Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo spe på med propylene glycol for med kick, uten å øke nikotinmengden

Jeg tar som regel lange trekk. I hvert fall nå som jeg bare har en 12mg-juice. Må nesten ha noe sterkere.

bruker vanligvs 24mg. Og grunnen til at jeg klarte å slutte og røyke var på grunn av at man merket det veldig godt idet man trakk inn. Nå som jeg bare har 12mg juice igjen, er det ikke lange veien for å hente den uåpna pakka jeg har i skapet.

Skal bestille 24mg juice med mojito, satse på at den kommer fram før jeg reiser til Tsjekkia.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bestilte 2 stk 15ml G2Vapor fra getvape! har hørt om merket men aldri prøvd, skal være meget good-stuff.

Og ser ut som alt der koster 4.99 pund.

Når det kommer til bargainvapour så har jeg kjøpt derfra 1 gang før, de er legit som alle andre men jeg kjøper som regel alt fra andre uanZ.

Prøve G2 Deshock nå. Kan ikke si at jeg ble veldig imponert altså. Var en slags surhet der som jeg ikke klarte helt.

Tok dog å åpnet G2 cactus i går, den var artig :D

Lenke til kommentar

PerOpusen jeg bestilte igår Blue Pop Shock 15ml 6mg og Deshock 15ml 3mg (Denne er max VG står det, altså 100 VG regner jeg med) Er det korrekt blir det morro å prøve noe med 100% VG siden har aldri gjort det før og hvertfall ikke på Atlantisen/Subtanken, blir sikkert mye damp men så sier du den ikke falt helt i smak, så får håpe vi har forskj. smakssans hehe.

Ihvertfall Blue Pop Shock fra G2Vapor skulle være veldig bra ifølge omtalere på youtube så håper hvertfall denne faller i smak. Må si jeg liker covers til G2 de er sykt kule egentlig og kanskje ikke så rart de har raskt blitt populære for de leverer jo også god E-Juice sies det.

1392820227.jpg6526500.png

Lenke til kommentar

Får snart Kanger Subtank Mini selv og Aspires Sub Ohm batteri, men må si jeg er nervøs for hvordan denne komboen kommer til å fungere..

Jeg kjører kanger subtank på istick. Ligger på 15w. Jeg prøvde først på aspire sub siden kanger'n har samme ohm som atlantis. Men det ble det så varmt at jeg fikk vondt i leppa.

Lenke til kommentar

Får snart Kanger Subtank Mini selv og Aspires Sub Ohm batteri, men må si jeg er nervøs for hvordan denne komboen kommer til å fungere..

Jeg kjører kanger subtank på istick. Ligger på 15w. Jeg prøvde først på aspire sub siden kanger'n har samme ohm som atlantis. Men det ble det så varmt at jeg fikk vondt i leppa.

Ikkje brå, likevel ser jeg en del på instagram skriver at de liker denne komboen.

En løsning er å lade batteriet ikke helt opp, da vil den kjøre på en lavere strømstyrke, men hva er morroa med det. Får se hvordan det blir imorgen når jeg får pakka.

Er dette en spøk?

Hva er spøk?

Dette:

Nye funn omkring elektroniske sigaretter som bør bli tatt alvorlig. Les her. Håper ikke dette viser seg å være alt for alvorlig. Men dampere – pass på!

Åja :p Trodde du mente meg siden var rett under, men syns det er litt ille at tråden vår er såpass populær at folk kommer HIT for å reklamere skit.

Lenke til kommentar

PerOpusen jeg bestilte igår Blue Pop Shock 15ml 6mg og Deshock 15ml 3mg (Denne er max VG står det, altså 100 VG regner jeg med) Er det korrekt blir det morro å prøve noe med 100% VG siden har aldri gjort det før og hvertfall ikke på Atlantisen/Subtanken, blir sikkert mye damp men så sier du den ikke falt helt i smak, så får håpe vi har forskj. smakssans hehe.

Ihvertfall Blue Pop Shock fra G2Vapor skulle være veldig bra ifølge omtalere på youtube så håper hvertfall denne faller i smak. Må si jeg liker covers til G2 de er sykt kule egentlig og kanskje ikke så rart de har raskt blitt populære for de leverer jo også god E-Juice sies det.

1392820227.jpg6526500.png

Hadde den bare i en Nautilus jeg da, sikkert litt mer trøkk mer Atlantis. Den ble litt bedre med helt ny coil, men de har så mye annen snax i den butikken at det ikke blir kjøp av den igjen. Kan være en anis eimen som ødelegger for min del. Tror jeg har bestilt blue pop også, satse på at den er bedre hehe.

Sånn generelt sett vil jeg si det er den beste butikken jeg har prøvd så langt. Helt latterlig bra service (en flaske hadde gått lekk, fikk ny - og en flaske ble ikke med i bestillingen min så fikk gratis frakt på neste), gode produkter og godt utvalg. Nettløsningen er trygg, rask og god, og utsendelsene går fort (tror det tok under en uke). Stort mer kan man ikke forvente.

