KatrinaS Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Til å skulle være mer utbredt, har jeg fortsatt ikke sett noen som damper. Bare røykere overalt.Da jeg var i Tsjekkia røyka nesten alle. I løpet av min uke der, så jeg én som dampa. Men ser jo kanskje en i halvåret her i Oslo som damper og så. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg har sett to eller tre som har dampet, utenom nær eller i dampesjapper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Så to stykker utenfor KDW, men that's it. Folk glor fælt på meg, da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ser folk hele tiden som damper. 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg også. Og da tenker jeg ikke bare på de folkene jeg omgås. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 har akkurat begynt å handle ejuice fra http://esmokes.se/ og vil gjerne anbefale de. De leverer USA juice fra kjente kvalitets leverandører enten fra lager i sverige eller via lager i frankrike. fikk bestilling etter ett par dager da jeg besilte en flaske suicide bunny fra lager i sverige. man tjener seg også opp poenger ved å handle der som kan brukes til rabatter. Vil i samme slangen anbefale https://www.vapingking.co.uk/ som er blitt min faste leverandør av kvalitets ejuice med en variasjon av friske gode ejuicer. Samtlige av juicene ligger på den søte siden dog. har nylig fått en Billow v2 i hus og må si det er en forrykende god rta. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Kjøpte meg en rosa eleaf i USA, fordi jeg synes sticks er så...rare. ALLE røyker i New York, med eller uten nikotin. Jeg røyker ikke cigaretter så jeg røykte alltid uten nikotin. Men ettersom jeg røykte eleafen kanskje 4 ganger i månedene gav jeg den vekk før jeg dro hjem til Norge igjen. Vet uansett foreldra ville ikke satt stor pris på det så så ingen grunn til å ta den med. Endret 9. juli 2015 av Mai Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg også. Og da tenker jeg ikke bare på de folkene jeg omgås.Gjør det omtrent aldri. Og jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg også. Og da tenker jeg ikke bare på de folkene jeg omgås.Gjør det omtrent aldri. Og jeg bor i Oslo. Senest i dag møtte jeg 3 dampere på Rema1000. Fikk smakt en juice som jeg bare må bestille meg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Fant en box mod med rda, en slik med flaske med batteriet. Har vasket den og tatt vekk bomull men får ikke løsnet rda'en. Så når jeg skal inn med en ny coil, hvilke ohm anbefales det? Vtc5 batteri. Og fant den på jobben, har ligget her i 2 mnd om noen skulle lure:) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Siden Sony sluttet å produsere vtc5 for lenge siden, noe som kan indikere at batteriet er falskt om du nylig har kjøpt det, i tillegg til at vtc5 aldri var ment til damping, så ville jeg ha begynt med å bytte ut batteriet av sikkerhetmessige årsaker. Når det kommer til ohm så bruker jeg å velge den ohmen som jeg synes passer best til den juicen jeg skal bruke. Veldig få av mine favoritter liker seg på sub. Men de batteriene jeg kjører kan jeg bruke ned til 0.2 ohm om det skulle være nødvendig. Om ditt vtc5 er ekte så er det vel rapportert at du kan bruke det helt ned til 0.1 ohm, men dette er ikke noe jeg ville ha tatt sjansen på. Risikoen er altfor høy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Har sett flere dampere på det pisslille tettstedet av en by jeg bor på (vel og merke etter at jeg skrev artikkelen i lokalavisa i 2013), enn jeg har sett til sammen i Trondhjem, Stavanger, Oslo, Bergen, og Berlin, men det kommer kanskje an på hvor mye tid jeg tilbringer der kontra her. Skjønt, det er en del i Trondhjem og Stavanger, da. Lenke til kommentar
User400 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Dragedamp (Biri og Hamar) selger også fra Ismokeking sitt sortement. Men de lar meg ikke smugsmake på utvalget. Fikk smake på fyren bak kassas private tank, med noe med vanilje. Har så sykt lyst på mer, men husker ikke hva han kalte den. Var noe vanilje med kanskje et hint av jordbær. Irriterer meg at Lillehammer er så jævlig langt unna Svinesund. Charlottenberg har ikke dampesjappe. Ikke har jeg bil, heller. Charlottenberg har egen Ismokeking butikk med masse smaks prøver du kan sitte på med, på lørdag om du har lyst! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg er blakk. Men takk uansett. Lenke til kommentar
User400 Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg er blakk. Men takk uansett.No problem! Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. juli 2015 Del Skrevet 23. juli 2015 Så tre dampere på kafé igår (et par +en mor/svigermor - alle med avansert utstyr(jenta i paret kjørte t.o.m cloudchaser-type driptip) og 2 i dyreparken i dag. Ser jevnlig andre på veien(altså i bil) også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Kjøpt juice for 900 spenn, samt en ny eLeaf 30 watt, for å ha som reserve. Penga flyr ut av vinduet. Neste gang jeg får cash, blir det et nytt naut, slik at jeg kan ha en reserve av reserven. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. juli 2015 Del Skrevet 24. juli 2015 Denne måneden har det gått med juice for 15-20kr, samtidig som jeg har brukt omtrent 50 øre på coiler. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Da har jeg investert i en IPV Mini 2 som skal ta over min Cool Fire VI og har da selvsagt Lemo 2 samt Zephyrus tank i hyllen som skal på toppen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 Denne måneden har det gått med juice for 15-20kr, samtidig som jeg har brukt omtrent 50 øre på coiler.Hvor kjøper du ifra? Bruker å kjøpe fra molinshop, veldig billig. Coiler har samme pris omtrent over alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå