Amund_Blix Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Er moms ja, men fant en rabattkupong på 15 prosent, rundt der. Brb seminar. okey , så det 15% ved å skrive inn feb15 , gratis porto over 50 $ Når du får moms på, så betaler du det på postkontoret? Det er 25% , er det noe gebyr utenom det, og hva med toll? Om prisen av varene+frakt samlet er 350,- eller mer må du betale 25% moms og 140,- i fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sånn obs med gratis frakt. Hvis det er TNT som står for leveringen så legger de på en fantasifrakt om frakten er satt til kr 0. De påstår at dette er i henhold til retningslinjer fra tollen, men tollen benekter dette. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da var Kanger Subtank Mini og enda ett Aspire Sub Ohm Batteri bestilt sammen med 5 ekstra OCC coiler Må si jeg gleder meg også til denne kommer i posten Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fikk Subtank i går, må si den gjør et svært godt inntrykk, første ferdigtanken jeg har kjøpt på to år. 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det er snakk om 3,2 ml 54 mg per 10 ml. Blir vel sånn ca 17 mg utblandet det. Det er helt korrekt. Target her er vel 18mg .. Grunnskolematte er ikke så lett for alle vet du Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Dere kan bruke tollkalkulatoren for legemidler og kosttilskudd for å finne ut hva som skal betales i moms og gebyrer når dere handler e-sigaretter. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Dere kan bruke tollkalkulatoren for legemidler og kosttilskudd for å finne ut hva som skal betales i moms og gebyrer når dere handler e-sigaretter. javel, ingen moms, uansett beløp, gjelder dette bare juicen eller gjelder det batterier og beholdere? har du link der det står at det går under legemidler? Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Dere kan bruke tollkalkulatoren for legemidler og kosttilskudd for å finne ut hva som skal betales i moms og gebyrer når dere handler e-sigaretter. javel, ingen moms, uansett beløp, gjelder dette bare juicen eller gjelder det batterier og beholdere? har du link der det står at det går under legemidler? Nei, 25 % om du ikke er heldig med tollfritaksgrensen. http://helsedirektoratet.no/lover-regler/produktkontrolloven/Documents/regulering-av-elektroniske-sigaretter-i-norge-notat-6-12-11.pdf Kalkulatoren jeg lenket til vil referre til relevant lovverk når du oppgir legemiddel som kategori. Endret 3. februar 2015 av Aeyoun Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Fikk Subtank i går, må si den gjør et svært godt inntrykk, første ferdigtanken jeg har kjøpt på to år. Bestilte meg en nylig jeg og faktisk. Blir rart å ikke dryppe Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg fikk min kanger sub i går. Forsøkte den på aspire sub batteriet, men det ble altfor varmt for stakkars tunga mi. Nå har jeg den på istick 11w. Ikke skymaskin slik som atlantis, men meget god på smak. Lenke til kommentar
wyswyg Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg fikk min kanger sub i går. Forsøkte den på aspire sub batteriet, men det ble altfor varmt for stakkars tunga mi. Nå har jeg den på istick 11w. Ikke skymaskin slik som atlantis, men meget god på smak. er vel veldig lav ohm på disse coilene, 0,4? ikke alle batterier som takler det , kan vel eksplodere men el moder vil vel ikke la deg fyre , har ikke testen min med så lav ohm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Jeg lurer på hvor lavt de tåler >: D Tanken altså. Endret 3. februar 2015 av Lakus Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da var Kanger Subtank Mini og enda ett Aspire Sub Ohm Batteri bestilt sammen med 5 ekstra OCC coiler Må si jeg gleder meg også til denne kommer i posten Klarte ikke overtale meg selv til å kjøpe enda en tank, har 3 allerede Blir artig å høre mer forskjeller, virker jo som man ikke ´´tar feil´´samme hvilken tank man kjører. På Atlantisen, er det vatt inne i coilen, så man virkelig bør dynke den før den skal brukes? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg pleier å ha i 5-6 dråper juice på vatten nedi Atlantisen, vete de 4 store hulla med juice og når jeg har skrudd sammen alt sammen så tetter jeg luftehullet og tar noen trekk (uten strøm selvfølgelig) sånn at jeg ser det kommer bobler fra juice hullene. Så er jeg klar for å dampe med ny coil.. Tørrbrenner du vatten/bomulla så smaker det brendt helt til du skifter coil igjen.. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Da var Kanger Subtank Mini og enda ett Aspire Sub Ohm Batteri bestilt sammen med 5 ekstra OCC coiler Må si jeg gleder meg også til denne kommer i posten Klarte ikke overtale meg selv til å kjøpe enda en tank, har 3 allerede Blir artig å høre mer forskjeller, virker jo som man ikke ´´tar feil´´samme hvilken tank man kjører. På Atlantisen, er det vatt inne i coilen, så man virkelig bør dynke den før den skal brukes? De er begge bra tanker men ser ut som flertallet heller for Kanger visst fordi den har en "større pakke" enn Atlantisen og jeg skal ikke nekte, det er helt klart en del inkludert der. Men det som lokka meg var at de sier visst at den er bedre på smak. Også syns jeg ikke damp produksjonen var så dårlig heller faktisk. Også syns jeg denne fyren hadde en bra og rett fram omtale, så er han som overtalte meg. Er ikke min skyld at jeg kjøpte, det er hans. https://www.youtube.com/watch?v=2ZFE7d43Rc8 Når det kommer til Atlantisen pleier jeg bare å fylle opp til det ikke renner over også la coilen sitte i 10 min, så tar jeg 2-3 trekk uten å fyre også 2-3 trekk til der jeg holder tommelen på luftekanalen for å virkelig få sugd E-Juice inn i bomullen så har den alltid vært good to go for min del. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fikk Subtank i går, må si den gjør et svært godt inntrykk, første ferdigtanken jeg har kjøpt på to år. Bestilte meg en nylig jeg og faktisk. Blir rart å ikke dryppe Blir nok bra. Egner seg ikke til annet enn lungedrag dog, coilen får ikke nok luft med lite hull og munndrag. Virker virkelig bra de ferdigcoilene, men kommer nok til å bare kjøre på med RBA-delene når ferdigsakene er oppbrukt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg bare lurer, på evod starter kit tanken, så er det en sånn silikonsirkel rundt, men juicen går en del lengre ned enn det. Har alltid fyllt på igjen når jeg kommer til den silikonsirkelen, men er det noe ille å dampe lenger ned en den? Noen som kunne svart her? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg bare lurer, på evod starter kit tanken, så er det en sånn silikonsirkel rundt, men juicen går en del lengre ned enn det. Har alltid fyllt på igjen når jeg kommer til den silikonsirkelen, men er det noe ille å dampe lenger ned en den? Noen som kunne svart her? Rett under den silikondingsen er vekene, så kan nok fort bli dryhit om den blir for tom. Det merker du Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg bare lurer, på evod starter kit tanken, så er det en sånn silikonsirkel rundt, men juicen går en del lengre ned enn det. Har alltid fyllt på igjen når jeg kommer til den silikonsirkelen, men er det noe ille å dampe lenger ned en den? Noen som kunne svart her? Rett under den silikondingsen er vekene, så kan nok fort bli dryhit om den blir for tom. Det merker du Ja, jeg har alltid fyllt på når den treffer silikonen, men jeg lurte på om det var noe farlig med det Har merka at det blir veldig dryhit ja En gang på fest og når jeg har vært trøtt har det hendt ^^ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Har bestillt meg Kanger Subtank Mini, Eleaf iStick 30 Watt og 5ml glasstanker til mine Atlantis. 2ml forsvinner fort egentlig så blir kjekt med større tanker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå