Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpnet en Clutch Vapors - Ace 6 mg i går. Uten tvil den beste jeg har prøvd så langt!

Herlig side det der forresten :D

Ja, har 12 forskjellige smaker ligganes uprøvd fra dem her nå.. :p

http://www.bargainvapour.com

Noen som har bestilt herfra?

Bestilte 2 stk 15ml G2Vapor fra getvape! har hørt om merket men aldri prøvd, skal være meget good-stuff.

Og ser ut som alt der koster 4.99 pund.

Når det kommer til bargainvapour så har jeg kjøpt derfra 1 gang før, de er legit som alle andre men jeg kjøper som regel alt fra andre uanZ.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra elev8vape eller USA generelt før med billigst mulig frakt? Har gått 10 dager siden jeg bestilte, og trackingen (USPS) viser at pakken fortsatt er i USA.

Sannsynligvis fungerer ikke trackingen utenfor USA og den er på god vei til deg. Det skjer stadig vekk med pakker både fra USA og Asia.

Fikk forresten RBA-basen til eGrip'en min i dag, og endelig - endelig - kan jeg bruke den som jeg planla da jeg kjøpte den for en stund siden. Fantastisk kompakt og varer langt over en arbeidsdag. Ren VG juice er heller ikke noe problem så da er jeg faktisk helt "ferdig" med mekmods. Litt rart egentlig, da jeg har sverget til mechs nå veldig lenge. Med en 100w boxmod til hjemmebruk og denne 20w til jobb er det bare ikke lenger noe vits egentlig. Kan ikke blåser skyer på jobb uansett. Hvis jeg ikke bare føler for å ta med en mekmod da, selvfølgelig :p

post-96473-0-21199600-1423092121_thumb.jpg post-96473-0-67092800-1423092122_thumb.jpg post-96473-0-78242900-1423092124_thumb.jpg post-96473-0-17512000-1423092126_thumb.jpg

Får Subtank Mini'en i morgen. Håper jeg blir fornøyd nok til at jeg kan legge dripperne på hylla en stund.

Endret av Lakus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har fått subtank mini og istick 30w i hus og det er en super kombo! Masse damp og masse smak, men det er uvant at det går med så mye ejuice som det gjør. Hvertfall når jeg har en tendens til å chainvape god ejuice

Har tidligere tenkt å skaffe meg en dripper, men ved å ha denne komboen og Egrip med rba så har jeg det utstyret jeg trenger i all overskuelig fremtid. Kan jo også bruke rba delen til subtanken som en slags dripper for å teste nye ejuicer for å spare på fabrikk coilene. Ser at friskedrag.no selger en pakke med ferdiglagde rba coiler og noen lag bomull. Tror jeg kommer til å kjøpe inn et lager av dette da jeg ikke gidder fiklet med å ordne coiler selv.

Lenke til kommentar

Får snart Kanger Subtank Mini selv og Aspires Sub Ohm batteri, men må si jeg er nervøs for hvordan denne komboen kommer til å fungere.. Har lest enkelte mener batteriet er FOR KRAFTIG da Kangers Coiler trives best på 25w-30w max, kjører vel dette batteriet rundt 35w, og jeg har IKKE lyst på Boxmod for å bruke Subtanken optimalt fordi jeg sier det igjen.. jeg hater utseendet på dem, Cigar-style er min vei å gå.

Lenke til kommentar

Har nevnt tidligere i tråden min erfaring med Sub Tanken, og nå etter bruk av dem fra 24Desember er jeg fortsatt strålende fornøyd. Endt opp med 4stk fordi smaken er fantastisk, og det er godt å ha flere tanker til sine favoritt juicer. Coilene har også fantastisk holdbarhet. Dampet Grandmaster på en i 22 dager uten å merke noen forskjell på smaken. Skiftet til ny bare for å sjekke, og det var minimal forskjell.

Levetiden på disse coilene er mye bedre enn andre på markedet.

Har også funnet en fantastisk flott mod Yihi SX350mini som anbefales. Sjekk ut Pbusardo sin review om dere er interesserte. (har brukt dem nå i 14 dager)

Den er så bra at jeg kjøpte en ekstra. Bruker disse nå sammen med subtank og nyter Five Pawns på kontoret.

Jeg venter nå på en Vaporshark Rdna40v2 og en Kayfun V4, men vet egentlig ikke om jeg trenger det.

Lenke til kommentar

Fikk levert en iStick Mini på 10W igår, og den er latterlig liten! Skikkelig søt og reisevennlig sak. Står stabilt på bordet med en Nautilus Mini på toppen.

Imorgen kommer iStick 30W og Kangertech Subtank, håper de passer godt sammen.

Men ble overrasket over størrelsen på iStick Mini

Lenke til kommentar

Og her sitter jeg og føler meg ganske lei hele greia. Merkelig, etter bare noen år på "kjøret". Tror det er overfloden av alskens dilldall.

Egentlig ganske lei "maset" jeg og. Denne metalltuben er bedre enn den metalltuben. Denne har andre typer skruer, denne er høy, lengre, kanskje litt mykere. Denne flaska koster 100kr, denne koster 111. Denne er 187kr! Har brukt stort sett de samme to oppsettene det siste året og nå vil jeg bare ha en tank og et regulerbart batteri. Ytelsen har nå blitt god nok til at jeg ikke lenger gidder gå etter det nye og siden jeg blander juicen selv lager jeg store kvanta så jeg sjeldent går tom. En tank og et batteri og Lakus er en glad laks.

Utrolig deilig å ikke bruke mer penger på damping enn man noensinne brukte på sigaretter. Tenk over det. For når man bruker 150kr per flaske juice er det jammen ikke langt unna den samme prisen for mange der ute. Utrolig stor profittmargin på det der.

Lenke til kommentar

Ikke sant? Jeg er glad jeg holder meg på 200 kr måneden når det kommer til juice, og jeg kjøper sjelden nye batterier, smaker og utstyr i det hele tatt. Har klart meg fint med Spinnere og en tidvis fungerende VAMO v5 i lang tid, nå. Samt Nautilus-en. Kjører på med 12 mgs (eller er det 11?) necterine fra easycigarettes, og nå og da fyller jeg opp en Vivi Nova med VRs Hawaiian Pineapple, og tar meg selv et par år bakover i tid. Jeg trenger ikke RBA-er, RDA-er, mekaniske mods, mods med mer enn 15 watt og slikt. Jeg får nok damp, motstand og smak fra det jeg har, og har ikke så mye bedre råd enn da jeg røyka, siden jeg nå har 1200 ekstra å bruke på mat og tar meg råd til å kjøpe lunch tre dager i uken, samt taxi hjem når det er dårlig vær eller så glatt at man ikke kommer seg noen steder til fots.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...