Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte fra Molinshop. Helt greie priser for 100ml flasker med PG og VG. Også har de Fizzy Cola smakstilsetter. Har min første batch med hjemmelaget heksebrygg til lagring i skapet nå. Blir spennende å se om det blir brukbart. Kanskje de er ferdig samtidig som min 20-litersdunk med hjemmelaget øl?? Blir isåfall en fin fredag

Kjøpte selv 200ml VPG og 10ml fizzy cola derfra, jeg er fornøyd :)
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 100ml VG og 100ml PG, og mixer ca 70VG/30PG, og ca 10% FizzyCola.

Blir interessant å teste resultatet

Du må nesten ha 10% skal det bli noe ordentlig smak. Har testet litt forskjellig og laget kanskje 80ml med colasmak. Smaker ikke vanlig cola da. En blanding av godtericola, og restaurantcola.
Lenke til kommentar

Kulde får metall til å trekke seg sammen. Da blir det enklere å skru fra hverandre tankene hvis de sitter fast.

Det er noe skikkelig herk å skru fra hverandre tankene.. skjønner meg ikke på

folk som ser at de vasker og gjør klar tankene på 5 minutter.. Jeg skylder de i

glovarmt varm for deretter å bruke tang + våt klut for å løsne på de... er jo helt

oppripa. Er ikke akkurat kjappere å fryse de ned  :p, ikke skrur jeg de hardt

sammen heller..

Endret av tobben?
Lenke til kommentar

Kulde får metall til å trekke seg sammen. Da blir det enklere å skru fra hverandre tankene hvis de sitter fast.

Det er noe skikkelig herk å skru fra hverandre tankene.. skjønner meg ikke på

folk som ser at de vasker og gjør klar tankene på 5 minutter.. Jeg skylder de i

glovarmt varm for deretter å bruke tang + våt klut for å løsne på de... er jo helt

oppripa. Er ikke akkurat kjappere å fryse de ned  :p, ikke skrur jeg de hardt

sammen heller..

Hvilke tanker er det snakk om?

Lenke til kommentar

Ja, jeg må bruke vannpumpetang for å få åpnet Nautilus-en min, men det er ikke verre enn at jeg alltid fyller tanken når jeg står opp slik at den varer dagen ut, og reiser jeg bort, tar jeg bare med meg tangen.

Skjønt, det så sikkert litt merkelig ut sist jeg kom med fly, fikk henta bagasjen, åpna kofferten midt på gulvet med rørleggersprekken i været, på jakt etter juice-flaskene og ei tang og så begynte å styre og mekke, før jeg rusha ut for å få meg et velfortjent trekk. :p

Lenke til kommentar

Først og fremst lemo drop, nautilusen får jeg som regel demontert for hånd

uten for mye besvær.

Jeg må bruke tang og krangle for å demontere RBA'n i Kanger Subtank.. Litt irriterende, men aksepterer det. 

Forferdelig irriterende da.. synes jeg ihvertfall, spesielt når du demonterer den

1-2 ganger om dagen mens du prøver forskjellige juicer. Tanken blir stygg også,

selv med tang er det litt problematisk.

Endret av tobben?
Lenke til kommentar

Skjedde med meg en gang dette er også. Var trøtt og skulle fylle på tanken så jeg slapp å gjøre det morgenen etter. Begynte å skru hardt feil vei, og da var det gjort. Brukte slike oppvaskhansker og fikk den løs etter hvert. I tillegg til to hudlag på pekefingeren... :p

Lenke til kommentar

Først og fremst lemo drop, nautilusen får jeg som regel demontert for hånd

uten for mye besvær.

Jeg må bruke tang og krangle for å demontere RBA'n i Kanger Subtank.. Litt irriterende, men aksepterer det. 

Forferdelig irriterende da.. synes jeg ihvertfall, spesielt når du demonterer den

1-2 ganger om dagen mens du prøver forskjellige juicer. Tanken blir stygg også,

selv med tang er det litt problematisk.

http://vapeband.com/

Med disse får du bedre tak, og de lager ikke riper som en tang. Ikke tar de opp så mye plass heller.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Da jeg fortsatt brukte de tynne, sylinder-formede, hadde jeg dem stående i et gammelt ølkrus sammen med penner, skrujern, laserpenner, og en pinsett. I disse dager, har jeg iStick-en stående ved siden av tastaturet, eller liggende oppå kabinettet til lading.

Under reise, har jeg batteriene i en lomme i sekken, mens juice og (tomme) tanker ligger innpakket i tørkepapir, i en ziplock-bag, i toalettmappen min, i koffert / bag, om jeg skal ut å fly, men hvis det er tog / buss / bil, så har jeg det bare i sekken. Avhengig av reisens lengde, har jeg enten en klar e-sigg i bukselomma, eller i stående posisjon i en lomme i sekken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...