Burde forresten fått pakke fra dem i dag. Den var rett over tollgrensa. Satse på at den bare er litt forsinket..

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar

Min nyeste! iStick 30W med Kangertech Subtank på toppen. Vesentlig større enn iStick Mini og Aspire Nautilus Mini.

Vekta er på grensa til håpløs på Subtank, men den lager heftig mye damp på 24W og 0,5 ohm.

Hvorfor bruker du adapter mellom tank og istick? Istick 30w skal ikke ha problemet som 10w og tidligere versjoner av 20w med at gjengene er myke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvd en stund 12mg. Det funker ikke for meg. Vanligvis pleier jeg å fylle på med 24mg en gang om dagen ca. Men hvis jeg brukt 12mg, må jeg fylle på 2-3 ganger om dagen.

Tror egentlig ikke at jeg damper så mye mer. Tar lange trekk på begge styrkene også. Eller får man mindre ut av 12mg juice bare?

Lenke til kommentar

Jeg elsker Fredager!! Det er beste dagen i uka og pakkene pleier som regel å komme etter en del venting.

Review av Kanger Subtank Mini 22mm

vfdzpg.jpg

10gxqh4.jpg

30rp85d.jpg

f57upg.jpg

34ht6yd.jpg

Den ser knallbra ut med det røde batteriet som kombo. De hadde ikke sort, men det gjør ingenting.
De røde O-ringene gjør at hele kittet matcher utrolig bra. Og nå er jeg bare glad jeg kjøpte rødt batteri.

Men viktigst er at, visuelt sett gir jeg tommelen opp til Kanger for selve utseende på tanken.
Den ser mye bedre ut og virker mer proff i utførelsen. Den har unikt design som slår Atlantis syns jeg.

En ting som jeg syns er veldig fint som jeg ikke har sett noen påpeke noe sted er..
Når man skal fylle så pga. konstruksjonen med røret og coilen er det mye lettere å fylle pga. masse plass!
Jeg har hatt litt problemer på Atlantis med tykk plastikk tupp på E-Juice, mens her, null stress.

Lyden når man tar inhalerer er også annerledes, mer "High-Tech" på Kanger, de som har begge til sammenligning,
Skjønner at Subtanken har en mer Clean og Pro utførelse der Atlantisen virker noe slapp.
Ga meg ett positivt inntrykk, noen syns kanskje sånt er svett å sammenligne, men det virker også her som mer kvalitet.

Det morsomme er også at fra topp til tå er Subtanken mindre i lengde, drip-tippen er litt lenger på Atlantis,
Selvom tanken på Kanger er 4-5 mm lenger er den likevel kortere pga. noe kortere driptip.
Poenget mitt er at en tank som er bittelitt større enn Atlantis holder også uansett en god del mer E-Juice.
Og det er jo bare smart og fint.

Så til dette med helt lukket Airflow, vi vet at Kanger har Single, Dual og Full-Wide-Open Airflow setting.
Den har også helt avlukket og når jeg prøvde å trekke så selvsagt den kan ikke brukes fordi den får ikke luft inn.
Jeg ser 2 nyttepunkter med dette som jeg tror var formålet.

Nr1. Man slipper å få inn smuss/støv som kan lukkes ved ikke bruk.
Nr2. Man kan bruke den for å suge E-Juice inn i coilen når man skal begynne og slipper å holde tommelen over,
Slik som på Atlantis der må man gjøre slikt og er man uheldig fyller man små partikler/støv inne i kammer som er vanskelig å få ut.

Så det ett av de viktigste poengene med en slik clearomizer/tank..

Dampproduksjon vil jeg si er litt mindre enn Atlantis sin.
Det er fortsatt mye men, men det er ikke så farlig for min del..

og man kan gjøre en del for å få opp dampen hvis man absolutt vil.
Nå har jeg prøvd både røde batteriet "uladet" som kom idag, og prøvd ett ferskt ladet ett (sorte),

og merker det er enda litt mer damp på det nyladede.
Det blir også litt varmere på ett helt oppladet, også mer damp,

men tror ikke det blir noe problem på ett nyladet så lenge en ikke chain-vaper for mye.
Jeg sendte mail til nosmoke og de sa denne komboen går helt fin ann å bruke,

men de anbefalte selvsagt box-mod fordi man kan ha samme strømstyrke osv.
Men jeg er fornøyd med dampen på Sub Ohm batteriet helt fra start til tomt,

syns dampproduksjonen er bra helt til det må lades, så er helt godkjent fra meg.

Så til smak, dette var også ett av hovedgrunnen til at jeg ville ha Subtanken,

og smaken er som de sier, mer markant på Subtanken.
Jeg ville rett og slett ikke gå glipp av bedre smak hvis jeg kunne få det på samme E-Juice,

derfor er Subtanken å anbefale på bedre smak.
Eneste jeg har å si så langt på Kanger'n er at skulle ønske at inntakhullene på bommullen
,

hadde vært litt lenger ned på den..
Det vil da ligge litt E-Juice som er under som ikke er mulig å trekke inn fordi det fysisk ligger under,

men ingen dealbreaker slik jeg ser det.

