Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det kan bli mer plagsomt dersom EU (og ikke Norge) innfører dette direktivet. Dersom vi ikke får lov til å kjøpe Kanger Subtank, kraftige batterimods, ejuice med smak osv fra Europa blir det bare latterlig. Samtidig er det bare å traske ned på Narvesen (eller hvilken som helst butikk egentlig) og kjøpe en pakke med definitivt dødelige sigaretter.

Eller Nicorette nikotin-tyggegummi med smak. Eller Nicorette nikotin-inhalator...

Hvor mye lobbyvirksomhet driver tobakksbransjen og slutte-å-røyke-selskapene med for tiden egentlig? Vil tro de ser med skrekk og gru på e-sigg-markedet som vokser kraftig og spiser av overskuddet dems...

 

 

Det jeg aldri har forstått og sikkert aldri komme til å forstå er hvorfor de ikke bare går inn i dette nye markedet?

 

 

 

Det jeg aldri har forstått og sikkert aldri komme til å forstå er hvorfor de ikke bare går inn i dette nye markedet?

De driver på har jeg hørt.

 

 

Ellers.. så tror jeg at dette direktivet er en greie for å få stoppet e-ciggen helt. INGENTING vil være 100% lekkfri, SPESIELT ciggalikes lekker som bare det i hytt og pine, husker jeg måtte bære rundt på papir hele tiden for det var veldig vanlig at dritten lakk, eller ble overfylt, eller fikk juice her og der som jeg må tørke opp, UGH! Så da vil vel tanker som kayfun og sånt fremdeles gå, hvis de skal tillate cigalikes?

 

Tror ikke det er noen tvil om lobbyvirksomhet. Philip Morris (Marlboro) har noen produkter ute til evaluering nå. Mere kan dere lese om det her: http://vaperanks.com/phillip-morris-launches-new-type-of-smokeless-cigarette/

 

Man kan jo merke seg at disse produktene omtrent er tilpasset eventuelle nye regler. :hmm:

Lenke til kommentar

Like rart når jeg går / sitter med den i handa i 10-15 minutter og damper mer eller mindre kontinuerlig. Eller tar opp et annet batteri fra lomma ut av det blå og skifter mens jeg går. Skulle hatt en kinetisk lader, så kunne jeg ladet batteriene mine litt ekstra når jeg går til og fra jobb, samt når jeg går på tredemølla. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal til Tsjekkia i dag, og juicen har enda ikke kommet..

 

Fant ut at det var vape shops der. Ver noen om det er 18 års for å kjøpe juice med nikotin der? Litt greit å vite, for da kan jeg ikke akkurat gå og se og plukke ut selv.

 

Edit: Fikk mld fra kjæresten om at 30 ml 24mg med Mojito hadde kommet, så da bytta jeg coil og vaska tank, og gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem. Har vært tom siden i går, så craver noe skikkelig :p

Endret av BananKrem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Eleaf istick 30w er ganske liten. Drar Kanger Subtank bra. Alternativt iStick mini 10w. Den fungerer ypperlig på Nautilus Mini

Vil disse funke med Kanger Aerotank v1, Aerotank Mini og Protank Mini 3?

 

Jepp.

 

Og hva er greia med watt, egentlig?

Utgangseffekt, hvor mye strøm coilen får. Justerbart så du kan tilpasse styrken etter behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...