Dragen Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Vil bare advare mot handel på http://e-sigaretten.no/ Mulig jeg har vært uheldig, men jeg har kjøpt diverse der (batteripakke osv) hvor varen er gått i stykker på hva jeg mener er en garantisak (lader som ikke fungerer f.eks) men de gidder ikke engang svare meg. Jeg orker ikke lage mer styr ut av det, har kastet varene og kommer aldri til å handle hos dem igjen. Tatt det opp på NDS forumet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Da var 30 ml Lime Sparkle bestilt. Gleder meg til å prøve noe nytt. Edit: Og der var den visst sendt også. Fikk mail fra de 14:38. Du kan bare glede deg, vanvittig fet smak. Veldig kraftig smak, kan glatt blandes ut en god del uten å tape mye. Hvor lang tid pleier pakke fra FCV ta? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Da var 30 ml Lime Sparkle bestilt. Gleder meg til å prøve noe nytt. Edit: Og der var den visst sendt også. Fikk mail fra de 14:38. Du kan bare glede deg, vanvittig fet smak. Veldig kraftig smak, kan glatt blandes ut en god del uten å tape mye. Hvor lang tid pleier pakke fra FCV ta? 10 dager-ish Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Personlig syns jeg drippers er kult men ikke noe jeg orker å holde på med selv Da er ferdigbygde Subtanker den beste mellomtingen når det kommer til kapasitet og damp. Jeg gidder derfor ikke å bruke penga på det når det blir noe jeg ikke vil bruke så mye uanZ 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva defineres som tre måneders forbruk? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) @Dragen: Det er ingen helt klar definisjon på det grunnet mange forskjellige dampevaner. Jeg har bestilt juice nå siden Juni 2014, og det har definitivt vært langt over mitt forbruk. Så langt ikke hatt noen problemer med regel ryttere som har banket på døra. Edit: Bestilte meg Lime Sparkle selv, spennende med nye juice anbefalinger. Endret 19. februar 2015 av Bredoc Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Hva kan brukes som smakstester? Føler det blir dumt å sløse bort en coil etter noen få drops når man skal smake på flere smaker på kort tid. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 @Dragen: Nå var det tomt på damping.no, men denne butikken har http://www.thealchemistscupboard.co.uk/product/bauway%20510%20bridgless%20atomizer Disse har jeg brukt en del selv, og dem fungerer fint til prøvesmaking. Eventuelt kan man jo investere i en dripper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Dripper, uten tvil. Bare å bytte bomullsbit mellom hver smak. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som har testa Jimmy the JuiceMan? Er det bare hype eller er den grisegod? Ser UKEcigStore har tatt helt av på juice-fronten i det siste og har fått inn Jimmy også: https://www.ukecigstore.com/catalog/category/view/s/jimmy-the-juice-man/id/119/ Har tenkt mange ganger å prøve denne men det har søren ikke vært bare bare å få tak i så det har blitt med tanken Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 @Dragen: Nå var det tomt på damping.no, men denne butikken har http://www.thealchemistscupboard.co.uk/product/bauway%20510%20bridgless%20atomizer Disse har jeg brukt en del selv, og dem fungerer fint til prøvesmaking. Eventuelt kan man jo investere i en dripper. Var den jeg tenkte på også. Men åssen rengjører man de? Bare holder inne knappen og lar det svi? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Bestilte like greit to stk. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det ikke greiere og rimeligere å kjøpe seg en eller annen "skikkelig" dripper og en passe klump med bomull da? Veldig fort gjort å bytte smak i alle fall, bare røske ut bomull, børne litt og klemme på ny bomull. Mer sånn 30 sekunders jobb. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jepp mye greiere med en vanlig dripper. En iGo-L f.eks er ypperlig. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 @Dragen: Det er bare å dytte på med ny smak. Etter et par trekk smaker man den nye. Men, som dem andre har nevnt er en dripper i det lange løp et bedre alternativ. Disse hylsene gir ikke en fullverdig smaksopplevelse. Noen juicer blir mere komplekse på en god tank. Dem gir uansett en peke pinne på smaken, og er en billig investering i starten om man ikke har råd til dripper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2015 Jepp mye greiere med en vanlig dripper. En iGo-L f.eks er ypperlig.Igo-L var forresten min første dripper. Fy fan jeg døde da den smaken av Vermillion River sin Florida Citrus Explosion eksploderte i munnen min. Total forandring fra min tidligere hverdag med clearomizere. Tror jeg skal bestille meg litt mer av den juicen nå.... Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Nettpilot Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Jeg er litt ny i det gamet her og har egntlig bare prøvd etterligninger av sigaretter. Først EQ-Cigs (http://www.eqcigs.com/) som har en del ulike smaker og er ganske fine å ta med i sosialt lag som erstatning. Men kort batteritid. Har senest som en del av jobben min prøvd SmokeSmart sine e-sigaretter (smokesmart-no.no), som er ladet på forhånd. Ganske billige. De er pent mye større enn vanlige sigaretter, noe jeg syntes var sært i første omgang. Men etter kort tid fant jeg at de i langt høyere grad fungerer som fullgod erstatning for vanlige sigaretter og faktisk krasser godt:) At de er ladet på forhånd gjør dem meget praktiske. Har nå vært helt røykfri i over en måned for første gang i årevis så jeg har ikke noe imot å "pimpe" dem videre. Endret 19. februar 2015 av Nettpilot Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hva defineres som tre måneders forbruk?Det er folk som damper gjennom mange milliliter i døgnet, så tror lista er ganske høy. Moms-lista er myyyye lavere... (hvis slike grenser er interessante...) Lenke til kommentar
Anette1234 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med Droyp sine e-sigaretter? Jeg kjøpte et sånt startersett med to clearomizers, to coil heads og lader http://www.droyp.no/no/droyp-model-xx-650-p162.html Har jeg alt jeg trenger da? Jeg har to e-juicer, så jeg vet ikke hvor lenge det holder jeg? Røyker egentlig emst i helgene Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg har 3 Istick selv, 2x20w og 1x30w. Dem har gitt meg mye valuta for pengene og var faste følgesvenner over flere måneder. Du blir sikkert fornøyd med den. Er kjempefornøyd med SX350mini. Kan ikke få fullrost dem egentlig. Hvor kjøpte du SX350 egentlig? Finner bare 200 hos de norske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå