Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, så om jeg har 15 cartomizers, fordelt på to smaker, holder det en aktiv måned? Tenker jeg sikkert blir å ha tre smaker jeg veksler på. En standardsmak og to kosesmaker.

Så to til batterier og et par pakker cartomizers pluss en stor flaske ky4 og litt smaksprøver for å finne noe kos :)

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg selv ville anbefalt et 808 batteri til noen.

Jeg har ikke prøvd selv, men de jeg har kommet over og sett på nettet virker som crap som går istykker rimelig kjappt.. (Kan jo hende jeg tar feil)

Når jeg tenker over hvor mye jeg sparer på å ikke røyke, så føler jeg at jeg kan ta meg råd til litt kvalitets utstyr med tilbehør.

Jeg sier ikke at alle bør gå å kjøpe seg en ProVari til i overkant av 1000 lappen + et par genesis atty's til 7-800 pr stk som jeg har gjort, men legg litt penger i et VV batteri for å få kvalitets vape til hjemme kosen iallefall.

Så kan man jo ha en pakke med noen oppladbare batterier som ser ut som vanlig sigg hvis det føles mer komfortabelt ute blandt folk.

Uansett så kommer man lengere med et batteri med 510 og/eller eGo tilkobling (gjenger), da man får mye mer utstyr til disse.

Bare en liten anbefaling fra en som ikke har savna røyken siden jeg fikk mitt første VV batteri. :)

Lenke til kommentar

Okay, så om jeg har 15 cartomizers, fordelt på to smaker, holder det en aktiv måned? Tenker jeg sikkert blir å ha tre smaker jeg veksler på. En standardsmak og to kosesmaker.

Så to til batterier og et par pakker cartomizers pluss en stor flaske ky4 og litt smaksprøver for å finne noe kos :)

Det skal så absolutt holde. I teorien så skal 5-7 cartomizers holde for meg i ca en måned :p

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg selv ville anbefalt et 808 batteri til noen.

Jeg har ikke prøvd selv, men de jeg har kommet over og sett på nettet virker som crap som går istykker rimelig kjappt.. (Kan jo hende jeg tar feil)

Når jeg tenker over hvor mye jeg sparer på å ikke røyke, så føler jeg at jeg kan ta meg råd til litt kvalitets utstyr med tilbehør.

Jeg sier ikke at alle bør gå å kjøpe seg en ProVari til i overkant av 1000 lappen + et par genesis atty's til 7-800 pr stk som jeg har gjort, men legg litt penger i et VV batteri for å få kvalitets vape til hjemme kosen iallefall.

Så kan man jo ha en pakke med noen oppladbare batterier som ser ut som vanlig sigg hvis det føles mer komfortabelt ute blandt folk.

Uansett så kommer man lengere med et batteri med 510 og/eller eGo tilkobling (gjenger), da man får mye mer utstyr til disse.

Bare en liten anbefaling fra en som ikke har savna røyken siden jeg fikk mitt første VV batteri. :)

VV batterier funker helt fantastisk med cartomizers!

Med vivi nova'en må jeg innrømme at jeg liker standard Egobatteriet.. Mest fordi vivi nova'en ikke virker så veldig god på høyere volt.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ky4 fra vermillion, men den smaker en del karamell.

Fikl tips om en Lucky Strike smak som visstnok smaker veldig likt.

Selv røyker jeg prince.

mitra: grunnen til at jeg tenkte det var fordi den skal gi mer vape enn 510 men holder samme formfaktor.

Kanskje noe annet jeg bør vurdere? Eller bare rocke standard 510 som jeg bruker nå og lavere phm caromizers eller noe slikt?

Syntes det er greit med vape fra ky4en med start settet mitt fra ecigwizards though. Den er vel 70/30 pg/vg.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

VV batterier funker helt fantastisk med cartomizers!

Med vivi nova'en må jeg innrømme at jeg liker standard Egobatteriet.. Mest fordi vivi nova'en ikke virker så veldig god på høyere volt.

