baguett Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Hadde nesten glemt at man kunne bygge selv. Får prøve det Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Sliter å gjøre opp en mening om kanger subtank. Må ha den på full airflow om jeg skal bruke den (for varm damp til å bruke munn-til-lunge metoden) og det blir noe annet enn nautet. Men syns ikke den gir noe god smak uansett juice. Nautet har også støre tank og lavere forbruk. Er det bare meg med den følelsen? For meg så er det stikk motsatt. Brukte tidligere kun Aspire Nautilus og hadde vel 12stk i daglig bruk med forskjellige smaker. Alle disse er nå erstattet med 12 Sub tanker og jeg er kjempefornøyd. (Har kun prøvd normal sub tank og mini utgaven, ikke nano) Det skal nevnes at en av mini tankene hadde jeg problemer med. Fikk den aldri til å fungere uten brentsmak og spytting av e-juice. Skiftet 4 coiler og det var samme problem, endte opp i søppelkassen med konkludert produksjonsfeil. Resterende tanker har fungert utmerket og gir en mye dypere smak enn både Delta 2 og Aspire Atlantis som også er prøvd. Jeg damper på default occ coil 0,5ohm og har sweet spot på 25w. Damper med full airflow og direkte lungedrag. Juice fra Mrs Lord & Co og bruker mods i dag som på bilde. http://bildr.no/view/ZGJ3OTdG Endret 27. mars 2015 av Bredoc Lenke til kommentar
baguett Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) For meg så er det stikk motsatt. Brukte tidligere kun Aspire Nautilus og hadde vel 12stk i daglig bruk med forskjellige smaker. Alle disse er nå erstattet med 12 Sub tanker og jeg er kjempefornøyd. (Har kun prøvd normal sub tank og mini utgaven, ikke nano) Det skal nevnes at en av mini tankene hadde jeg problemer med. Fikk den aldri til å fungere uten brentsmak og spytting av e-juice. Skiftet 4 coiler og det var samme problem, endte opp i søppelkassen med konkludert produksjonsfeil. Resterende tanker har fungert utmerket og gir en mye dypere smak enn både Delta 2 og Aspire Atlantis som også er prøvd. Jeg damper på default occ coil 0,5ohm og har sweet spot på 25w. Damper med full airflow og direkte lungedrag. Juice fra Mrs Lord & Co og bruker mods i dag som på bilde. http://bildr.no/view/ZGJ3OTdG Hmmm. Har en mini selv, og har prøvd meg gjennom 3 stk coiler (1,2ohm, 11-14w) allerede, like dårlig smak på alle. Jeg kan ikke se for meg hvordan det skal være noe feil med selve tanken, det er coilhodene jeg mistenker. Tror at bomullen er for tykk til at juicen trenger igjennom og derfor aldri blir fuktig nok. Skal ta med meg kanthal og greier hjem i påska og bygge egen da, kan jo ikke bli verre en occ'ene. Endret 27. mars 2015 av baguett Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 ADVARSEL! Hvis noen vurderer å bestille ferdige coils som jeg gjorde - dobbeltsjekk motstanden! Jeg bestilte 1.5 og 1.0 - alle på 1.5 er spot on, men alle som skulle være 1.0 er 0.5..! De sendte åpenbart feil pose. Altså, coilene er flotte og gode, men å få for lav ohm kan være farlig med feil batteri. Heldigvis bruker jeg et 35A batteri, men hadde jeg ikke sjekket og bare kjørt på med et standard 18350/18650 i en mech som jeg pleier, kunne det gått galt. Ellers, noen som har prøvd eGo ONE? Den ser ganske fin ut..! Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Har en eGo one liggende. Er helt grei den,men kunne vært bedre. Litt trøblete å fylle og vanskelig å se hvor mye juice som er igjen. Smaken er god nok og den produserer bra med damp med 0.5ohm coilen. 0.5ohm coilene har ikke særlig bra levetid og der er nok største minuset. Anbefaler heller å bare kjøpe ego one batteriet og en subtank nano. Endret 29. mars 2015 av Nerdrage Lenke til kommentar
tobben? Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Jeg føler meg så forrådt.. jeg var så optimistisk til UK ecig store, nettsiden fin, prisene er bra. De slår av UK moms på varer de sender ut, har billig frakt alternativ... Jeg var ganske sikker på at pakken kom til å komme før påske, men jeg sendte de en epost bare for å spørre om de kunne gi en røff antagelse på hvor lang tid det pleier å ta, og om det var før påske. Jeg bestilte den 21 mars, den 23 var statusen forandret til "complete" idag den 30 mars sier de at de kan bekrefte at pakken ble sendt igår og at det kommer til å ta maksimum 10-15 dager.. deilig... nydelig, det var den påsken. Endret 30. mars 2015 av tobben? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg føler meg så forrådt.. jeg var så optimistisk til UK ecig store, nettsiden fin, prisene er bra. De slår av UK moms på varer de sender ut, har billig frakt alternativ... Jeg var ganske sikker på at pakken kom til å komme før påske, men jeg sendte de en epost bare for å spørre om de kunne gi en røff antagelse på hvor lang tid det pleier å ta, og om det var før påske. Jeg bestilte den 21 marsj, den 23 var statusen forandre til "complete" idag den 30 marsj sier de at de kan bekrefte at pakken ble sendt igår og at det kommer til å ta maksimum 10-15 dager.. deilig... nydelig, det var den påsken. Samme her, bare med discountvapers isteden. Bestilte 3 5'er pakker med coils den 24 februar! De har fortsatt ikke kommet, selv om de ble sendt ut på dagen. De svarer med en gang på mail, hvor de beklaher seg veldig. Har mast noen ganger, men de legger skylden på at UPS har trøbbel pga stormer og diverse i USA... yeah right, har sjekka det opp og ahr hørt fra UPS at det ikke skal være noe trøbbel, og i såfall på max et par dager.. Lenke til kommentar
tobben? Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Samme her, bare med discountvapers isteden. Bestilte 3 5'er pakker med coils den 24 februar! De har fortsatt ikke kommet, selv om de ble sendt ut på dagen. De svarer med en gang på mail, hvor de beklaher seg veldig. Har mast noen ganger, men de legger skylden på at UPS har trøbbel pga stormer og diverse i USA... yeah right, har sjekka det opp og ahr hørt fra UPS at det ikke skal være noe trøbbel, og i såfall på max et par dager.. Ouch, fortsatt ikke kommet noen vei med den der? Det er surt når det blir så mye tull med bestillinger og man ender opp med å vente i ukevis, venter til man glemmer det og nærmest slutter å bry seg. Men sålenge den faktisk var sendt når de sa det, og de svarer på epost så har de forsåvidt tatt ansvar for det de kan ta ansvar for. Til en viss grad.. når det har gått i overkant av en måned må nesten noe bli gjort.. med mindre det er ugler i mosen. Endret 30. mars 2015 av tobben? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Jeg vet. Så sitter her med usmakelige, ueffektive, lekkende coils og vurderer å kjøpe fra en annen nettside. Skal ta kontakt om det ikke har kommet innen onsdag, og kreve pengene tilbake. Men de lyver jo! Hørte med UPS og de sa at det skulle være langt ifra så atore forsinkelser og jeg skulle fått det for uker siden! Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hadde trøbbel med dårlig kontakt på en Mech mod(M16 teleskop), måtte presse bryteren HARDT inn for å få noe særlig strøm opp i attyen. Skjønte det ikke helt siden alt så greit ut, og byttet flere coiler siden jeg tenkte problemet måtte ligge i tanken. Men så leste jeg meg opp på vedlikehold av mech-mods og kom over "skjult korrosjon" - og ganske riktig, etter total demontering av alle deler og en god rens med tannkrem(mildt slipende) og bomull, satt jeg igjen med masse grått "metallstøv" på filla, som ikke var synlig i utgangspunktet. Skylte, tørket og monterte, og jammen var det ikke en ny verden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Uhm, så jeg sitter her og kosedamper med nautet mitt, når jeg plutselig ikke får noen reaksjon. Tenker at batteriet er dødt, så jeg setter det til lading og tar frem et nylada. Ingen reaksjon. Enda et nylada, fortsatt ingen reaksjon. Bruker en annen tank, der funker alt. Skjer med det? Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Uhm, så jeg sitter her og kosedamper med nautet mitt, når jeg plutselig ikke får noen reaksjon. Tenker at batteriet er dødt, så jeg setter det til lading og tar frem et nylada. Ingen reaksjon. Enda et nylada, fortsatt ingen reaksjon. Bruker en annen tank, der funker alt. Skjer med det? Skru ut 510 pin om justerbar? Lenke til kommentar
tobben? Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Herre min gud, død og pine. Jeg bestilte to pakker for å unngå skatt. De har sendt meg batteri og coiler men ikke selve tanken.. dette er jo ren og skjær erting. Jeg har fått to av tre pakker. Jeg må si at jeg ikke innså just hvor små disse batteriene var, bestilte kanger ipow2 fordi at jeg fikk inntrykk at den var litt større. Trodde den ville passe bedre i hånda. Men den lille pinnen blir borte i hånda når du tar på den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 (endret) Uhm, så jeg sitter her og kosedamper med nautet mitt, når jeg plutselig ikke får noen reaksjon. Tenker at batteriet er dødt, så jeg setter det til lading og tar frem et nylada. Ingen reaksjon. Enda et nylada, fortsatt ingen reaksjon. Bruker en annen tank, der funker alt. Skjer med det? Vet du om en norsk forhandler som selger bunngummi til Naut og Naut Mini? Prøv å lirk ut litt på pinnen, har lagt merke til at de på mine går litt inn. Endret 31. mars 2015 av Dragen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Uhm, så jeg sitter her og kosedamper med nautet mitt, når jeg plutselig ikke får noen reaksjon. Tenker at batteriet er dødt, så jeg setter det til lading og tar frem et nylada. Ingen reaksjon. Enda et nylada, fortsatt ingen reaksjon. Bruker en annen tank, der funker alt. Skjer med det? Skru ut 510 pin om justerbar? Aner virkelig ikke om den er det eller ei, men jeg fikk et nytt naut i posten i dag, samt et nytt batteri, og noen hoder, så jeg klarer meg. Da jeg testa det gamle nautet på det nye batteriet, sto det bare "No atomizer", så jeg antar det er huet som har tatt kvelden elns. Har en del reservehoder, så det burde gå greit om jeg prøver det, bare synd det skjedde når tanken var halvfull. Vet du om en norsk forhandler som selger bunngummi til Naut og Naut Mini? Prøv å lirk ut litt på pinnen, har lagt merke til at de på mine går litt inn. Nei, visste ikke at det fantes, engang, men når jeg tenker meg om, er det jo i og for seg logisk nok. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Uhm, så jeg sitter her og kosedamper med nautet mitt, når jeg plutselig ikke får noen reaksjon. Tenker at batteriet er dødt, så jeg setter det til lading og tar frem et nylada. Ingen reaksjon. Enda et nylada, fortsatt ingen reaksjon. Bruker en annen tank, der funker alt. Skjer med det? Skru ut 510 pin om justerbar? Aner virkelig ikke om den er det eller ei, men jeg fikk et nytt naut i posten i dag, samt et nytt batteri, og noen hoder, så jeg klarer meg. Da jeg testa det gamle nautet på det nye batteriet, sto det bare "No atomizer", så jeg antar det er huet som har tatt kvelden elns. Har en del reservehoder, så det burde gå greit om jeg prøver det, bare synd det skjedde når tanken var halvfull. Vet du om en norsk forhandler som selger bunngummi til Naut og Naut Mini? Prøv å lirk ut litt på pinnen, har lagt merke til at de på mine går litt inn. Nei, visste ikke at det fantes, engang, men når jeg tenker meg om, er det jo i og for seg logisk nok.Det du beskriver høres veldig ut som ingen kontakt mellom tank og batteri. Er det et skrujernspor midt i 510-kontakten på tanken? Isåfall, skru den ut litt og du er good to go, veldig ordinært problem. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Kontakten på Nautene er helt flate, men begge kontaktene på mine Mini (har to) er ca 1 mm utenfor selve 510-gjengene når de ikke er skrudd inn i batteriet/modden. Vet du om en norsk forhandler som selger bunngummi til Naut og Naut Mini? Prøv å lirk ut litt på pinnen, har lagt merke til at de på mine går litt inn. Nei, visste ikke at det fantes, engang, men når jeg tenker meg om, er det jo i og for seg logisk nok. Aspire selger de til 1 USD i nettbutikken sin, med en transportkostnad på 30 USD. Får 4 stk til ca 10 USD på FT, men vil helst ikke gamble på leveringstid. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som ønsker seg en mod som gir deg 7-30 vorter? Lenke til kommentar
TheodorBjork Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg skrev et innlegg her - tror jeg - for litt over et år siden hvor jeg spurte om anbefaling av en god e-sigarettpakke for ca 5-600 kr. Flere veldig dyktige mennesker kom med gode anbefalinger, men dårlig økonomi gjorde at jeg alt på hylla.Men nå som jeg har litt ekstra "mad money" tenkte jeg å skaffe meg en allikevel. Men jeg lurer på om ikke teknologien har kommet seg noen steg videre siden da.Så: Kan du/dere anbefale en god e-sigarett til ca. 500-600 kr (pluss nikotinvæske) og et sted hvor jeg kan bestille det? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. april 2015 Del Skrevet 3. april 2015 Røyker du fra før? I så fall hadde du hatt veldig god råd til det. Røyker du ikke? I så fall, ikke begynn, dropp i det minste nikotinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå