Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 De fleste produsentene bruker ikke fargetilsetninger, da det ikke er noe poeng. Men noen har det. Har sett rød, grønn og blå hittil.Ah, kan du sende lenke til det? :kr Noen røde, litt blandet, enda mer litt blandet. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Jo de selger ren PG og VG, 2.55 Euro pr 100ml. 100ml med 100mg base holder til ganske mange flasker med ferdig utblandet... Det der finner jeg ikke http://www.molinshop.com/vg-c-72_73.html Jeg sikter til Mixnmatch e-liquid som jeg linket til. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvor stort er smaksfallet når man blander inn for eks. 2.4% 100mg i ferdig juice med 0 mg? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvor stort er smaksfallet når man blander inn for eks. 2.4% 100mg i ferdig juice med 0 mg? Ca null og niks, det er fordelen med å bruke sterk base. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 De fleste produsentene bruker ikke fargetilsetninger, da det ikke er noe poeng. Men noen har det. Har sett rød, grønn og blå hittil.Ah, kan du sende lenke til det? :kr Noen røde, litt blandet, enda mer litt blandet.Takk Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Må prøve å finne meg litt billigere ejuice. Mothers Milk blir dyrt i lengden. Veldig glad i jordbær, vannmelon og peach smak. Forslag? Så høy VG som mulig. https://www.getvape.co.uk/har gode priser Fant en rabattkode også ... 10% på første bestilling: MFRIENDS10 De jeg pleier å bestille av faktisk. Knallbra side, men de er jo helt tomme for juice. Synes det å blande selv høres veldig uhygenisk ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Tror du juice blir blandet i sterile laboratorier? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Tror du juice blir blandet i sterile laboratorier? Seriøse aktører gjør det. Men det funker jo helt fint å mikse hjemme for eget bruk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det der var ikke sterilt. Rent, men ikke sterilt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det der var ikke sterilt. Rent, men ikke sterilt. Det er flisespikking, deres cleanroom er på samme nivå som en operasjonsstue, det er jaggu meg rent nok! Og uendelig mye renere enn kjøkkenbenken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 TEKNISK SETT så er INGENTING sterilt når det først har kommet i kontakt med luft, men come on... vi vet jo at det er forskjell på stor skala produksjon og det å mixe på kjøkkenbenken sin Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Dragen nå syns jeg du er veldig pessimistisk her, det er null problem å kjøpe en smaksekstrakt, PG/VG, nicotine base og blande selv. Virker som du tror du skal dø hvis ikke du kjøper fra en aktør som har ferdigblandet, men du kan slappe helt av, du kommer til å overleve Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Interessant hvis man er bekymret for å dampe egenblandet. Spesielt hvis man drikker 1 liter brennevin og spiser 40 prince i helgene Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) frakt DHL PLANE Best Way -> Norway 0.996 kgDelivery within 1 - 2 working days 16.32 Euro Air Mail Shipping to -> Norway 0.996 KGDelivery within 3 - 5 working days in EU 8,78 Euro De vil absolutt anbefale DHL Er det sikrere? haster ikke, trenger ikke dette før om 2 uker Endret 4. mars 2015 av wyswyg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Var ikke jeg som var skeptisk til DIY. Hvis man vil ha en jordbærjuice som har samme smaksstyrke som for eksempel Lime Sparkle, og har Inawera Strawberry, hvor mange prosent konsentrat må man bruke? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Jo de selger ren PG og VG, 2.55 Euro pr 100ml. 100ml med 100mg base holder til ganske mange flasker med ferdig utblandet... 100mg base er veldig sterke ting å leke med som førstegangsblander....... Jeg foretrekker forsåvidt det enkle: 1l 6mg 70/30 pg/vg base. En liten gjeng t-juice aroma. Blande 2-400ml i slengen. Men nå har jeg gått ned en del i niktotinstyrke også... Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Kjøp en litersflaske. Gå på klasern å kjøp en liters krukke, samt et par glass på 500ml (400ml etter å ha testa..) eller mindre om du vil prøveblande. Litersflaska heller du over i literskrukka. (Nå kan du måle opp mengden med sprøyter.) Gå på apoteket å kjøp sprøyter i forskjellige størrelser. Have fun. Og takk for tipset om at de har endret adresse til molinshop! Ennå en edit: http://www.norsk-dampselskap.no/NorskDampselskapForum/index.php?board=22.0 Dedikert hjemmemixer kategori. Endret 4. mars 2015 av Caddy Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 100mg er skummelt. Spesielt for førstegangsblandere, jeg anbefaler maks 52mg til de som skal begynne. Er fort gjort å få alvorlige skader av så høy nic kosentrat. På NDS er det ikke lov å nevne så høyt engang. Bruk vernebriller, latex hansker funker ikke(nikotin trekker igjennom en genser som du kan få hivi av deg raskt, og nær vann(dusj) PG er antibakteriell, så bakterier er ikke noe problem. Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Facebook NDS dampekjøkkenet, der det er mest aktivitet :-) Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) . Endret 4. mars 2015 av tankfrydo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå