Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden er det du bruker, Datasmurf? Jeg kan drive 88w uten antydning til brent smak så blir veldig nysgjerrig når du ikke går over 5 :p

88w?!?!?!?! Hva i alle dager er det DU damper på egentlig ?

Mekaniske mods med atomizere ment til gjenbygg :p

post-96473-0-02109500-1406222632_thumb.jpg

Alle på VAMO V2 (vanligvis V5, men nå har gjengene blitt ødelagt, så QQ), samt eGo V-3 VV Mega (eller hva søren det heter, shabby batteri uansett), og Vision Spinner 1300mAh.

Cartoer går jo ikke så særlig høyt uten å svi seg, så den kan jeg se. Men Nautilusen trodde jeg kunne gå opp litt.

Lenke til kommentar

Ja, den skal kunne gå opp litt. Da jeg starta å bruke den, lå jeg på 7 watt. Ingenting har endra seg siden da. Prøvde med en av de gamle coilene mine, som er klokka til 1.3, og der var det bare jævlig smak å teste over hele linja.

Før pleide jeg å bruke cartoene på 4,5 volt, forstår ikke hvorfor alt ligger nede i minimumsland i disse dager. :S

Lenke til kommentar

Ja, jeg har vært inne på tanken selv. Men selv med splitter ny juice er det det samme. Og det er jo fra kjente og kjære merker som Vermillion River og Decadent Vapour, som jeg aldri har hatt problemer med før. Både ny og gammel juice. 80 PG / 20 VG og 50/50.

Lenke til kommentar

@lakus: O_O likevel... 88w...hvorfor ? vakker liten RBA det der ja, subber du og ? eller holder det trygt ?

Den som er på bildet er 0.22ohm. 80w med nyladet batteri, om man ikke regner med voltage-drop (som alltid er der. Gleder meg til 100% kobber-mod kommer i posten :3 ). Helt trygt. Batteriet tåler 30 ampere og dette trekker 19.

Hvorfor? Fordi jeg liker masse smak/damp. Pluss at jeg damper mindre med høy watt. "Mindre" som i at jeg tar noen trekk, og det var den pausen liksom, fremfor å patte hele tiden.

Cloud chaser setupen min er på teoretiske 117w med nyladet 26650-batteri.... :p

Det er over min grense på hva jeg synes er behagelig å dampe. Morsomt å blåse skyer likevel da :ph34r:

Ja, jeg har vært inne på tanken selv. Men selv med splitter ny juice er det det samme. Og det er jo fra kjente og kjære merker som Vermillion River og Decadent Vapour, som jeg aldri har hatt problemer med før. Både ny og gammel juice. 80 PG / 20 VG og 50/50.

Om det har begynt å skje i det siste kan det hende det rett og slett er varmen som påvirker juicen. Flere rapporter om ting som lekker mer enn vanlig for tiden f.eks.

Lenke til kommentar

Lyst til å lage stooooore skyer jeg og...men å begynne å lage coils, kjøpe ohm-meter, kjøpe mec-mod,rba, og ha en pitteliten sjanse for å sprenge bort fjeset mitt....

Får holde meg til "stock"

men en dag!!! da blir det andre saker!

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Lakus, går forbausende fint. 100% VG og 3mg juice fra HHV :)

Edit: Glemte å svare :p

Har bare testet med 70/30. Kan blande opp en liten dæsj med VG etterpå, men jeg tviler på at 100w blir noen daily vape :p Synes rundt 60-70 er sabla godt.

Dropp donuten hvertfall. Var en kort periode folk snakket om dem, men de forsvant fra rampelyset veldig fort igjen. Klonene er det ikke noe galt med egentlig, men du finner bedre kloner til en sannsynligvis lavere pris ellers.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Såpass... hvordan vet du at de er kloner ? Hcigar som er cluet ?

Jupp, HCigar er en kloneprodusent. Såvidt jeg vet "lager de ikke noe selv". Personlig har jeg ikke noe problem med å anbefale kloner, men den i det kittet er ikke optimalt egentlig. Om du vil ha klone er opp til deg, men vær obs på at du burde gjøre litt research på den versjonen du kjøper. De fleste kloner der ute er dårligere utgaver av originalene, mens noen er like gode og et par er bedre.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nei...tror jeg holder meg til orginaler...

All denne praten vekket til live skyjageren i meg, så kikker litt på mek-modder... funnet en butikk som jeg har tilgang til, de selger:

onlycig-caravela

nemesis

stingray

stingray-copper-black

hades

ehpro-ea

bagua

Noen av de som anbefales ?

Lenke til kommentar

Nei...tror jeg holder meg til orginaler...

All denne praten vekket til live skyjageren i meg, så kikker litt på mek-modder... funnet en butikk som jeg har tilgang til, de selger:

onlycig-caravela

nemesis

stingray

stingray-copper-black

hades

ehpro-ea

bagua

Noen av de som anbefales ?

Mange av de der er gode mods , men den sjappa der selger nok bare kloner også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...