Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør dere hvis dere vil bytte juice i en tank midlertidig, og ikke vil kaste hodet? Putter det i en plastpose?

Bruk en pinsett eller tang. Hold et under rennende varmt vann i ca et minutt å la det luft tørke over natta.

Det kan fint brukes igjen til samme type juice. Fungerer også til smaks bytte, men det er ikke helt optimalt.

Jeg kjøper alltid en ekstra tank om det er en ny juice jeg liker. Da ender det opp med ny mod også, en ond sirkel hehe.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe en litt dyrere elsigg/damper. Bruker evod starterkittet, men kunne gjerne tenkt meg noe litt bedre enn det. Smaken på dette synes jeg blir dårligere, de har begynt å lekke litt her og der.

Blir nok en stund til jeg kjøper, men vil gjerne vite hva jeg bør se etter :)

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Vel, en iStick og Kangher Subtank Mini er vel det de fleste vil anbefale om dagen, og det må jeg si meg enig i egentlig. Litt tjukkere enn evod startersettet ditt definitivt, men en god dose mer brukbart, IMO.

Om du vil beholde størrelsen du har nå så se på Kanger EMOW. Prettty durn good also.

Du kan jo også se på en eGrip, men etter min mening må du lage egne coiler og sette inn dine egne veker på den for at den blir god. Til gjengjeld blir den da også veldig god. Og veldig liten.

Lenke til kommentar

Vel, en iStick og Kangher Subtank Mini er vel det de fleste vil anbefale om dagen, og det må jeg si meg enig i egentlig. Litt tjukkere enn evod startersettet ditt definitivt, men en god dose mer brukbart, IMO.

Om du vil beholde størrelsen du har nå så se på Kanger EMOW. Prettty durn good also.

Du kan jo også se på en eGrip, men etter min mening må du lage egne coiler og sette inn dine egne veker på den for at den blir god. Til gjengjeld blir den da også veldig god. Og veldig liten.

Takk for svar :)

Har ikke noe imot at den blir litt stor, kan da jo fortsatt bruke evod kittet som reisesett, så det er ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe en litt dyrere elsigg/damper. Bruker evod starterkittet, men kunne gjerne tenkt meg noe litt bedre enn det. Smaken på dette synes jeg blir dårligere, de har begynt å lekke litt her og der.

Blir nok en stund til jeg kjøper, men vil gjerne vite hva jeg bør se etter :)

Jeg er rimelig noob selv på dette her ...

Men jeg har nå gått følgende "sti" ..

1.Joyetech E-roll

Enkel liten damper. Denne fungerer med jeg ble lei av å fylle og lade hele tiden. Jeg kjenner folk som bruker denne og er fornøyd!

2.Joyetech E-go C

Større og bedre en e-roll på alle måter, jeg her ble jeg forbanna på at tuppene/tankene gikk i stykker hele tiden, Ble også her lei av å lade.

3. Eleaf istick /m Kanger protank mini v3

http://www.damping.no/products/eleaf-istick

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-mini-v3

Denne er jeg veldig fornøyd med ... og kan anbefales! Litt stor, men batteri holder en stund og det er godt med trekk i den.

Det som iallfall er sikkert:

Kjøp noe litt bra og dyrt med en gang! Ellers blir dette bare dyrere totalt sett ... Som som med meg: Man prøver noe mindre greier først og så blir det bare tull og sluttsummen blir høy!

Lenke til kommentar

Ser den ja.

Kjøpte først en cig-alike for lenge siden, men ble drittlei av å fylle på hele tiden, og lade hele tiden.

Så kjøpte jeg evod-kittet (med to) så fyller på begge, lader begge, så går aldri tom for strøm. Hver av de trengs bare å lade i et par timer max annen hver dag. Men de har som sagt begynt å lekke litt, og bli slitt. Og skulle gjerne fått meg noe litt dyrere/bedre. Har brukt disse i noen måneder.

Lenke til kommentar

Begynte med Ego, så Sigelei 30w og mvp 2.0. Nå har jeg

Mods:

Sigelei 100w, x2 Sigelei 150w, Cloupor T5 og T8, Smok M50, M65, M80, SMY 260w. Nemesis, Stingray, The Skeleton Key.

Tanker/Drippere:

Zenith V2, Mutation X V1 og v2, trident, plume veil, dark horse, orchid x4, Lemo og lemo drop, fogger v4,2, kayfun lite og v4, rose v2, Billow, jeg tror det var det.

Kan trygt si det har blitt en hobby.

Lenke til kommentar

Kyrre, blander du selv, hvor lenge lar du de ifall stå etterpå? Ejuice liker mørke og gjerne lang steeping. Som i minst 3 uker på custarder. Personlig venter jeg minst 6 uker så smakene får satt seg. Jeg lager kompliserte smaker med ofte 6+ aromaer, da må de stå lenge. Frukt smaker går fort. Noen tobakkssmaker krever 8 uker steeping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...