Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal reise til Praha i vinterferien. Hvordan er det med å ta med seg elsigg og juice?

 

Hvilken side som dere vet om selger gode smaker?

Helst så billig som mulig, skal bruke minimalt med penger den neste tiden. Har dog ikke kjøpt noe juice siden november, har fortsatt en god del igjen :)

Kjøpte alt fra easycigsrettes.co.uk

 

easycigarettes.co.uk brukte jeg faktisk før, men sluttet å bruke dem da jeg fant ut at smakene deres i nesten 2/3 tilfeller var altfor kunstig framstilt!

 

Du kan jo prøve:

 

http://ecigarettesworld.ie/7-eliquids-for-ecig#

 

Siste stedet jeg prøvde en bestilling fra, der anbefaler jeg spesielt Liqueen, mulig du finner noen smaker du liker der.

 

Ellers så blir nok neste bestillinga mi fra:

 

http://www.vapeclub.co.uk/vaping-ejuices.html

 

Der skal jeg prøve den såkalte "Suicide Bunny Mothers Milk" ettersom den var visst populær blant vapers.

De har veldig bra utvalg der. Frakta og pris på e-juice anser jeg som veldig billig fra begge sidene.

 

Tusen takk. Skal ta neste bestilling fra vapeclub, så ut som mye bare der :)

Lenke til kommentar

Hva vil folk anbefale nå for tiden? Jeg står litt mellom Eleaf iStick 30W og Smok Xpro M50. Har lyst på en ganske liten sak, og har fått lyst til å lage skikkelige dampskyer med enten Aspire Atlantis eller Kanger Subtank. Eller om noe annet er å anbefale for tiden?

Hadde en Aspire Nautilus Mini på Vamo V5, men den ble borte rundt nyttår.. Pris er som alltid et tema, og jeg gidder ikke kjøpe en mod til 1000kr.

Har en liten iStick Mini 10W og Nautilus mini på vei allerede, men det blir reisesettet mitt :)

 

Har også lyst ti å lage egne coils, og har skjønt at det går an med Kangertech Subtank. Etter hva jeg har skjønt er det møysommelig, men ikke spesielt vanskelig å lage. Og så kutter man kostnader litt, samt at det blir litt mer personlig og hobbyaktig

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Hva vil folk anbefale nå for tiden? Jeg står litt mellom Eleaf iStick 30W og Smok Xpro M50. Har lyst på en ganske liten sak, og har fått lyst til å lage skikkelige dampskyer med enten Aspire Atlantis eller Kanger Subtank. Eller om noe annet er å anbefale for tiden?

Hadde en Aspire Nautilus Mini på Vamo V5, men den ble borte rundt nyttår.. Pris er som alltid et tema, og jeg gidder ikke kjøpe en mod til 1000kr.

Har en liten iStick Mini 10W og Nautilus mini på vei allerede, men det blir reisesettet mitt :)

 

Har også lyst ti å lage egne coils, og har skjønt at det går an med Kangertech Subtank. Etter hva jeg har skjønt er det møysommelig, men ikke spesielt vanskelig å lage. Og så kutter man kostnader litt, samt at det blir litt mer personlig og hobbyaktig

Kommer en iStick 50 watter også, men vet ikke helt når den kommer. Bygging av coil i Kanger er ikke så vanskelig egentlig. De kommer også ferdig oppsatt så man kan se litt hvordan det skal se ut når man bygger selv. Det artige med sub-tanken er jo at det ikke har så mye å si om man roter det til litt... går man lei er det bare å klemme inn et 0.5 eller 1.2 hode :)

Lenke til kommentar

@Newman221: Jeg har XPro M50 og den er ikke noe som anbefales.

Den greier ikke å holde samme strømstyrke når batteriet taper effekten.

Sub Tanken er helt konge med ferdigbygd coil, men RBA delen har en svakhet med enkelte juice typer.

Se info fra siste videoen PBusardo postet tidligere i tråden.

Jeg har ingen erfaring med den nye Isticken enda, men kan skrive under på at dem to 20w jeg har er meget gode. Følger dem samme byggekvalitet med den nye 30w er den sikkert et godt kjøp.

30W er nok til å kjøre Sub Tank meget bra. Til en Atlantis vil jeg anbefale en 40w mod.

Lenke til kommentar

@Newman221: Jeg har XPro M50 og den er ikke noe som anbefales.

Den greier ikke å holde samme strømstyrke når batteriet taper effekten.

Sub Tanken er helt konge med ferdigbygd coil, men RBA delen har en svakhet med enkelte juice typer.

Se info fra siste videoen PBusardo postet tidligere i tråden.

Jeg har ingen erfaring med den nye Isticken enda, men kan skrive under på at dem to 20w jeg har er meget gode. Følger dem samme byggekvalitet med den nye 30w er den sikkert et godt kjøp.

30W er nok til å kjøre Sub Tank meget bra. Til en Atlantis vil jeg anbefale en 40w mod.

For oss newbies. Hva mener du med 40w mod?

Lenke til kommentar

Glem forrige post, blir Atlantis neste. Hvilket batteri bør jeg gå for med bra effekt!

 

Excellent choice :D Har Atlantis selv og bruker dette batteriet (ikke i rødt da hehe)

 

http://www.nosmoke.no/aspire-cf-sub-ohm-battery.html

 

Hvis du har gjort litt research på Atlantis skjønner du sikkert det er en Sub Ohm tank og ikke alle batterier er kompatible, men jeg er hvertfall veldig.. VELDIG fornøyd med denne komboen min.

 

Beste kittet jeg har eid hittil hvertfall (han duden blåser ikke så store clouds men finns andre videoer for dat)

 

https://www.youtube.com/watch?v=baz1V1RoAk0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...