dampolainen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Vært artig å se hvordan dem ser ut inni men finner ikke noe på google . Litt merkelig at dem ikke har gjort batteriet utbyttbart hvis det er et helt vanlig 18650 ... må være rimelig trangt inni der sikkert. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 hvor bestiller dere fludium med nikotin? inawera er nede, vet ikke om det er bare for kort tid, men fra eu utenom norden er vel det som er lov? noen forslag? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 hvor bestiller dere fludium med nikotin? inawera er nede, vet ikke om det er bare for kort tid, men fra eu utenom norden er vel det som er lov? noen forslag? Her: http://www.mixnmatcheliquids.com Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 hvor bestiller dere fludium med nikotin? inawera er nede, vet ikke om det er bare for kort tid, men fra eu utenom norden er vel det som er lov? noen forslag? Her: http://www.mixnmatcheliquids.com Takk for det, det jeg har bestilt før heter VPG 50/50 , her er det flere, VG feks, er det ferdig til å røyke alt eller må man blande? søkte på vpg uten treff der. og hvilket land sender de fra? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 hvor bestiller dere fludium med nikotin? inawera er nede, vet ikke om det er bare for kort tid, men fra eu utenom norden er vel det som er lov? noen forslag? Her: http://www.mixnmatcheliquids.com Takk for det, det jeg har bestilt før heter VPG 50/50 , her er det flere, VG feks, er det ferdig til å røyke alt eller må man blande? søkte på vpg uten treff der. og hvilket land sender de fra? Det du har bestilt før er PG og VG ferdigblandet til 50/50, det kan du jo også gjøre selv om du kjøper en flaske av hver. Nicbase bruker man ikke store mengdene av i en miks, så det spiller ikke så stor rolle om den er PG eller VG. Og jeg håper du damper væskene, de er vanskelige å røyke... Mixnmatch befinner seg på Kypros. 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Må prøve å finne meg litt billigere ejuice. Mothers Milk blir dyrt i lengden. Veldig glad i jordbær, vannmelon og peach smak. Forslag? Så høy VG som mulig. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Blande selv?Inawera har base og essenser. T-juice har "ferdigessenser"..Norsk Dampselskap - Dampekjøkkenet har god hjelp for selvblanding.Husker ikke regnestykket til kjærringa, (mattegeniet i heimen) men du har veldig lav ml pris når du blander selv.. Endret 4. mars 2015 av Caddy Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 hvor bestiller dere fludium med nikotin? inawera er nede, vet ikke om det er bare for kort tid, men fra eu utenom norden er vel det som er lov? noen forslag? Skarruha med smak eller til å mixe sjøl da? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Normalt at juicen blir mørk i tanken? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Finnes det juicer som har andre farger enn guloransje? Har prøvd forskjellige, og alle har hatt litt ulik guloransj farge. Den mørkeste jeg har hatt var mojito. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Må prøve å finne meg litt billigere ejuice. Mothers Milk blir dyrt i lengden. Veldig glad i jordbær, vannmelon og peach smak. Forslag? Så høy VG som mulig. https://www.getvape.co.uk/har gode priser Fant en rabattkode også ... 10% på første bestilling: MFRIENDS10 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 De fleste produsentene bruker ikke fargetilsetninger, da det ikke er noe poeng. Men noen har det. Har sett rød, grønn og blå hittil. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Blande selv? Inawera har base og essenser. T-juice har "ferdigessenser".. Norsk Dampselskap - Dampekjøkkenet har god hjelp for selvblanding. Husker ikke regnestykket til kjærringa, (mattegeniet i heimen) men du har veldig lav ml pris når du blander selv.. Jeg har kjøpt ferdig base, og smaken har jeg, bruker lite smak, noe tobakksmak Ser nå at inawerashop.com er stadig nede, lurer på om de har lagt ned? De byttet ut hele sortimanget så jeg, før jul Basen er veldig billig der, ca 6-8 € for 100 ml, og 6-12 mg. Da kan det se ut som jeg må bestille annet sted, ser det an litt ett par dager Flere forslag? Fra eu og utenfor norden Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Sjekket nå inaweras facebooside,, ny nettside, http://www.molinshop.com/ Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Det har da blitt veldig billig. Ser ikke denne helt kurant ut? 30€ for 1 liter http://www.molinshop.com/nicbase-vpg-mgml-100ml-p-862.html Endret 4. mars 2015 av wyswyg Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Du får veldig mye mer for pengene med å kjøpe sterkere base og VG/PG uten nic for å blande selv, men om du vil blande aroma rett i ferdig 12mg er det vel greit. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 De fleste produsentene bruker ikke fargetilsetninger, da det ikke er noe poeng. Men noen har det. Har sett rød, grønn og blå hittil.Ah, kan du sende lenke til det? :kr Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Jo de selger ren PG og VG, 2.55 Euro pr 100ml. 100ml med 100mg base holder til ganske mange flasker med ferdig utblandet... Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ser ikke at det skiller mye i pris, får ikke uten nicotin heller i vg eller pg, på den butikken tror jeg kjøper vpg i 100 ml flasker, det er mer praktisk, men koster litt mer, ca 80 kr mer for 8 flasker, har akkurat kastet alle tomme 100 ml flaskene 5 ml pr dag 150 ml pr mnd med 8 flasker rekker det til nesten ett halvt års forbruk det er 9 mg, har vekslet litt mellom 6 og 12 pris 37,32 € inkl porto kan kjøpe meg noen flere tomme småflasker på 30 ml Jo de selger ren PG og VG, 2.55 Euro pr 100ml. 100ml med 100mg base holder til ganske mange flasker med ferdig utblandet... Det der finner jeg ikke http://www.molinshop.com/vg-c-72_73.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå