har undersøkt en del på de der, liker ikke metoden som benyttes for å fylle opp hylsene. Jeg liker hele konseptet til eRoll såpass godt at valget havnet på en eRoll-C. Vet noen her forresten hvilke e-juice/leverandører/nettbutikk som leverer juice himmla raskt? Eller noen i Vestfold området som selger/vil gi bort? hadde blitt veldig glad Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Når det kommer til cigalikes som nevnt ovenfor, tror jeg dette er det beste du får. http://www.damping.no/collections/helesett/products/eroll-kit-joyetech Fantastisk, takk skal du ha, var akkurat en slik jeg var på jakt etter Ville heller gått for http://www.damping.no/collections/batterier/products/510-280mah-batterimed http://www.damping.no/collections/fordampere/products/boge-lr-510-cartomizerfordamper (gul). Har et par sånne batterier med både gule og svarte coils. Gule gir best effekt. Nja.. har undersøkt en del på de der, liker ikke metoden som benyttes for å fylle opp hylsene. Jeg liker hele konseptet til eRoll såpass godt at valget havnet på en eRoll-C. Vet noen her forresten hvilke e-juice/leverandører/nettbutikk som leverer juice himmla raskt? Eller noen i Vestfold området som selger/vil gi bort? hadde blitt veldig glad Molinshop.com. Leverer nesten alltid etter 3-5 dager vanlig frakt. 5,8 euro for 100ml @15mg VPG-base Pleier å bestille 2,3dl om gangen. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Det er fint men tenkte mest på ferdigblanda og ikke blande selv da. Vapeclub.co.uk er de jeg har brukt en del.. UKecigstore også men er ikke alltid de rekker fram til siste frist som er fredag etter min mening bestiller man på en Søndag, tidlig mandag.. Så har brukt førstnevnte mest. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Det er fint men tenkte mest på ferdigblanda og ikke blande selv da. Vapeclub.co.uk er de jeg har brukt en del.. UKecigstore også men er ikke alltid de rekker fram til siste frist som er fredag etter min mening bestiller man på en Søndag, tidlig mandag.. Så har brukt førstnevnte mest. Det er ferdigblanda. Så fremt du ikke er totalt avhengig av smak. Og aroma kan og kkøpes og blandes inn. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Har du link til den du snakker om.. alle de jeg finner ligger langt over 5.8 euro.. Den jeg finner på VPG er jo bare base. edit1: for å være ærlig så skjønner jeg ingenting av den siden der.. De ferdigblanda jeg skal ha selges til priser over hva jeg kunne fått på UKecigstore eller vapeclub, da mener jeg 10 ml med 6-12 mg nicotine.. Ellers ser jeg det er 100ml VPG base men da må man tilsette dråper sjøl skjønner jeg.. men ekstrakt finner jeg heller ikke på siden.. Ah merker det å være utenfor e-cig gamet har sine følger edit2: eller tror jeg skjønte det nå.. Kjøper man ferdigblanda nicbase med 1 L 50/50 PG/VG 8mg f.ex så kjøper man også 1 L med smak (Blueberry) så blander man f.ex 10 ml med base og 10 med smak har man 20 ml e-juice om jeg skjønte rett.. Så siden det dobbles ved ferdig sluttblanding har man egentlig 2 L ejuice hvis man tar 1 + 1 L base og smak da? Totalpris på 23 euro så rundt 220 NOK for såpass mye ejuice er jo ikke akkurat gærnt hvis man bare gidder å blande litt sjøl.. Endret 30. august 2015 av James Bond Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Husk at konsentrat/essens kommer i PG. Så du forandrer forholdet mellom VG og PG i basen ved å tilsette noe. Og 50% essens er ekstremt. Normen er 5-20%. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Voldsomt til bruk av smaktilsetning da. Bruker som regel bare 3-4% smak om jeg bruker smak. Anbefalt er rundt 7-12%. Kan dog ikke bruke høyere enn det jeg gjør, da går magen i snurr. Men er en billig side ja, god på levering og kunde service Og basen derfra, samt smakene er helt på topp. Skal du blande ut 100ml med smak, kjøp 10ml aroma. Skal du blande ut 1l, kjøp 100ml aroma. Ikke overdriv såpass som du tenkte. Endret 30. august 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvor mye aroma man skal ha i er individuelt. Noen er svake og noen er sterke. Jeg har aromaer hvor anbefalt mengde varierer fra 1% til 19,5%. Inawera har forøvrig mange rimelige og gode aromaer. Jeg anbefaler kjekssmaken. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet For et par dager siden ble det diskutert i facebookgruppa til NDS om akkurat slike e-sigaretter. Det var etter forespørsel fra en dame som trengte noe enkelt til sin far som sleit med nedsatt førlighet. Der ble disse anbefalt av flere, har aldri prøvd dem selv så kan ikke gå god for dem. Uansett var det disse dem fleste snakket mest varmt om. http://www.smokesmart.no/ Endret 31. august 2015 av Bredoc Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Noen som vet hvor man kan få tak i Super-mini's eller noe lign. som funker bra? Har lyst å gjøre ett eksperiment. Gjerne av knall kvalitet For et par dager siden ble det diskutert i facebookgruppa til NDS om akkurat slike e-sigaretter. Det var etter forespørsel fra en dame som trengte noe enkelt til sin far som sleit med nedsatt førlighet. Der ble disse anbefalt av flere, har aldri prøvd dem selv så kan ikke gå god for dem. Uansett var det disse dem fleste snakket mest varmt om. http://www.smokesmart.no/ Greit å vite til annen gang, har egentlig bestemt meg for eRoll asså.. ellers takk. Joyetech er jo ett kjent merke innenfor bransjen, også er jeg ikke helt fan av cartomizer selvom jeg brukte det en del før. Trenger noe som varer og som er lett å fylle på. Joyetech eRoll er helt perfekt for meg sånn sett. Voldsomt til bruk av smaktilsetning da. Bruker som regel bare 3-4% smak om jeg bruker smak. Anbefalt er rundt 7-12%. Kan dog ikke bruke høyere enn det jeg gjør, da går magen i snurr. Men er en billig side ja, god på levering og kunde service Og basen derfra, samt smakene er helt på topp. Skal du blande ut 100ml med smak, kjøp 10ml aroma. Skal du blande ut 1l, kjøp 100ml aroma. Ikke overdriv såpass som du tenkte. Kunne du sendt meg link til hvilke flasker jeg bør kjøpe og smak? hadde vært veldig fint, også blandingsforhold, jeg antok bare det var 50/50 men igjen.. jeg har jo ikke peil på sånt så f.ex skal jeg ha 10 ml, hvor mye base og smak må jeg ha da? og hvilke produkter? Blir ikke klok på den siden der skjønner du men den ser hvertfall veldig ryddig ut og professjonell så det skal de hvertfall ha. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Også må man huske på modningstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå