Slai Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Bare batteriet, egentlig. Bruker iclear 30 greie som tank for tiden. Hva er fordelen med den over spinner2 da? Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kjenner dem ikke så godt jeg egentlig. Men du spurte jo om et alternativ Funker vel på samme måte. Men Aspire bruker å være god kvalitet da. Sånn med tanke på kapasitet burde de matche godt. Men hva var grunnen til at du ønsket deg et alternativ i første omgang? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Vel, det begynner dø litt ut. Svakere og svakere. Tenkte hvis noen har feks noe som kvalitetsmessig er bedre, varer lengre, lader raskere, har bedre varighet, eller uansett egentlig. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ok. De fleste batterier vil dø litt etterhvert da. Men som sagt har jeg litt erfaring med Aspire sine andre produkter og det er god kvalitet så vil tro batteriene er ok også I utgangspunktet skal de to yte likt så man må nesten prøve seg litt fram eller se om man finner noen reviews på nettet med tanke på hvilke som holder best kvalitet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Takk for tips =) . Noen andre som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fordi jeg foretrekker å ha to eller flere. Det gjør det hele så mye enklere å forandre styrken uten å ta APV-en fra munnen. Samt å stille inn når jeg har den i lomma. Vil ikke ha box mod fordi jeg ikke liker formen. De fremstår som klumpete og med større flateinnhold og volum enn de enkle sigarformede mod-ene. Kan ha et godt grep rundt VAMO-en min, det føles mer komfortabelt å ta rundt en sylinder enn en boks. Denne er jo en sylinder Eller klump om du vil: http://www.ukecigstore.com/cloupor-t5-50w-mod.html Sett på den et par ganger (NoSmoke har den vel inne, så vidt jeg husker), men den tiltaler meg rett og slett ikke. Hovedsakelig fordi den ikke går under 7 watt, men også fordi om jeg skal ha noe så stort, bør den i det minste takler 2x 18650. Da har du Innokin sin nye da. Den klarer 5-20w. Jeg har hatt et par Innokin-produkter, og kvaliteten der er ganske mye høyere enn den på Vamo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det får så være, jeg har fortsatt til gode å ha en eneste god erfaring med Innokin. Død over iTaste, kosta meg mye penger uten at det har fungert. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Fordi jeg foretrekker å ha to eller flere. Det gjør det hele så mye enklere å forandre styrken uten å ta APV-en fra munnen. Samt å stille inn når jeg har den i lomma. Vil ikke ha box mod fordi jeg ikke liker formen. De fremstår som klumpete og med større flateinnhold og volum enn de enkle sigarformede mod-ene. Kan ha et godt grep rundt VAMO-en min, det føles mer komfortabelt å ta rundt en sylinder enn en boks. Denne er jo en sylinder Eller klump om du vil: http://www.ukecigstore.com/cloupor-t5-50w-mod.html Sett på den et par ganger (NoSmoke har den vel inne, så vidt jeg husker), men den tiltaler meg rett og slett ikke. Hovedsakelig fordi den ikke går under 7 watt, men også fordi om jeg skal ha noe så stort, bør den i det minste takler 2x 18650. Da har du Innokin sin nye da. Den klarer 5-20w. Jeg har hatt et par Innokin-produkter, og kvaliteten der er ganske mye høyere enn den på Vamo. SVD 2.0 det er det ikke? Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det får så være, jeg har fortsatt til gode å ha en eneste god erfaring med Innokin. Død over iTaste, kosta meg mye penger uten at det har fungert. Da vet jeg sannelig ikke Hvis ikke denne kan være noe da... aldri hørt om før men men: http://www.ukecigstore.com/mods/variable-voltage/the-anymod-anyvape.html Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Takk for tips =) . Noen andre som har noen gode forslag? Ja, Istick Eleaf. Det er min nye favoritt som brukes daglig. Det er faktisk utrolig hvor bra den er til prisen på rett under 400kr. Jeg har hatt min nå i ca en uke og kun ladet den to ganger. Ytelsen er så bra at Vaporsharken blir hjemme sammen med flere andre high end saker. Er det andre med tanker på å oppgradere fra et Ego batteri eller en Vamo mod så prøv denne først. Merk at den leverer så bra at volt og watt kan settes lavere enn normalt. Som eksempel damper jeg normalt på Aspire Nautilus bvc rundt 14til 15w, på Istick er 10,3w (4,2V) mer enn nok. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Supert, skal spørre samboer om hun har noen reservasjoner mot formfaktoren . Takk for tips! 1 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Bare hyggelig det, Slai:) Du kan jo prøve å selge den inn med at den kan kjøpes i rosa. Jenter ser ut til å kjøpe den fargen mest. Samboeren til søsteren min fikk en i sølv i bursdagsgave fra meg og han er kjempefornøyd. Han brukte Emow startsettet før som også er bra, men Isitck leverer mere strøm og gir derfor en bedre damp og smak. (Dette er på mow tanken som eksempel) Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvordan er størrelsen i forhold til Vaporshark'en? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 En del lettere og mindre http://bildr.no/view/U3RFME9R Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Noen som kan gi meg en lenke til ett starterkit + væske som passer til det med tobakk? Helst under 200 kr grensa hver. Er jo ikke være enn å bestille det i 2 bulker feks. Har du mulighet til å kjøre deg en tur for eks. til Svinesund? Jeg er redd å holde seg under kr 200,- for et startsett fra utandet ikke vil gi deg det du trenger. Det jeg anbefaler er å bestille utstyr fra en norsk nettbutikk og ta turen til Svinesund for å kjøpe juice. Fordelen er at du kan smake på den i butikken. Du vil unngå en del bomkjøp og spare penger ved å ta turen over grensa. Du kan eventuelt også kjøpe damp utstyr i samme butikk. Norske butikker er: friskedrag.no damping.no nosmoke.no Merk at ingen av disse selger juice med nikotin siden det er forbudt å selge i Norge. Edit: Kanger Emow eller helst Eleaf Istick med en god tank, for eks Aspire Nautilus mini er en meget god start. Endret 10. november 2014 av Ashvan Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 En del lettere og mindre http://bildr.no/view/U3RFME9R DNA40-versjonen av Vaporshark blir interessant da tror jeg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 En del lettere og mindre http://bildr.no/view/U3RFME9R DNA40-versjonen av Vaporshark blir interessant da tror jeg Fikk den i dag. Fungerer veldig godt. Bruker den sammen med en Rose v2. 28awg Ni200 tråd @ 0.12Ohm. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Fordi jeg foretrekker å ha to eller flere. Det gjør det hele så mye enklere å forandre styrken uten å ta APV-en fra munnen. Samt å stille inn når jeg har den i lomma. Vil ikke ha box mod fordi jeg ikke liker formen. De fremstår som klumpete og med større flateinnhold og volum enn de enkle sigarformede mod-ene. Kan ha et godt grep rundt VAMO-en min, det føles mer komfortabelt å ta rundt en sylinder enn en boks. Denne er jo en sylinder Eller klump om du vil: http://www.ukecigstore.com/cloupor-t5-50w-mod.html Sett på den et par ganger (NoSmoke har den vel inne, så vidt jeg husker), men den tiltaler meg rett og slett ikke. Hovedsakelig fordi den ikke går under 7 watt, men også fordi om jeg skal ha noe så stort, bør den i det minste takler 2x 18650. Da har du Innokin sin nye da. Den klarer 5-20w. Jeg har hatt et par Innokin-produkter, og kvaliteten der er ganske mye høyere enn den på Vamo. SVD 2.0 det er det ikke? Jupp. Tror den blir bra. Evolv står bak chippen. Klarer du deg med 20w, så er det et godt valg til prisen. Litt vel stor for min smak. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 En del lettere og mindre http://bildr.no/view/U3RFME9R DNA40-versjonen av Vaporshark blir interessant da tror jeg Ja, jeg er veldig godt fornøyd med min rdna 30 og handler nok inn denne neste måned. Lenke til kommentar
dampolainen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 En del lettere og mindre http://bildr.no/view/U3RFME9R DNA40-versjonen av Vaporshark blir interessant da tror jeg Ja, jeg er veldig godt fornøyd med min rdna 30 og handler nok inn denne neste måned. Er ikke DNA30 en god del mindre enn rDNA-versjonen hos Vaporshark? Lurer på om det kommer en tilsvarende DNA40 eller om de kun kjører rDNA40. Utbyttbart batteri er jo en fordel, men en mini-versjon uten hadde ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå