JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Er ikke noe galt med å kjøpe den Egoen der, men da er du mer eller mindre låst til 2ohm utstyr for å få god ytelse. Som sagt så er det et helt greit batteri, men du vil få mye større fleksibilitet med et batteri med VV. Hva vil det si at jeg er låst til 2ohm utstyr? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Lurer på om min Vision eGo tåler colaen bedre enn Vivi Novaen. Blåbær er godt, men jeg savner å vape cola, og gidder ikke vente på at den andre forsendinga og de ekstra Vivi Nova-tankene skal komme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ego-batterier uten VV gir såvidt jeg vet 3,5v når batteriet er fulladet, men slipper fort ned til 3,2v etterhvet som batteriet brukes - og det er ikke nok til å drive særlig mye mer enn 2ohm tilfredsstillende, selv om det helt klart lar seg gjøre. Både jeg og mange andre gjør det stadig vekk. Det blir ansett som å være i den svakere delen av skalaen. En 2ohm cartomizer på et Ego-batteri uten VV er det nærmeste du kommer det som er grunnen til at så mange velger batterier med VV - stor smak og dampproduksjon som gir for de aller fleste gir økt nytelse i bruk. Man får tak i utstyr ned til 1,5 -1,8ohm rundt omkring, men det er ikke utspredd. Derfor sier jeg at du er "låst" til 2ohm utstyr. Batteriet har ikke nok kraft til å drive noe særlig over 2ohm skikkelig. Men 2ohm på et Ego-batteri er en god opplevelse Endret 2. desember 2012 av Lakus 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sånn! Bestilt ett til 501batteri til dama så hun har 3, pluss 10 LR cartomizers. Og fire 808batterier til megselv pluss 15 LR cartomizers samt lader. Nå må vi bare bestemme oss for juice. Skal ha så det rekker uti januar ihvertfall, tenker en 50ml KY4 hver pluss ca 3 10ml med andre testsmaker hver bør holde. Det høres vel ut som et lager som bør rekke uti januar? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Høres bra ut ja, bare pass på å ikke damp ut alt med en gang Og jeg anbefaler Vermillion RIver sine juices. Uk-eliquid.co.uk selger dem i 30ml og 10ml. Det er det eneste merket av juice hvor jeg faktisk har likt alle smakene jeg har prøvd hittil. Vanligvis er det ca 50/50 hvilke jeg liker og ikke liker innad i hvert merke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vermillion River er knall Men må si at jeg ikke likte blåbær noe særlig. Hadde en noe rar smak. Fikk ikke prøvd den etter den fikk ''steeped'' da, ga den bort til noen som trengte juice øyeblikkelig. . (Jeg er snill ) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvor mye er vanlig å bruke per mnd i juice? 100 ml ca? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det spørs hvor mye du vaper og om du nettopp har sluttet å røyke, hva slags juice du bruker og hva slags feedingsystem du bruker. Da jeg sluttet å røyke kunne jeg lett vape 3 ml om dagen. JEg dampet og dampet og dampet dagen lang for å holde suget på avstand. Nå kan jeg fint holde meg til 1-2 ml om dagen med samme juice på samme feedingsystem siden ''suget'' er mer eller mindre borte. Så ha litt ekstra spesielt i begynnelsen hvis du bytter vekk sigaretter for e-cig. Når det er sagt så vil tynne juicer gå veldig fort på cartomizers, florida citrus explosion gikk bort jæææævla fort siden den er tynn som vann. KY4, Cinnamon rolls, Hawaiian pineapple er tykkere juicer og varer derfor lenger. Sutter jeg på min vivi nova med juice fra ejuiceuk.com så går jeg gjennom ca 1 ml om dagen. Tanken som jeg fyller med 2 ml juice (+/-) vil vare med nesten to dager (spørs på masse rart, as you might know, stress og sånne ting, hvor mye man vaper). 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 +1 til påstanden om Vermillion RIver sine juices. Ellers har jeg den samme erfaringen med Organic serien til VirginVapor som jeg bestiller fra ukecigstore.com Må legge til at Halo juicene også har en stor prosentandel med veldig gode juicer, men der snakker vi stortsett tobakk som base smak. De bestiller jeg fra spaincigar.es til en god pris. 2X30 ml for under 200,- Det jeg har prøvd av vaporgod.com er også av veldig god kvalitet, men de har ingen forhandlere i europa, så da blir det som sagt gambling med tollen hvis man skal ha nikotin basert juice. Etter jeg hadde en pakke med 0mg nikotin bli sendt tilbake pga at det stod nikotin i innholdsfortegnelsen og endel mailing frem og tilbake, så har de endra rutiner og har nå nye merkelapper som går rett imellom tollen. Jeg tilsetter bare egen nikotin selv her hjemme. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Okei. Uansett ganske billig i forhold til vanlig sigaretter da. Er vel ikke så mange slike "Cartomisers" man må kjøpe i måneden? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ser forresten at denne Apollo siden jeg bestiller ifra, ikke holder til i USA som noen her inne trodde. Det er UK. Så da er det vel ikke noe problem med toll uansett? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Det spørs på ditt eget bruk, hvordan du bruker dem og hvor lenge du er villig til å bruke samme cartomizer. Hvis jeg skulle bare bruke cartomizers for en hel måned så hadde jeg nok gått igjennom 5-6-7 stk. However, så er det mange her som bruker en cartomizer mye lenger enn det jeg gjør (jeg bruker min i 3-5 dager før jeg kaster den). Noen her som kan fortelle om hvordan de får cartomizerne til å vare leeenge? Ser forresten at denne Apollo siden jeg bestiller ifra, ikke holder til i USA som noen her inne trodde. Det er UK. Så da er det vel ikke noe problem med toll uansett? Det er lovlig å bestille nikotinholdig juice fra UK, så hvis det stemmer så er det korrekt at det skal gå bra med tollen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Okei. Ser for meg ett forbruk på ca 250 kr i mnd jeg da. Det er jo ikke ille akkurat. Tror det blir noen pakker under juletreet med ett slikt start-kit i år. Genialt å gi til mor og far som røyker f.eks. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kan hende at det blir for komplisert og ''alien'' for eldre, dessverre, men det er verdt forsøket! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tja, det kan nok hende ja. Men om man tar en liten "opplæring" med de, så burde det nok gå i min familie hvertfall. Er det normalt at standard kit og eGo kit koster det samme forresten? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Med standard mener du 510? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 http://www.apolloecigs.co.uk/Apollo-Standard-Starter-Kit-p/ak108.htm vs http://www.apolloecigs.co.uk/product-p/akego.htm Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 @GreenMonster og alle andre som tar sjansen på å bestille fra USA.. Halo is having a 20 percent off sale. Coupon code is "HALOGIFT" Veit ikke mer enn jeg så på et annet forum her.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvordan er det med mørke juicer og klare tanker. Bør jeg unngå å vape sjokoladen min til jeg får en mørkere tank, eller? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg har aldri hatt problemer med sjokolade i ViviNova tankene mine eller noen av clearoene mine.. Ingen andre juicer heller for den saks skyld. Jeg tror fortsatt at det var en feilvare du fikk når den sprakk så fort, men det er meg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå