Datasmurf Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, det var nok feilvare, men jeg synes jeg leste noe et sted om at jeg burde unngå mørke juicer i gjennomsiktige tanker. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 @GreenMonster og alle andre som tar sjansen på å bestille fra USA.. Halo is having a 20 percent off sale. Coupon code is "HALOGIFT" Veit ikke mer enn jeg så på et annet forum her.. Oh.. mange takk. Jeg trenger en ny Turkish 30ml Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Til alle som liker HALO, Vermillion River og ellers er opptatt av kvalitetsjuice: Jeg må bare igjen få skryte av LIQUA - smakene er så spot-on som det kan bli. Prøv en 10ml og se! http://www.goritchy.com/e-liquid Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva anbefaler du? Jeg liker søte smaker som cinnamon rolls og friske smaker som hawaiian pineapple. Jeg likte derimot ikke VR sin blueberry noe særlig. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ser ut til at to 510batterier holder en normal søndag, sikkert mer om jeg er mye ute av huset (røyker alltid mer da), nå som jeg er over den "førstetids-fråtsingen" . Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg veit ikke hva Liqua juice pleier å koste, men jeg fikk 8 eller 9 stk 10ml flasker for under 200,- Bestillte fra spaincigar.es. Da koster det ikke så mye å teste litt forskjellig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hva anbefaler du? Jeg liker søte smaker som cinnamon rolls og friske smaker som hawaiian pineapple. Jeg likte derimot ikke VR sin blueberry noe særlig. Jeg elsker Grønn eple, Citrus er god, og Tobacco er det desidert nærmeste jeg har vært røyksmak - den første som faktisk kunne forveksles med tobakk. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ett kjapt spørsmål til: En venn av meg fikk pakken sin stoppet fra en eller annen nettbutikk som sendte fra England, altså innenfor EØS. Pakken blei stoppet i tollen, og han fikk brev om at han måtte dokumentere hva som var inne i pakken. Dette klarte han ikke å dokumentere, så pakken blei retunert. Hva bør man gjøre om dette skjer? Trenger man bare å skrive ut en slags kvittering også får man regning på 25%? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hvis du får varer fra en nettbutikk og får det brevet så skriver du bare ut kvittering for kjøpet og sender det inn. Eller du kan maile kvitteringen til den epost adressen som står nederst i brevet. Er varenes verdi på mer enn 200NOK må du betale toll og moms for hele beløpet inkl frakt. Er varenes verdi under så slipper dem imellom tollen uten problemer. Får du varer av en kompis i utlandet og de er merka med gave, så må du få han til å sende deg kvittering på varene. Da kan sumen av varenes verdi være 1000,- og gå fritt mellom tollen. 1 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Da er det en liten update etter jeg fikk pakken min. Å vape med ego vv og vermillion river e-juice er en helt annen verden en det lille batteriet som jeg brukte før (mere damp + smak) Jeg savner litt mere smak men det er bedre en det var før. Banana blend var ikke god den har en ekkel ettersmak men French Vanilla og Malibu Pineapple får tommel opp fra meg Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Banana blend var ikke like god med det nye batteriet? Prøv å gå endel ned og opp på Volten, så vil jeg tro du finner tilbake til smaken igjen. Hvilken type atty har du juicen din i nå når du vaper på det nye batteriet? Kan anbefale en ViviNova til det nye batteriet ditt. Uansett, velkommen i VV klubben. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jeg bruker cartos men jeg er usikker på om det er boge eller smoketek siden det er noe jeg hadde fra før. Jeg har prøvd litt opp og ned med volten og det ble ikke noe bedre men skal prøve meg fram litt mere så blir det vell. Edit: det er Smok Tech som er kjøpt fra altsmoke. Endret 3. desember 2012 av paraxsystemz Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Til alle som liker HALO, Vermillion River og ellers er opptatt av kvalitetsjuice: Jeg må bare igjen få skryte av LIQUA - smakene er så spot-on som det kan bli. Prøv en 10ml og se! http://www.goritchy.com/e-liquid Will do Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har akkurat vært hos kameraten min som promoterer Apollo, og hentet ett kit som jeg kunne få låne frem til pakken min kommer. Fikk med Banana og Rocky Road. Sitter med Banana nå, og den var veldig god Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Unnskylder reklame, men her er noe dere burde være med på om dere gamer. Vi har hatt det vanvittig gøy på spillexpo, og jeg brukte min VV PT der for første gang i public - uff.. jeg liker ikke å vape ute. Men, ta en titt da vel Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Valgte da og oppgradere fra mitt basic 510 starter kit, da dette ga den kicken jeg ville ha. Bestilte ett 535 ego variable voltage passthrough battery og 10 boge low res cartomizers Regner med at dette vil ende opp med å bli det perfekte hjemmesettet, med mye damp og smak! Noen som kan beskrive/forklare forskjellen på effekt mellom ett 535 ego passthrough vv og ett basic 510 sett? Følte at 510 settet hadde kort levetid, og jeg sleit med å få gode throat hits og det kom skjelden mye røyk. Etter ett par trekk ble også effekten mye mye dårligere. Noen som har testet begge og kan forklare hvor stor forskjellen er? Endret 3. desember 2012 av Ajesto Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fy søren, jeg digger den Chocolate Mint til Alba Mist. Dampa på den i et døgn nå, og fyller stadig på mer. Storrøykeren på jobb likte det også, og jeg skal hjelpe ham med å bestille til seg selv. ^^ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Valgte da og oppgradere fra mitt basic 510 starter kit, da dette ga den kicken jeg ville ha. Bestilte ett 535 ego variable voltage passthrough battery og 10 boge low res cartomizers Regner med at dette vil ende opp med å bli det perfekte hjemmesettet, med mye damp og smak! Noen som kan beskrive/forklare forskjellen på effekt mellom ett 535 ego passthrough vv og ett basic 510 sett? Følte at 510 settet hadde kort levetid, og jeg sleit med å få gode throat hits og det kom skjelden mye røyk. Etter ett par trekk ble også effekten mye mye dårligere. Noen som har testet begge og kan forklare hvor stor forskjellen er? Med ego VV batteriet så kan du skru opp volten noe sinnsykt. Du får mye mer vape og mer smak i mange tilfeller, ihvertfall med Boge LR cartomizers. Det eneste som er skuffende er batteritiden som kan være noe lav. Forøvrig så liker jeg 510batteriene jeg bestilte, ene startkitet fikk jeg fra altsmoke.com av typen YETI. De likte jeg godt. Har også 510 batterier av merket Joytech, som jeg også er ganske glad i. Gode å ha når man skal vape diskree og ikke ha noe som ser skikkelig skummelt ut, men gir lite ''futt'' i forhold til egobatteriene. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da lades en fersk Boge LR med VR KY4 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da har jeg skrivd meg på COOP lista for det nye Joytech EVic kitet på ECF. Veit ikke helt om lista stenger i dag eller i morgen, men man må være verified member.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå