Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billigere med egne juicer i lengden. Men det avhenger av hvor lange lengder vi snakker om her da :p

Om du kjøper 20 smaker, blander deg 300ml og så aldri igjen så har du nok ikke tjent på det. Når du derimot har blandet et par liter med de 20 smakene kan man begynne å regne på det. Og om du i tillegg har en bekjent eller to som liker denne smaken du miksifiserer, og selger en slant til dem så er du i null på 0,niks. Men vær snill. Ikke selg til premium exclusive we-are-chefs priser. Selg for å dekke kostnaden for "råvarene". Sharing is caring. Det er nå mitt prinsipp hvertfall :xmas:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan jeg få en/noen anbefalinger på en fordamper/tank?

Jeg har eleaf istick batteri og kanger protank mini v3 i dag. Jeg kunne tenke meg en litt større tank så jeg slipper etterfylle like ofte, og jeg kunne også tenke meg at det er samme type fordamperhode til begge tankene (så slipper jeg flere typer).

Hvis det er mye lurere å kjøpe en tank som gjør at jeg må ha en annen type fordamperhode så er det OK det også ..

Takker for tips!

Lenke til kommentar

Vi må kanskje opprette en tråd med "mitt miksesett her" så kan vi poste bilder av sprøytespisser og klissete flasker :rofl:

Dama ser rart på meg der jeg sitter å blander og tester. Har heldigvis tilgang til en diger lab. så sprøyter, flasker osv er ingen problem.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Vi må kanskje opprette en tråd med "mitt miksesett her" så kan vi poste bilder av sprøytespisser og klissete flasker :rofl:

Dama ser rart på meg der jeg sitter å blander og tester. Har heldigvis tilgang til en diger lab. så sprøyter, flasker osv er ingen problem.

Hih, artig når man sitter hjemme og driver med sprøyter osv som man har kjøpt på apoteket, må ha trodd jeg var narkis som skulle ha så mange single sprøytespisser :p

Lenke til kommentar

Kjøpte klips-poser på en bokhandel en gang, skulle sortere svivel/spindel, ringer, kroker osv i fiskeskrinet (ruster så sykt når de ligger åpent). Dama i butikken sa det var slik narkomane kjøpte til dop, så de så ann kundene. Følte jeg måtte legge inn søknad for å få lov til å gi dem pengene mine jo.

Jeg fikk kjøpt. :p

Lenke til kommentar

håper dere som er her og vil bevare Dampen som den er vennligst signer her, husk å bekrefte mailen. http://www.opprop.net/norsk_dampselskap_krever_a_bli_tatt_pa_alvor

Kyrre, Regner med du mente VG + PG + Nikotin + Aroma.

gjerne meld dere inn i Norsk Dampselskap på Facebook, og organisasjonen http://www.norsk-dampselskap.no/cms/for å støtte dampen i Norge + gode tilbud fra norske forhandlere.

Endret av tankfrydo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det merker jeg, spiser lite søtt , mindre enn før... og sluttet med cola, likevel opp i vekt

spiser nok mye mat , men tror ikke det er mer enn før, litt lat om vinteren

men er det ikke nikotinen som øker forbrenningen som ved å røyke tobakk, det samme har elrøyk, eller er det noe annet vad tobakk som holder vekta noe nede?

Lenke til kommentar

Grunnen til at de fleste går opp i vekt når de slutter å røyke, er jo fordi da begynner man ofte å småspise en del innimellom. Kan hende du gjør det i starten selv om du har slutta å røyke og begynt med elsigg. Gjorde det samme selv, og craver fortsatt røyk iblant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...