Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen anbefalinger på 18650 batteri? Pleier som reger å wicke coils fra 0.4 - 0.7 ohm på ca 20w-30w.

Leter hovedsaklig etter høy batteri kapasitet ettersom jeg kun kjører single batteri.

EDIT:

Er forresten til IPV Mini 2

Endret av teb1986
Lenke til kommentar

Blandingsforholdene varierer mye fra aroma til aroma. Jeg har aromaer som det er mer enn nok med 2% av, og jeg har hatt aromaer som man må bruke 25% av.

Det er lett å finne blandingsforhold til de forskjellige smakene på nettet.

Når det gjelder utstyr, så er må man ha noe å måle med. Enten en målesylinder, sprøyte eller vekt. Så må man selvfølgelig ha flasker å ha det på.

Endret av RRhoads
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Da har jeg bestilt et Aspire Premium Kit for å gi dette her et siste forsøk.

Om det blir like mye bytting av tanker, batterier og coiler denne gang også så er det nok for min del.

Hadde glatt betalt litt ekstra for et produkt som bare fungerte (kun måtte lades i ny og ne). 

Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt et Aspire Premium Kit for å gi dette her et siste forsøk.

Om det blir like mye bytting av tanker, batterier og coiler denne gang også så er det nok for min del.

Hadde glatt betalt litt ekstra for et produkt som bare fungerte (kun måtte lades i ny og ne). 

Hvis du tar en titt på mods med 2x 18650 batterier så har du 2-4 dagers batteri tid (avhengi av bruk)

Eks kan være iStick 50w ett godt alternativ

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lager man egne coiler og veker er damping problemfritt. Bytter batteri èn gang i døgnet, bytter bomull et par ganger i uken og ny coil kanskje en gang per måned. Null problemo. :)

Det innebærer likevel ikke at jeg kjøper et produkt som fungerer ut av boksen, må jo lage egne coiler og veker :) 

@teb1986 Batteritid er hovedsaklig ikke det største problemet, men alt vedlikeholdet rundt det å ha en mod.  

Lenke til kommentar

Har kjørt Subtank mini v2 og istic 50w nå i flere uker, og jeg er 100 % fornøyd 

Null lekasje, massevis av damp og smak ! 

Akkurat nå er favoritten four elements fra ismokeking sin rainforest , smaker digg 

Anbefaler virkelig den, lett å bygge i og lage egne coiler, og er så og si umulig å få dryhits når man lager coilen og setter bomullen riktig i hullet 

Lenke til kommentar

Lager man egne coiler og veker er damping problemfritt. Bytter batteri èn gang i døgnet, bytter bomull et par ganger i uken og ny coil kanskje en gang per måned. Null problemo. :)

Det innebærer likevel ikke at jeg kjøper et produkt som fungerer ut av boksen, må jo lage egne coiler og veker :)

@teb1986 Batteritid er hovedsaklig ikke det største problemet, men alt vedlikeholdet rundt det å ha en mod.  

Vedlikehold er vel opp til hva du vil ha.

Jeg personlig lager egner coils og har ingen problem med det arbeidet rundt dette, dog, jeg røyket i 10 år og rullet hver eneste sigarett og følte at jeg brukte mer tid på det en å lage en coil innemellom.

Føler du det er er problem kan man bare kjøpe premade coils i alle størrelser og fasonger. Bruke 30 sekuner på å bytte maks 1 gang i uken kan jeg ikke si er mye jobb og alternativt fylle på tanken med juice 1-2 ganger om dagen.

Selvsagt må du sette modden på lading en gang i mellom.

Snakker da om f.eks Istick 40w med eks UD Zephyrus m/ premade coils.

Hvis du faktisk mener sistnevnte alternativt er "tungvindt" så vet ikke jeg, men jeg vet at tobakk og rullepapir var mer jobb i lengden.

Lenke til kommentar

Tipper han lager selv. Både juice og coils.

Lager juice selv også :)

tenkte på å starte med å lage juice selv, har du noe starttips? Hvordan er blandings forholdene? utstyr? sikkerhet?

Takker for svar på forhånd

Kjøper for det meste VPG blandinger jegdamper rett fra boks :p Ellers hr jeg brukt noe aroma (100ml blanda til sammen). Øyemål, aner ikke hvor mye, men funka jo greit :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har erfaring med Aspire Nautilus Mini tank?
Topplokket på min sitter som et sant helvete, og har faktisk fått blemmer på tommelen av å skru den av og på 2 ganger(for å fylle tanken).

Noen som har hatt samme problemet, og eventuelt har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...