Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at noen spesielle juicer kan få glasset til å sprekke, men kanskje ikke så fort....

Må være feil på glasset.. :p

Hvor bor du?

Det er vel lakrisjuicer som er syndere på det der og å ta livet av atomizeren kjappere.

Men cola juice er ikke spesielt mørkt eller noe sånt.. Og jeg har har som sagt utelukkende brukt cola og bringebær på min vivi nova. Det må være en feil eller lignende med produktet!

Lenke til kommentar

Det er fra USA da..

Kan bli stress med tollen her i Norge så lenge det ikke er innenfor EU/EØS..

Er klar over det, men ble tipset om denne siden av en jeg kjenner. Skal nevnes at han tjener penger på promotering av dette produktet, så er litt skeptisk.

Er det noen norkse nettsider som kan måle seg med den prisen?

Lenke til kommentar

Det er en coop igang på Joyetech eVic på ECF!

eVic = $40 + $8 shipping with tracking + $2 PP fees = $50.

INTL SHIPPING IS $15 which would mean total would be $57

You may order how many ever you like.

If more than 100 people sign up the price goes down.

Order will be placed 10th December and approximate ship date will be the 15th.

Se i tråden om Joye eVic i "New Members" kategorien på ECF!

--------

Ja, Trondhjem er litt langt unna alt og alle, har jeg merka meg.

Har du noe annet å vape på eller er den alt du har? Spør fordi jeg har en splitter ny Vivi Nova liggende som jeg fikk fra siste bestilling.

Om du er interessert kan jeg selge den til deg for samme pris jeg kjøpte den for. Tror det er rundt 130 kroner.

Lenke til kommentar

Har du noe annet å vape på eller er den alt du har? Spør fordi jeg har en splitter ny Vivi Nova liggende som jeg fikk fra siste bestilling.

Om du er interessert kan jeg selge den til deg for samme pris jeg kjøpte den for. Tror det er rundt 130 kroner.

Om du slenger med en liquid av noe slag er jeg veldig interessert.

Får ikke mitt nye utstyr før neste uke, og er tom.

Hvor bor du?

Lenke til kommentar

Om du slenger med en liquid av noe slag er jeg veldig interessert.

Får ikke mitt nye utstyr før neste uke, og er tom.

Hvor bor du?

Jeg bor i utkanten av Oslo, populært kalt Bærum.

Hva er det du mangler/trenger?

Lakus, har en Vision eGo CE5 V3 liggende i skapet, så jeg klarer meg nok, men takk for tilbudet. :)

:)

Lenke til kommentar

Det er en coop igang på Joyetech eVic på ECF!

Se i tråden om Joye eVic i "New Members" kategorien på ECF!

--------

Har du eller skal du bestille?

Høres nesten for godt ut til å være sant, for denne skulle vel egentlig koste over $100?..(Og at det ligger under "New Members") Litt skeptisk......

Fant ikke tråden nå uansett, men nå er det natta og mørkt for meg.

Prøver igjen i mårra.

Lenke til kommentar

Har du eller skal du bestille?

Høres nesten for godt ut til å være sant, for denne skulle vel egentlig koste over $100?..(Og at det ligger under "New Members") Litt skeptisk......

Fant ikke tråden nå uansett, men nå er det natta og mørkt for meg.

Prøver igjen i mårra.

Jeg har meldt meg på lista, men venter med å betale til jeg vet at det er "legit". Brukeren som organiserer dette er Verified på ECF og virker seriøs. Om det viser seg at dette er tull og tøys har man likevel sikkerheten til PayPal og pengene tilbake gjennom dem. Hittil virker det ganske okey og hvis noen litt mer erfarne enn meg på coops fatter mistanke regner jeg med at vi kan lese om det på ECF.

EDIT: Føler jeg må si at coop'en ikke ble startet på New Members delen, men den ble først nevnt der.

http://www.apolloeci...Kit-p/ak108.htm

Ingen flere som kan anbefale noe eller si noe om dette produktet?

Har planer om å bestille imorgen.

Jeg vil ikke anbefale å betale så mye for en første titt på vaping. Jeg gjorde det selv og anser det i dag som en av de tingene jeg aldri hadde gjort om jeg visste det jeg vet i dag. For de 200 kronene du kan spare kan du senere kjøpe deg ett batteri med variabel volt og nok kapasitet til å holde deg hele dagen. 400kr er kanskje ikke kjempemye tenker du, men du kan få like mye nytte - og mer - ut av noe til halve prisen. Tro meg, når du først har prøvd en "esigg" og har bestemt deg for at det er noe du vil satse på er det første du kjøper så irrelevant (spesielt om du kjøper et av disse bittesmå batteriene) at du ikke vil bruke unødvendige penger på det. Jeg foreslår en av disse to som jeg linker til under.

1:

Til halv pris og med 20ml juice på kjøpet. Dette vil vare mye lengre enn 5 ferdigfylte cartomizers og du vil faktisk få et lite innsyn i hva vaping innebærer når du fyller på juice selv. Eneste som trekker ned er at det kun er ett batteri, men disse små batteriene er veldig kjappe å lade opp.

To forslag til god juice.
er søt og smaker tutti frutti etter min mening.
smaker litt som en sigarett, men med en svak kirsebærsmak.

Du kan selvfølgelig velge en annen smak på juicen selv, men jeg har selv veldig gode erfaringer med disse to.

Du får disse tre for tilsammen 200 kroner og det går under tollgrensen, som betyr ingen ekstra kostnader. 200kr er alt du betaler.

2:

er definitivt større, men vil sannsynligvis vare deg en hel arbeidsdag. Du får også med 10ml juice, som burde holde en god stund. Om du bestemmer deg for å fortsette med vaping er dette batteriet mye mer "fremtidssikkert".

Igjen går den under tollgrensa og vil koste deg under 200 kroner.
Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.apolloeci...Kit-p/ak108.htm

Ingen flere som kan anbefale noe eller si noe om dette produktet?

Har planer om å bestille imorgen.

69 dollar er omtrent 400 kr som er 100% over tollgrensen - jeg ville nesten rådet deg til å kjøpe noe som er kjent i denne tråden, noe som andre har kjøpt og er fornøyd med. Ecigwizard fra UK kan virke som et greit sted å starte. Dessuten får du et starter kitt som du kan etterfylle, det er kjekt når du venter på neste sending. Samtidig så kan sendelser fra land utenfor EU bli stoppet i tollen pga nikotin og det virker mer sannsynlig da pakken er over tollgrensen og må fortolles uansett.

OBS: Nå er apollo linken din nevnt 3 ganger på de to siste sidene, så man kan vel regne deg for en reklame promote for apollo produktet du linker til ?

Endret av Green_Monster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestilt fra ecigwizard, men uten å registrere meg. Jeg har heller ikke valgt en sendingstype med sporing, tydeligvis, så har ikke noe sporingsnummer.

Så da venter jeg vel bare på en hentelapp i posten? Eller vil jeg få beskjed av posten her i Norge når pakken er i det norske systemet?

sorry for at jeg går litt offtopic, tenkte muligens andre her har erfaring fra ecigwizard :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...