2i2sf9.jpg

Så konklusjonen min er at hadde Kanger laget Subtank Mini på 22mm og solgt på samme tidspunkt som Atlantis så hadde jeg nok heller kjøpt den.
Atlantisen er fin, men hele pakken fra Kanger med Japansk bomull og RBA mulighet og extra-extra's gjør den til ett bedre kjøp og var det jeg visste.
Grunnen til jeg ville ha Kanger var hovedsakelg pga. mer kapasitet og etter å brukt Atlantis i 1 mnd så var det alltids litt frusterende å kjøre den tom.
Andre grunnen var selvfølgelig smak, den har en mer klar og tydelig smak men selve pakken er såpass god at den imponerer mer. Litt billigere er den også.
Jeg angrer uansett ikke på å eie begge, litt stilig å ha de 2 største badboys fra begge toppfirmaene,

men Subtanken blir nok herfra min all-day vape.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Knallbra anmeldelse, gratulerer med nytt utstyr! Likte det at du la litt vekt på oppbyggningen av enheten. For min del er opplevd kvalitet knallviktig. Lot du den stå i 10 min å soake inn før du brukte den, eller var det noe triks for å få brukt den med en gang?

Har du bare prøvd vanlig coilen, og ikke RBA ennå? Syns det er tøft med RBA mulighet, blir en liten smak av det markedet for oss som ikke har rørt sånt før.

Håper du poster med tiden hvor lenge coilene holder. Har bommet så til de grader på dette selv når jeg har bestilt, så greit å vite ca mange som går i mnd.

Fikk en stor levering av juice i dag jeg da, men det ble likom ikke så artig å poste nå.. :p

EDIT: Og Thumbs up for bilder, sånt liker vi!

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde før jeg begynte å vape,

(Å takk gud for at mer E-Juice kom samme dag, jeg har vært uten altfor lenge nå)

Tok bare å fylte opp tanken helt opp til røret, 1-2 mm til det ikke rant ned drip-tippen,

Så tok jeg 2-3 dråper i midten og inni coilen, og noen dråper på siden av bomullen.

Lot den stå i 2-3 min så var den good to go.

En ting jeg glemte å nevne er at fargekomboen ser feil ut på bildene, O-Ringene ser lysere ut.

De er like røde og fine i virkeligheten så kan vel takke blitzen for det, men dere skjønner poenget.

Har ikke prøvd RBA muligheten enda, kommer kanskje å prøve en dag jeg kjeder meg,

Men for meg liker jeg best Sub ohm der alt er ferdig laget og klar til kjøring.

Men selvsagt kjempefint av Kanger å inkludere noe sånt sammen med enda extra's i pakken.

En annen ting jeg glemte å nevne som mener har vært nevnt før, Juicen varer lenger også.

Det er selvsagt fint, for imotsetning til Atlantis så drikker den fortere, her kan man nyte lenger.

Men viktigst av alt, jeg var redd for at batteriet ville være for kraftig, men den klarer det kjempebra.

Edit:

2vmg56v.jpg

Der fikk jeg tatt ett bilde med mer korrekt fargegjengivelse.

Er crap-quality men da ser man de matcher veldig bra, ser badass ut.

Jeg skal selvfølgelig holde dere postet på hvordan coilene holder seg.

Er oppgitt at de skal vare minst 1 - 2 uker, så blir spennende å se.

God smak hvertfall, så ønsker alle god helg og happy-vaping!

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blabla, Kanger Subtank

Min lå ikke i postkassa i dag så får nøye meg med bilder av din :p

Hilken ohm er hodet du bruker nå?

http://www.fasttech.com/product/1859402

Er det disse som er de nye coilene som kom med mini og passer både nautilus og mini? Er jo værst mange å velge i på den siden.

EDIT:

Og vil disse passe?

http://www.fasttech.com/product/1437406

1) http://www.fasttech.com/forums/1859402/t/1395117/compatible-with

2) Nautilus bruker såvidt jeg vet helt vanlige driptips, så ja, de vil passe.

Lenke til kommentar

Blabla, Kanger Subtank

Min lå ikke i postkassa i dag så får nøye meg med bilder av din :p

Hilken ohm er hodet du bruker nå?

http://www.fasttech.com/product/1859402

Er det disse som er de nye coilene som kom med mini og passer både nautilus og mini? Er jo værst mange å velge i på den siden.

EDIT:

Og vil disse passe?

http://www.fasttech.com/product/1437406

1) http://www.fasttech.com/forums/1859402/t/1395117/compatible-with

2) Nautilus bruker såvidt jeg vet helt vanlige driptips, så ja, de vil passe.

Takktakk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...