Dragen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hva gjør dere hvis dere vil bytte juice i en tank midlertidig, og ikke vil kaste hodet? Putter det i en plastpose? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Kjøper flere tanker. Har en tank til hver smak. Så jeg har sånn ca 20 tanker (og økende) jeg varierer på. Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Nikotin er ikke så slem som mange tror, ginnes nikotin i det meste, er ca 4000 stoffer i en sigarett, noen av dem stpper sult, samt øker forbrenningen, når man slutter med sigarett synker firbrenningen, den normaliserer seg etterhvert. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Det er så forsvinnende lite da.. er som hvis du veier deg før og etter du driter på dagen, du går ned litt når du er ferdig Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hva gjør dere hvis dere vil bytte juice i en tank midlertidig, og ikke vil kaste hodet? Putter det i en plastpose? Bruk en pinsett eller tang. Hold et under rennende varmt vann i ca et minutt å la det luft tørke over natta. Det kan fint brukes igjen til samme type juice. Fungerer også til smaks bytte, men det er ikke helt optimalt. Jeg kjøper alltid en ekstra tank om det er en ny juice jeg liker. Da ender det opp med ny mod også, en ond sirkel hehe. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hva heter den esigg-butikken på svenskegrensa ved Svinesund, og sånn ca hvor ligger den? Tenkte å ta en tur til Sverige imorgen, så kjekt å få med den på turen Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Svinesund Damputstyr, Veteranen, følg bilene på bakken :-) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Da ønsker jeg og MI6 teamet alle her en fortreffelig god helg, og happy vaping! Virkelig god smak i den her åss.. hehe;) 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 (endret) Har tenkt å kjøpe en litt dyrere elsigg/damper. Bruker evod starterkittet, men kunne gjerne tenkt meg noe litt bedre enn det. Smaken på dette synes jeg blir dårligere, de har begynt å lekke litt her og der. Blir nok en stund til jeg kjøper, men vil gjerne vite hva jeg bør se etter Endret 27. februar 2015 av BananKrem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Vel, en iStick og Kangher Subtank Mini er vel det de fleste vil anbefale om dagen, og det må jeg si meg enig i egentlig. Litt tjukkere enn evod startersettet ditt definitivt, men en god dose mer brukbart, IMO. Om du vil beholde størrelsen du har nå så se på Kanger EMOW. Prettty durn good also. Du kan jo også se på en eGrip, men etter min mening må du lage egne coiler og sette inn dine egne veker på den for at den blir god. Til gjengjeld blir den da også veldig god. Og veldig liten. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Vel, en iStick og Kangher Subtank Mini er vel det de fleste vil anbefale om dagen, og det må jeg si meg enig i egentlig. Litt tjukkere enn evod startersettet ditt definitivt, men en god dose mer brukbart, IMO. Om du vil beholde størrelsen du har nå så se på Kanger EMOW. Prettty durn good also. Du kan jo også se på en eGrip, men etter min mening må du lage egne coiler og sette inn dine egne veker på den for at den blir god. Til gjengjeld blir den da også veldig god. Og veldig liten. Takk for svar Har ikke noe imot at den blir litt stor, kan da jo fortsatt bruke evod kittet som reisesett, så det er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Har tenkt å kjøpe en litt dyrere elsigg/damper. Bruker evod starterkittet, men kunne gjerne tenkt meg noe litt bedre enn det. Smaken på dette synes jeg blir dårligere, de har begynt å lekke litt her og der. Blir nok en stund til jeg kjøper, men vil gjerne vite hva jeg bør se etter Jeg er rimelig noob selv på dette her ... Men jeg har nå gått følgende "sti" .. 1.Joyetech E-roll Enkel liten damper. Denne fungerer med jeg ble lei av å fylle og lade hele tiden. Jeg kjenner folk som bruker denne og er fornøyd! 2.Joyetech E-go C Større og bedre en e-roll på alle måter, jeg her ble jeg forbanna på at tuppene/tankene gikk i stykker hele tiden, Ble også her lei av å lade. 3. Eleaf istick /m Kanger protank mini v3 http://www.damping.no/products/eleaf-istick http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-mini-v3 Denne er jeg veldig fornøyd med ... og kan anbefales! Litt stor, men batteri holder en stund og det er godt med trekk i den. Det som iallfall er sikkert: Kjøp noe litt bra og dyrt med en gang! Ellers blir dette bare dyrere totalt sett ... Som som med meg: Man prøver noe mindre greier først og så blir det bare tull og sluttsummen blir høy! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Ser den ja. Kjøpte først en cig-alike for lenge siden, men ble drittlei av å fylle på hele tiden, og lade hele tiden. Så kjøpte jeg evod-kittet (med to) så fyller på begge, lader begge, så går aldri tom for strøm. Hver av de trengs bare å lade i et par timer max annen hver dag. Men de har som sagt begynt å lekke litt, og bli slitt. Og skulle gjerne fått meg noe litt dyrere/bedre. Har brukt disse i noen måneder. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Kjøpt meg 5 ml Atlantis klone.. satse på den dukker opp snart. Lei av å fylle på atlantisen. Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Begynte med Ego, så Sigelei 30w og mvp 2.0. Nå har jeg Mods: Sigelei 100w, x2 Sigelei 150w, Cloupor T5 og T8, Smok M50, M65, M80, SMY 260w. Nemesis, Stingray, The Skeleton Key. Tanker/Drippere: Zenith V2, Mutation X V1 og v2, trident, plume veil, dark horse, orchid x4, Lemo og lemo drop, fogger v4,2, kayfun lite og v4, rose v2, Billow, jeg tror det var det. Kan trygt si det har blitt en hobby. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Bestilte meg et par protank3 minis og litt morsmelk i dag. Nå har jeg 1xSpinner2, 1xIstick Mini, 1 stk Aerotank1, 1 stk Nautilus Mini, 2 stk Protank3 Mini og 2 stk CE5. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Slitter med juicene ... Får liksom ikke noe sving over det. De fleste smaks-konsentratene smaker balle :\ Damp og kick er bra. Nikotinmengde er ok ... mangler liksom bare en skikkelig god smak. Endret 28. februar 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Eneste juicene jeg har smakt som har god og tydelig smak er tobakk fra LF og Lime Sparkle fra FCV. Dette er grunnen til at jeg vil blande selv, sånn at jeg kan booste smak på for eksempel jordbær. Lenke til kommentar
tankfrydo Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Kyrre, blander du selv, hvor lenge lar du de ifall stå etterpå? Ejuice liker mørke og gjerne lang steeping. Som i minst 3 uker på custarder. Personlig venter jeg minst 6 uker så smakene får satt seg. Jeg lager kompliserte smaker med ofte 6+ aromaer, da må de stå lenge. Frukt smaker går fort. Noen tobakkssmaker krever 8 uker steeping. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Lager du noe jordbær, tankfrydo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå