Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fersk bruker her. Noen som har erfaring med Joytech eRoll-c? Er ute etter en elektronisk sigarett som er utformet som vanlige sigaretter. Også tips til hvor kjøpe nikotinfri værske av høy kvalitet, gjerne i norge? Hvilke merker på væske ol. bør jeg se etter? Ute etter høy kvalitet, prøver å unngå de værste/farligste produktene som i liten grad er regulert.

 

Høy kvalitet og noe som ligner på en sigarett er dessverre ikke to begrep som kan brukes i samme setning i denne sammenheng :/

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nautilus endelig bestilt. Har brukt aerotank mega siden i sommer, men det irriterer meg noe grenseløst når den ikke vil skrues opp uten spesialverktøy. Der håper jeg nautet er bedre. Blir også fint med 5ml kapasitet :)

Vel, den kan sitte litt hardt, så jeg har en vannpumpetang og en klut jeg bruker når den ikke vil. :p

Og om du faktisk fyller på 5 ml, kan du oppleve lekkasjer, så jeg fyller 4 ml, og har ikke opplevd noe særlig med lekkasjer (om den ikke tumler mye rundt og opp og ned, da).

Lenke til kommentar

 

 

Nautilus endelig bestilt. Har brukt aerotank mega siden i sommer, men det irriterer meg noe grenseløst når den ikke vil skrues opp uten spesialverktøy. Der håper jeg nautet er bedre. Blir også fint med 5ml kapasitet :)

Vel, den kan sitte litt hardt, så jeg har en vannpumpetang og en klut jeg bruker når den ikke vil. :p

Og om du faktisk fyller på 5 ml, kan du oppleve lekkasjer, så jeg fyller 4 ml, og har ikke opplevd noe særlig med lekkasjer (om den ikke tumler mye rundt og opp og ned, da).

Problemet jeg har er at ingen av tengerne jeg har er små nok til å få grep på den bittelille basen. Men har funnet ut at jeg kan stikke et skrujern inn i lufthullet å bruke det som moment.

 

Skal passe på å ikke fylle nautet helt opp hvis det blir lekking:)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

 

 

Nautilus endelig bestilt. Har brukt aerotank mega siden i sommer, men det irriterer meg noe grenseløst når den ikke vil skrues opp uten spesialverktøy. Der håper jeg nautet er bedre. Blir også fint med 5ml kapasitet :)

Vel, den kan sitte litt hardt, så jeg har en vannpumpetang og en klut jeg bruker når den ikke vil. :p

Og om du faktisk fyller på 5 ml, kan du oppleve lekkasjer, så jeg fyller 4 ml, og har ikke opplevd noe særlig med lekkasjer (om den ikke tumler mye rundt og opp og ned, da).

Problemet jeg har er at ingen av tengerne jeg har er små nok til å få grep på den bittelille basen. Men har funnet ut at jeg kan stikke et skrujern inn i lufthullet å bruke det som moment.

 

Skal passe på å ikke fylle nautet helt opp hvis det blir lekking:)

 

Bittelille? Den er jo like vid som en VAMO. :p Vannpumpetanga er den eneste tanga jeg har som jeg klarer å få rundt.

Lenke til kommentar

 

Bittelille? Den er jo like vid som en VAMO. :p Vannpumpetanga er den eneste tanga jeg har som jeg klarer å få rundt.

 

Den er bred ja, men i høyde så er den jo maks 4mm, og når luftejusteringen spinner for evig så er jeg hjelpesløs med bare henderne :p

 

Da er du heldigere enn meg. Luftjusteringen min går nesten ikke rundt. Jeg må virkelig ta i. Tror det ligger mye gammel juice inni der som ikke går ut uansett hvor mye jeg skyller den. :p

 

Men uansett, jeg får stort sett tak nederst (eller øverst, siden jeg snur nautet på huet) på den faste ringen under luftjusteringen, så slenger jeg bare en våt klut eller noe for ekstra grep, og vips voila.

Lenke til kommentar

Kan anbefale slimsejuice.com. Noe av det beste jeg har kommet over! Billig juice og utrolig stort utvalg. Når du først har funnet ut hva du skal ha, kan du velge om du vil at juicen skal være kremete, hvor mye PG/VG og nikotin samt mye mer. Betalte rundt 200 kroner dit og fikk 50ml x2 for det :3 De sendte også bestillingen to ganger så jeg fikk 200 ml for 200 :) rimelig det ja.

 

Siden ser kanskje litt shady ut, og de skryter jammen på seg, men synes de gjør en god jobb. Kundeservicen er også bra.

 

Kjøpte denne, anbefales på det sterkeste. Her kan du også se valg mulighetene man får:

https://www.danielbranch.com/slimsejuice/E-Juice-Flavors/Slim's-Signature-Mixes/Apple-Dragon-Cream-Ejuice-Eliquid-for-Vaping

Lenke til kommentar

Kan anbefale slimsejuice.com. Noe av det beste jeg har kommet over! Billig juice og utrolig stort utvalg. Når du først har funnet ut hva du skal ha, kan du velge om du vil at juicen skal være kremete, hvor mye PG/VG og nikotin samt mye mer. Betalte rundt 200 kroner dit og fikk 50ml x2 for det :3 De sendte også bestillingen to ganger så jeg fikk 200 ml for 200 :) rimelig det ja.

 

Siden ser kanskje litt shady ut, og de skryter jammen på seg, men synes de gjør en god jobb. Kundeservicen er også bra.

 

Kjøpte denne, anbefales på det sterkeste. Her kan du også se valg mulighetene man får:

https://www.danielbranch.com/slimsejuice/E-Juice-Flavors/Slim's-Signature-Mixes/Apple-Dragon-Cream-Ejuice-Eliquid-for-Vaping

Eneste lille juridiske problem her er at sjappa befinner seg i USA, og at det da er ulovlig å importere varene dems til Norge... Eneste grunnen til at det er lov å importere nikotinholdig juice er at EØS-reglementet sier at det skal være lov (godkjent i ett EU-land - lovlig i de andre).

Så den pakka kan enkelt bli beslaglagt når den ankommer Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...