Nå er det jo sånn at du får kjøpt hoder til ViviNova med forskjellig motstand (Ohm).

Det følger med 3 forskjellige i pakka når du kjøper en ny Vivi tank..

Mulig at du har alle i 2 Ohm nå og at 3,7V er Sweetspoten din.

Mine er 2,8Ohm og sweetspot for meg ligger mellom 3,9 og 4,7 Volt. Det kommer helt ann på juicen jeg har i.

Men det er sikkert forskjellig fra persjon til persjon, så man må jo bare prøve seg fram til der man selv får best smaksopplevelse og mengde damp.

Lenke til kommentar

Vapet endel nå, enda ikke merket at cartomizeren begynner bli tom eller lukte svidd.

Keg liker dette mer og mer. Enda ikke røyker noe annet.

Noen spesielle 501cartomizers dere anbefaler? Dere snakker mye om ohm :| .

Tenker kjøpe de jeg bruker nå som kom med det 501settet fra ecigwizard eller liknende, men jeg vet jo ingenting :)

Lenke til kommentar

En kamerat ordnet akkurat 3 starter kits og 6 e-liquid på 30ml for 1600 kr. Er det en grei pris?

Dette var inkludert express frakt, rett i postkassen (som gave), så jeg slipper toll.

Fikk også med 2 gratis engangs-cig og en "Drip Tip" som han kaldte det.

Kommer helt ann på hva det er da...

Har du noen linker?

Mener å huske du linka til noe fra USA..?

Isåfall så er det mulig at det blir stoppa i tollen, og sjansen øker for dette hvis avsender er en bedrift som har merka pakka som gave. (Egen erfaring)

Har du nikotinholdig veske da så blir pakka returnert til avsender.

Hvis ikke du har nikotin der, så skal den gå imellom. Men jeg har fått brev om at jeg må dokumentere for hva jeg har betalt før de kan fortolle og sende videre..

Man kan kun få gave pakker fra privatpersjoner såvidt meg bekjent...

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hva det er da...

Har du noen linker?

Mener å huske du linka til noe fra USA..?

Isåfall så er det mulig at det blir stoppa i tollen, og sjansen øker for dette hvis avsender er en bedrift som har merka pakka som gave. (Egen erfaring)

Har du nikotinholdig veske da så blir pakka returnert til avsender.

Hvis ikke du har nikotin der, så skal den gå imellom. Men jeg har fått brev om at jeg må dokumentere for hva jeg har betalt før de kan fortolle og sende videre..

Man kan kun få gave pakker fra privatpersjoner såvidt meg bekjent...

http://www.apolloecigs.co.uk/

Det som er tingen her, er at kameraten min promoterer dette merket og kjenner til de folka der borte. Så han sender det fra sitt private navn og adresse, som gave. Han har bestilt ca 15 ganger uten at det har blitt stoppa.

Lenke til kommentar

@Slai

Som buffy sa..

LR Carto's. :)

Max 2 Ohm Single coil.

Husker jo ikke alle linkene man er innom å titter på, så da spør jeg bare igjen om ny link.

Bare hyggelig å være til hjelp. :)

@Sending:

Hvilke starterkits var det du bestillte da?

jeg kom bare til forsida der..

3 stk til deg selv, eller skal du dele med noen?

Var iallefall fra england, så da blir det ikke noe problemer med tollen. :)

Lenke til kommentar

Ahh det er et mylder av smaker, batterier og coiler og ting!

Tenkte jeg skulle bestille sånn at jeg alltid kan ha med meg en (eller flere?) cartridger/ cartomizers og ikke måtte fylle på fx når jeg er på jobb, men det er ikke lett å velge ut hva jeg trenger..

Og hva er egentlig en coil og bør den være dobbel?

Bør man alltid ha med et (eller flere?) batterier hvis man velger en liten type som 510 som jeg nok lander på?

Kan forresten ikke se om det er automatisk eller med knapp på det startkitet, kan jeg gå ut fra at det er auto som er mest vanlig?

Endret av Ms J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...