dampolainen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg ville nok hatt en Eleaf iStick med en Nautilus Mini... Ikke så altfor stort, men ok ytelse Ikke så dumt det... men blir litt over budsjett. Men nautilus mini er jo gull da. Dette er jo også en mulighet: http://www.ukecigstore.com/aspire-nautilus-premium-kit.html. Fortsatt litt over budsjett men må vel nesten opp på det hvis man skal ha Nautilus Noen som har prøvd den lille glassomizern fra aspire forresten? (http://www.ukecigstore.com/aspire-starter-kit.html) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Hvorfor titte på utenlandske sider når du kan kjøpe de i norske nettbutikker til samme pris, uten at du risikerer at posten slenger på et 150krs gebyrpåslag og moms? http://www.no-smoke.no/aspire-premium-kit.html 539kr, veldig likt £50 Alternativt denne, som du linket til £40, som faktisk er dyrere... http://www.no-smoke.no/aspire-starter-kit.html Endret 14. november 2014 av newman221 Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvorfor titte på utenlandske sider når du kan kjøpe de i norske nettbutikker til samme pris, uten at du risikerer at posten slenger på et 150krs gebyrpåslag og moms? http://www.no-smoke.no/aspire-premium-kit.html 539kr, veldig likt £50 Alternativt denne, som du linket til £40, som faktisk er dyrere... http://www.no-smoke.no/aspire-starter-kit.html Joda, hvorfor ikke? Men går stort sett greit fra utlandet også, så lenge dem ikke sender rekommandert da. Bruker bare å bestille å la det stå til jeg... går stort sett greit Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe en ny elsigg nå. Har ikke sett på så mye, men hva ville vært det beste valget til en rimelig penge? Helst slik at jeg slipper å betalle ekstra toll osv når jeg bestiller, og ikke over 3-400kr helst. Hehe... vanskelig spørsmål gitt. Spørs jo litt hva du er på utkikk etter da? Har du prøvd noe før? Vil du ha noe som ligner på sigaretter? Bryr du deg om hvordan det ser ut?Har en slik som ligner på sigarett, men ikke helt min greie det. Dårlig kvalitet er det også. Men jeg er overbevist og skal konvertere fra sigaretter til el-sigg (som jeg har gjort nesten 100% de siste 2 ukene) Ikke så farlig om det går litt over budsjett. Men jeg vil jo helst unngå ekstra toll.. Men om det hadde vært mulig å bestille deler, eller noe som koster under 200 er det herlig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvorfor titte på utenlandske sider når du kan kjøpe de i norske nettbutikker til samme pris, uten at du risikerer at posten slenger på et 150krs gebyrpåslag og moms? http://www.no-smoke.no/aspire-premium-kit.html 539kr, veldig likt £50 Alternativt denne, som du linket til £40, som faktisk er dyrere... http://www.no-smoke.no/aspire-starter-kit.html Tenkte at de norske sidene kanskje var veldig dyre, men kan jo bestille fra norske sider og hvis det ikke blir stort dyrere Da gjør det ikke om det går litt over budsjett Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) Istick i hus. Hendig liten sak. Nå vil dama og ha en. Fra Damping.no. Endret 14. november 2014 av Slai 1 Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvorfor titte på utenlandske sider når du kan kjøpe de i norske nettbutikker til samme pris, uten at du risikerer at posten slenger på et 150krs gebyrpåslag og moms? http://www.no-smoke.no/aspire-premium-kit.html 539kr, veldig likt £50 Alternativt denne, som du linket til £40, som faktisk er dyrere... http://www.no-smoke.no/aspire-starter-kit.html Tenkte at de norske sidene kanskje var veldig dyre, men kan jo bestille fra norske sider og hvis det ikke blir stort dyrere Da gjør det ikke om det går litt over budsjett Jepps... hvis man finner det rimeligere i Norge så er det jo bare å kjøre på spør du meg. Eneste vesken du må utenlands for hvis du vil ha nikotin i da. Da blir det en avveining om man vil ta en sjangs og spare frakt og gå over grensa eller play it safe og bestille flere pakker Personlig bruker jeg bare å ta utstyr og veske i ett fra en eller annen butikk som ikke sender rekommandert. Har alltid gått bra for min del men har hørt om andre som har måttet punge ut i moms og gebyr. Men skal jeg være helt ærlig tror jeg det er svært skjelden de stopper urekommanderte sendinger. Rekommandert på den andre siden har jeg helt motsatt erfaring med... det blir liksom alltid stoppa Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Hvorfor titte på utenlandske sider når du kan kjøpe de i norske nettbutikker til samme pris, uten at du risikerer at posten slenger på et 150krs gebyrpåslag og moms? http://www.no-smoke.no/aspire-premium-kit.html 539kr, veldig likt £50 Alternativt denne, som du linket til £40, som faktisk er dyrere... http://www.no-smoke.no/aspire-starter-kit.html Tenkte at de norske sidene kanskje var veldig dyre, men kan jo bestille fra norske sider og hvis det ikke blir stort dyrere Da gjør det ikke om det går litt over budsjett Jepps... hvis man finner det rimeligere i Norge så er det jo bare å kjøre på spør du meg. Eneste vesken du må utenlands for hvis du vil ha nikotin i da. Da blir det en avveining om man vil ta en sjangs og spare frakt og gå over grensa eller play it safe og bestille flere pakker Personlig bruker jeg bare å ta utstyr og veske i ett fra en eller annen butikk som ikke sender rekommandert. Har alltid gått bra for min del men har hørt om andre som har måttet punge ut i moms og gebyr. Men skal jeg være helt ærlig tror jeg det er svært skjelden de stopper urekommanderte sendinger. Rekommandert på den andre siden har jeg helt motsatt erfaring med... det blir liksom alltid stoppa Bestiller væske fra utlandet til vanlig så det er ikke noe problem. Men for all del, er det like priser i det minste på varer i Norge, går det nok fint. Men vil som sagt ikke risikere noe med tollkostnader osv. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Noen som kan gi meg en lenke til ett starterkit + væske som passer til det med tobakk? Helst under 200 kr grensa hver. Er jo ikke være enn å bestille det i 2 bulker feks. Har du mulighet til å kjøre deg en tur for eks. til Svinesund?Jeg er redd å holde seg under kr 200,- for et startsett fra utandet ikke vil gi deg det du trenger. Det jeg anbefaler er å bestille utstyr fra en norsk nettbutikk og ta turen til Svinesund for å kjøpe juice. Fordelen er at du kan smake på den i butikken. Du vil unngå en del bomkjøp og spare penger ved å ta turen over grensa. Du kan eventuelt også kjøpe damp utstyr i samme butikk. Norske butikker er: friskedrag.no damping.no nosmoke.no Merk at ingen av disse selger juice med nikotin siden det er forbudt å selge i Norge. Edit: Kanger Emow eller helst Eleaf Istick med en god tank, for eks Aspire Nautilus mini er en meget god start. Takk for svar. Svinesund burde ikke være noe umulighet. Hvilken butikk på Svinesund bør jeg gå på? Får man kjøpt Juice med nikotin der? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Noen som kan gi meg en lenke til ett starterkit + væske som passer til det med tobakk? Helst under 200 kr grensa hver. Er jo ikke være enn å bestille det i 2 bulker feks.Har du mulighet til å kjøre deg en tur for eks. til Svinesund?Jeg er redd å holde seg under kr 200,- for et startsett fra utandet ikke vil gi deg det du trenger. Det jeg anbefaler er å bestille utstyr fra en norsk nettbutikk og ta turen til Svinesund for å kjøpe juice. Fordelen er at du kan smake på den i butikken. Du vil unngå en del bomkjøp og spare penger ved å ta turen over grensa. Du kan eventuelt også kjøpe damp utstyr i samme butikk. Norske butikker er: friskedrag.no damping.no nosmoke.no Merk at ingen av disse selger juice med nikotin siden det er forbudt å selge i Norge. Edit: Kanger Emow eller helst Eleaf Istick med en god tank, for eks Aspire Nautilus mini er en meget god start. Takk for svar. Svinesund burde ikke være noe umulighet. Hvilken butikk på Svinesund bør jeg gå på? Får man kjøpt Juice med nikotin der? Svinesund Damputstyr har ganske greit utvalg, og du kan prøvesmake. Den ligger på høyre side forbi den sjappa som selger bilstereo. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Drama på NDS på FB. En person som mixer selv som selger ejuice til andre har fått tilbakemeldinger om at e av stoffene han bruker ikke er godkjent for mixing av juice, og det er to stk eller noe sånt som har fått kløe og lignende. Denne personen vet dette men fortsetter i samme spor..Skummelt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Ga opp hele NDS på FB jeg. Bare drama fra ende til annen uansett. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tenkte litt på å kjøpe dette. Hva synes dere om det settet? Vil helst ha noe simpelt som er lett å ta med seg, og denne er ganske billig i tillegg. På en tank på 2ml, hvor mye får man ut av en full tank sånn ca., med tanke på sigaretter f.eks. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tenkte litt på å kjøpe dette. Hva synes dere om det settet? Vil helst ha noe simpelt som er lett å ta med seg, og denne er ganske billig i tillegg. På en tank på 2ml, hvor mye får man ut av en full tank sånn ca., med tanke på sigaretter f.eks. Det er et helt greit startsett som har gjort at flere har greid å slutte med sigaretter. Selv damper jeg ca 6ml pr dag, og ut fra hvilken tank som er i bruk etterfyller jeg ved behov. Omtrent alle jeg kjenner og av info jeg leser så damper man mere i starten. Det er lurt å kjøpe seg et lite lager så man ikke går tom. Har du muligheten så ta gjerne en tur over grensa til Sverige. Svinesund Damputstyr lar deg prøvesmake juice, og med det kan du unngå en del bomkjøp. Det er verdt å merke seg at du kan få en god del mere ut av dampen ved å legge til litt penger og kjøpe emow startsette http://www.nosmoke.no/kanger-emow-starter-kit.html Best er som andre har nevnt en istick med for eks. Aspire Nautilus mini. Denne comboen er så bra at utstyr i 2500kr + klassen står hjemme uten å bli brukt. 1 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Drama på NDS på FB. En person som mixer selv som selger ejuice til andre har fått tilbakemeldinger om at e av stoffene han bruker ikke er godkjent for mixing av juice, og det er to stk eller noe sånt som har fått kløe og lignende. Denne personen vet dette men fortsetter i samme spor.. Skummelt Hørte noen rykter om dette tidligere. Vet du hvilken produsent dette er? Jeg har kjøpt en del fra et firma, men det har aldri reklamert direkte på NDS slik jeg har hørt at enkelte har gjort. (juicen derfra har dog alltid vært Premium) Send meg gjerne en pm om du ikke vil skrive om det her. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tenkte litt på å kjøpe dette. Hva synes dere om det settet? Vil helst ha noe simpelt som er lett å ta med seg, og denne er ganske billig i tillegg. På en tank på 2ml, hvor mye får man ut av en full tank sånn ca., med tanke på sigaretter f.eks. Jeg kjøpte (nesten) en slik. Jeg hadde Kanger EVOD 2. Startet med at jeg kjøpte Aspire Nautilus Mini, for jeg savnet litt smak og skikkelig damp. Den lille Kanger Evod2-fordamperen er litt stusselig... Noen uker senere kjøpte jeg en VamoV5. Mye mer spennende smaker. Nå sikler jeg på en Eleaf iStick... Jeg ville nok anbefalt en kraftigere sak. Hvis du fortsatt ønsker den lille, ville jeg ihvertfall vurdert Evod2, den har bedre coils Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tenkte litt på å kjøpe dette. Hva synes dere om det settet? Vil helst ha noe simpelt som er lett å ta med seg, og denne er ganske billig i tillegg. På en tank på 2ml, hvor mye får man ut av en full tank sånn ca., med tanke på sigaretter f.eks. Det er et helt greit startsett som har gjort at flere har greid å slutte med sigaretter. Selv damper jeg ca 6ml pr dag, og ut fra hvilken tank som er i bruk etterfyller jeg ved behov. Omtrent alle jeg kjenner og av info jeg leser så damper man mere i starten. Det er lurt å kjøpe seg et lite lager så man ikke går tom. Har du muligheten så ta gjerne en tur over grensa til Sverige. Svinesund Damputstyr lar deg prøvesmake juice, og med det kan du unngå en del bomkjøp. Det er verdt å merke seg at du kan få en god del mere ut av dampen ved å legge til litt penger og kjøpe emow startsette http://www.nosmoke.no/kanger-emow-starter-kit.html Best er som andre har nevnt en istick med for eks. Aspire Nautilus mini. Denne comboen er så bra at utstyr i 2500kr + klassen står hjemme uten å bli brukt. Har dampa en del i det siste, og nesten byttet helt ut med sigaretter. Det er dog en liten som ligner på en røyk og har slike "refills" jeg fyller på med juice, minst 2 ganger hver dag på 2 refills. Men den har begynt å bli veldig dårlig etter tid og jeg trenger noe nytt og bedre. Trenger ikke være så spesielt, bare det ser greit ut, lett å ta med og holdbar over tid Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Slenger meg på forslaget om iStick. Når du ser bildet på feks damping.no av den, kan den tenkes å virke stor. Men det er en veldig nett liten sak. Ca like høy som tanken min, faktisk. Og den funker veldig veldig bra. Jeg vurderer å gå fra iClear30 (de nye variantene) over til en annen tank. Vurderer litt en Kanger EMOW Mega tank, men jeg bør heller gå for aspire nautilus mini? Damper ren VG om det blir relevant. edit: oh nevermind, jeg skal ha nautilus. Lest litt anmeldelser. Endret 17. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Drama på NDS på FB. En person som mixer selv som selger ejuice til andre har fått tilbakemeldinger om at e av stoffene han bruker ikke er godkjent for mixing av juice, og det er to stk eller noe sånt som har fått kløe og lignende. Denne personen vet dette men fortsetter i samme spor.. Skummelt Hørte noen rykter om dette tidligere. Vet du hvilken produsent dette er? Jeg har kjøpt en del fra et firma, men det har aldri reklamert direkte på NDS slik jeg har hørt at enkelte har gjort. (juicen derfra har dog alltid vært Premium) Send meg gjerne en pm om du ikke vil skrive om det her. Henger meg på den. Fant ikke den dramatikken... ting forsvinner nedover i lysets hastighet på NDS på face Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Var en privatperson som mixet på kjøkkenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå