KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Hva dampes det på i dag? Selv har jeg brukt creme brulee med 12mg Edit: 1g var veldig mye...Mente 12mg Endret 22. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Mother's Milk fra Suicide Bunny. Herlig smak, minner om en blanding av karamell og risengrøt med sukker og kanel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Har lyst til å smake den, men blir nokså dyr å bestille. Får bestille 10ml for å smake en gang Lenke til kommentar
tobben? Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Jeg sitter og venter på at disse fra the alchemist cupboard skal godgjøre seg. Trenger virkelig flere tanker.. er det noen tanker lignende lemo drop dere vil anbefale? Største problemet med lemo drop er at det er klin umulig å lese av riktig ohm. Må være noe som er løst eller gjør dårlig kontakt inni der.. Men det er jo begrenset hvor lenge man gidder å vente. Ny penere coil, 0.8 ohm og ny wicke teknikk. Fyrer løs på the alchemists custard. Og den smaker helt jævlig.. Damper som bare juling, men det smaker papp.. Må nok stå en stund til og se hva som skjer.. Endret 22. mai 2015 av tobben? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Rasberry Limonade fra Mount Baker Vapor. Kjøpt på cloudhousevapor. Snille priser, veldig rask levering, veldig god service. Har også Blue Drake og Strawberry fra samme selskap. I skapet har jeg Mothers Milk, MOAB, Heist, og mange andre flasker. Damper på en Kanger Subtank med RBA på ca 0,8ohm på en iStick 30W Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Prøver igjen. Ingen som har behov for gratis utstyr? Jeg har én Kangertech EVOD batteri, 1 stk Kangertech EVOD2 atomizer, 1 stk EVOD GLass og 3 coils som ikke kommer til å bli brukt. EVOD2 er brukt etpar ganger, men rengjort godt. Noen som vil ha? Har dessverre ingen lader å gi bort, så kan ikke kalle det "starter kit"... Batteriet er brukt noen få ganger. Har også et 18650 3,7V 2600mAh batteri som jeg brukte til VAMO-modde (som jeg mista), og ikke bruker lenger. Ting kan hentes hjemme hos meg, alternativt på jobb, på vei til/fra jobb. PM meg de som er interessert i litt basic nybegynnerting. Helt gratis, må kvitte meg med litt gammelt utstyr. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kunne kanskje tenke meg det, har sendt PM Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kunne tenkt meg alt sammen, men bor for langt unna. Lenke til kommentar
Stork1 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Er på utikk etter ett nytt batteri til damp-apparatet mitt, og har sett litt på Vision Spinner II. Noen som har erfaring med dette? Ser også ut til at denne nettbutikken har gansk ok pris på det batteriet - og veldig ok pris på en del nikotinvæsker. Noen som kjenner til den: YouSmoke.eu? Hvilken tank bruker du? Har hatt et slikt batteri, min erfaring er at det ofte må lades men ellers ok. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ikke bruk Nautmini hvis du har sterke sitrus-juicer, som Lime Sparkle. Sitrusen ødelegger bunnpakningen. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ikke bruk Nautmini hvis du har sterke sitrus-juicer, som Lime Sparkle. Sitrusen ødelegger bunnpakningen. Hvilke tanker har du brukt juicen på som fungerer da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg har alltid brukt Nautmini med Lime Sparkle. Ingen av mine to Nautmini har bunnpakning nå. Prøver med Aerotank v1 nå, men gir jo så lite smak i forhold til Nautmini. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Prøvde VPG'n jeg bestilte fra molinshop. Syntes den var veldig grei. Kjøpte også cola aroma som ikke var så aller verst heller. I tillegg til veldig mye dampproduksjon som er et stort pluss. Kommer til å bestille der framover. Mye billigere enn å kjøpe ferdigblanda for å si det sånn Men den var da voldsomt sterk. Føles sterkere ut enn 24mg. Jeg kjøpte 15mg base og blanda ut, likevel føles den mye sterkere ut. Kanskje de har blanda feil eller det bare føles sånn ut med den juicen? Endret 29. mai 2015 av RammsteinBK Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Da er juicen jeg har dampa de siste månedene ute av produksjon eller noe i den duren, ikke å få tak i i alle fall, så nå har jeg handla juice for tusen spenn. Må bare skaffe meg noen nye tanker. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Noen som har noen formening om hvilken nettbutikk i UK som har best kvalitet på nikotinen? Evt. hvis det er lite forskjell på kvaliteten: Hvor man får mest for (import)penga. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Tenker du base eller juice? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Nikotinbase - Blander selv. Kjøper PG/VG og essens i Norge. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Jeg kjøper fra Inawera eller Pink Mule. Inawera har forøvrig ganske bra utvalg i aroma. Ikke dyrt heller. Endret 2. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Molinshop er greit også forøvrig. Men juicen derfra føles mye sterkere ut så anbefaler å gå ned et hakk på styrken derfra Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg kjøpte fra Molinshop. Helt greie priser for 100ml flasker med PG og VG. Også har de Fizzy Cola smakstilsetter. Har min første batch med hjemmelaget heksebrygg til lagring i skapet nå. Blir spennende å se om det blir brukbart. Kanskje de er ferdig samtidig som min 20-litersdunk med hjemmelaget øl?? Blir isåfall en fin fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå