egen9 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen? Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen? Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp.Så det er mer damp jo lavere ohm? Skal kjøpe nye fordamperhoder, hvor kan jeg kjøpe mange billig? Evod starter kit er elsiggen. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen?Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp.Så det er mer damp jo lavere ohm? Skal kjøpe nye fordamperhoder, hvor kan jeg kjøpe mange billig? Evod starter kit er elsiggen. Det stemmer ja, avhenger av volten også så klart. Jeg bruker ecigwizard.com,og de har greie priser Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen?Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp.Så det er mer damp jo lavere ohm? Skal kjøpe nye fordamperhoder, hvor kan jeg kjøpe mange billig? Evod starter kit er elsiggen. Det stemmer ja, avhenger av volten også så klart. Jeg bruker ecigwizard.com,og de har greie priser Det var litt dyrere der enn der jeg så først (nosmoke). Syns slike coils er ganske dyrt når man bytter dem ut relativt ofte. Kanskje jeg burde lære meg å gjenbruke dem? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Da spør jeg godfolket her inne ett felles spørsmål! Hvilken E-Juice anser du som din favoritt eller den som er din beste daily vape? Akkurat nå tror jeg min er Mothers Milk, fikk mer sansen for den takke være Subtanken til Kanger, hadde en ting for Blue Crush fra UKecigStore, men de hadde den plutselig aldri på lager lenger så måtte prøve andre smaker, så sånn var det. Vel, jeg har vært innom mange favoritter siden starten i 2012, men jeg må si det nå har blitt EasyCigarettes Premium Necterine. Den er den eneste jeg bruker i disse dager, prøver ut mye annen juice også, selvfølgelig, men alt det andre smaker "likt", og ikke noe særlig i forhold til denne. Hva skjedde med spearmint ? Klarer ikke få god smak på en eneste carto lenger, så jeg gav opp. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen?Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp.Så det er mer damp jo lavere ohm? Skal kjøpe nye fordamperhoder, hvor kan jeg kjøpe mange billig? Evod starter kit er elsiggen. Det stemmer ja, avhenger av volten også så klart. Jeg bruker ecigwizard.com,og de har greie priser Det var litt dyrere der enn der jeg så først (nosmoke). Syns slike coils er ganske dyrt når man bytter dem ut relativt ofte. Kanskje jeg burde lære meg å gjenbruke dem? Jepp, sjekk on du kan sette i ny wick. Ta ett fordamperhode fra hverandre, finn ut av hvordan den er satt sammen, så prøver du å sette den sammen bare erstatt tråden med en liten ''tråd'' av tvinnet bomull. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Presterte å svi siste coilen til aerotanken i går. Så nå må jeg bruke CE5 i påventa av at nye coils skal komme. Som betyr at jeg må bruke spinneren, siden istick mini ikke har ego. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Presterte å svi siste coilen til aerotanken i går. Så nå må jeg bruke CE5 i påventa av at nye coils skal komme. Som betyr at jeg må bruke spinneren, siden istick mini ikke har ego. Kan få låne Atlantisen min så lenge Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Skal bestille nye fordamperhoder. Burde jeg velge det samme (1,8 ohm) eller gå for 2,2 ohm? Hva er forskjellen?Mindre motstand (ohm) betyr høyere effekt (watt) betyr mer damp.Så det er mer damp jo lavere ohm? Skal kjøpe nye fordamperhoder, hvor kan jeg kjøpe mange billig? Evod starter kit er elsiggen. Det stemmer ja, avhenger av volten også så klart. Jeg bruker ecigwizard.com,og de har greie priser Det var litt dyrere der enn der jeg så først (nosmoke). Syns slike coils er ganske dyrt når man bytter dem ut relativt ofte. Kanskje jeg burde lære meg å gjenbruke dem? Hvis du tenker på at du skal begynne å sette i ny veke på fordamperhoder, så kan du like godt bruke en RBA/RTA. De er lettere å bygge om, og smaken er en del bedre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Liker den macho looken av M16 i 18650-mode med Fogger på toppen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Fin liten-stor dampedings Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Mhm, og når jeg vil ha den nett smetter jeg i et 16340 så ser man bare såvidt en stripe av kobberet i midten. Tar jo også alle batterier mellom de størrelsene, så er genial mech-mod. Når jeg først har fått til en god coil til den(~1,2) bruker jeg aldri VV-mods lenger. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Da var Lime Sparkle i hus. Fikk skikkelig støkk i meg når jeg åpna postkassa. En skikkelig sterk limelukt slår mot meg, og jeg ser den lille konvolutten. Tenker "faen, nå har flaska blitt knust". Men nei da, flaska er like hel. Aromaen er så sterk at lukta går gjennom plasten, ikke bare gjennom flaska men også plastposen og bobleplastkonvolutten den er sendt i. Lukter godt da. Endret 23. februar 2015 av Dragen 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da var Lime Sparkle i hus. Fikk skikkelig støkk i meg når jeg åpna postkassa. En skikkelig sterk limelukt slår mot meg, og jeg ser den lille konvolutten. Tenker "faen, nå har flaska blitt knust". Men nei da, flaska er like hel. Aromaen er så sterk at lukta går gjennom plasten, ikke bare gjennom flaska men også plastposen og bobleplastkonvolutten den er sendt i. Lukter godt da. Hehe ja den lukter masse og godt. Og samme med smaken. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da var Lime Sparkle i hus. Fikk skikkelig støkk i meg når jeg åpna postkassa. En skikkelig sterk limelukt slår mot meg, og jeg ser den lille konvolutten. Tenker "faen, nå har flaska blitt knust". Men nei da, flaska er like hel. Aromaen er så sterk at lukta går gjennom plasten, ikke bare gjennom flaska men også plastposen og bobleplastkonvolutten den er sendt i. Lukter godt da. Hehe ja den lukter masse og godt. Og samme med smaken. Har du prøvd Mandarin Mist og den bringebær-varianten? Har de like mye smak? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da var Lime Sparkle i hus. Fikk skikkelig støkk i meg når jeg åpna postkassa. En skikkelig sterk limelukt slår mot meg, og jeg ser den lille konvolutten. Tenker "faen, nå har flaska blitt knust". Men nei da, flaska er like hel. Aromaen er så sterk at lukta går gjennom plasten, ikke bare gjennom flaska men også plastposen og bobleplastkonvolutten den er sendt i. Lukter godt da. Hehe ja den lukter masse og godt. Og samme med smaken. Har du prøvd Mandarin Mist og den bringebær-varianten? Har de like mye smak? Artig, lå en flaske med LS og Mandarin Mist i postkassa nor jeg kom hjem nå nettopp. Raspberry Lemonade er som en bringebærvariant av LS omtrent, men littl mildere i smaken, noe som er helt greit da LS kan være noe voldsom. Veldig god! Mandarin Mist er den mildeste av de, ganske lett smak. Mandrin med touch av skall i smaken og noe annet fruktig jeg ikke helt kan sette fingeren på. Likte denne godt også, men ikke helt på høyden med de to andre kanskje. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Da tror jeg at jeg går for en bringebær neste gang. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Da spør jeg godfolket her inne ett felles spørsmål! Hvilken E-Juice anser du som din favoritt eller den som er din beste daily vape? Akkurat nå tror jeg min er Mothers Milk, fikk mer sansen for den takke være Subtanken til Kanger, hadde en ting for Blue Crush fra UKecigStore, men de hadde den plutselig aldri på lager lenger så måtte prøve andre smaker, så sånn var det. Yorkshire Fog fra Vaping king. Kremete mint smak. Nesten som polka drops. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Da spør jeg godfolket her inne ett felles spørsmål! Hvilken E-Juice anser du som din favoritt eller den som er din beste daily vape? Damper kun på SubTank om dagen og har nå 6 favoritter. Tank 1. Mrs Lord & Co - Custard Cream Tank 2. Mrs Lord & Co - Hot Toddy Tank 3. Mrs Lord & Co - Druide Tank 4. Mrs Lord & Co - Kendal Mint Cake Tank 5. Five Pawns - Grandmaster Tank 6. Rocket Sheep - Enterprise Har også en Kayfun lite og en V4 stående som mest blir brukt til kosedamp. Her blir det dampet Five Pawns Bovdens Mate og Queenside. Venter på tre nye mods fra UK Ecigstore som skal få dedikerte SubTanker. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hey alle sammen! Signer denne her:http://www.opprop.net/norsk_dampselskap_krever_a_bli_tatt_pa_alvorJa DU som sitter der og koser deg med dampen din, sørg for å bli med på å sørge for at du fortsatt får lov til det fremover også!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå