Dragen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dragen - Jeg har ikke prøvd noen av dem, men jeg ville prøvd den med raspberry-coconut. Er mer glad i søte juicer enn frisk frukt, men de med jordbær kan kanskje være verd å prøve.. Smak er så forskjellig. Når du skal bytte smak må du vaske og tørke tanken og sette inn et nytt hode. Du kan rengjøre et hode som er lite brukt, og tørke og tørrbrenne det litt. Men du bør definitivt kjøpe deg noen flere tanker. Iallefall en til. Åssen vasker man tanken (og hodet)? Spyle godt i varmt vann? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja, eller du kan legge alt i en kopp med varmt vann en stund, deretter skylle godt. Jeg bruker å la det ligge og lufttørke lenge, ettersom jeg har masse å bytte på med. Men det er jo bare å tørke i vei manuelt. Du bør i allefall ha en tank til, det vil du nok merke at du får behov for når du får masse nye juicer. Kanskje du kunne ta vekk "god jul" midt på sommeren... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har forresten fått Aerotank Mega.... den er knallfin. Veldig pen, i tillegg til å dampe bra. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Nå i det siste har jeg vurdert å steppe opp gamet mitt litt med bedre utstyr. Fikk sansen for denne Aspire Nautilus atomizeren, men noen som har anbefaling til noe bra batteri man burde bruke på den? Har lyst på sykt mye damp og mye god smak og er vel dette som er målet, alle innspill verdsettes Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som vet om noen sites som selger Smok produkter? Er på jakt etter Smok Silenus Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Regulerte 18650-modder behøver ikke være store. Endret 1. juli 2014 av RRhoads Lenke til kommentar
technicality Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Regulerte 18650-modder behøver ikke være store. 20140701_204014(1).jpg Jeg vet ikke om andre men fikk ikke noe størrelse følelse av det bildet, har ikke lyst til å plassere noe allment ved siden av for skala da ? feks melkekartong, brusflaske, brusboks elns ? 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Regulerte 18650-modder behøver ikke være store. 20140701_204014(1).jpg Jeg vet ikke om andre men fikk ikke noe størrelse følelse av det bildet, har ikke lyst til å plassere noe allment ved siden av for skala da ? feks melkekartong, brusflaske, brusboks elns ? Skal gjøre det en annen gang. Har ikke telefonen min her. Den til venstre er en Sigelei 20w, og den er en del kortere enn en Vamo. Den til høyre er en Pipeline Pro og den er ganske mye kortere enn Sigelei 20w. Pipeline Pro er 6-7 mm lavere enn en colaboks. Endret 1. juli 2014 av RRhoads Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 VAMO v5-en min kødder seg, lar meg ikke skru på noe med 510-connection. Tips? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Varsko! 04s.minesigarett.net/ er svindel. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 VAMO v5-en min kødder seg, lar meg ikke skru på noe med 510-connection. Tips? Antagelig det samme som skjedde med min V2. Gjengene ble ødelagt... Hadde trodd at V5 ville vært litt mer holdbar.. Du må bruke clearoer med ego-thredding da... Kan anbefale Aerotank mini og Protank mini 3. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Varsko! 04s.minesigarett.net/ er svindel. Fint du sier ifra. Jeg handler stort sett fra mine faste... det er mye useriøst der ute. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 VAMO v5-en min kødder seg, lar meg ikke skru på noe med 510-connection. Tips? Antagelig det samme som skjedde med min V2. Gjengene ble ødelagt... Hadde trodd at V5 ville vært litt mer holdbar.. Du må bruke clearoer med ego-thredding da... Kan anbefale Aerotank mini og Protank mini 3. Men jeg er jo så fornøyd med cartotankene og Nautlius-en, kan ikke få meg selv til å bytte til noe annet, da. I tillegg har jeg ingen interesse av mini-tanker. Jeg liker å kunne fylle på 5 ml og vel så det slik at jeg kan gå en dag uten å måtte fylle på på nytt. Har for øvrig kjøpt meg en eGo - 510-adapter, samt et funky "jern" av noe slag til å fikse gjengene, så får vi se om det virker. I verste fall kjøper jeg en ny V5, eller bruker penger jeg ikke har på en Sigelei eller noe. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Datasmurf, Nosmoke har noen fine tilbud på mods nå. Vamo V5 SS til 299 og Innokin iTaste SVD til 395. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hjelper ikke, jeg ha 27 øre på kontoen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Har hatt både Innokin VTR og iTaste SVD som har gått istykker de siste 2 ukene. Så nå har jeg en teipa sammen en gammel Vamo (leddene har løsnet ned til batteriet). Har en EMS på vei fra Fasttech med nye mods, men mulig jeg sjekker Nosmoke da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Noen som har liquid å selge meg? ASAP Det må være tobbakssmak med 8-18 mg nikotin. Send meg PM Det jeg hadde bestilt kom ikke gjennom tollen av en eller annen rar grunn. Så varene kom ikke som planlagt, og jeg frykter at jeg går tom får nye varer ankommer. Lenke til kommentar
Narve Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Bestiller varene mine på http://www.ecig.eu/ Leveringstid 2 dager. Vurderer nå en Joyetech eVic Supreme. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Nå i det siste har jeg vurdert å steppe opp gamet mitt litt med bedre utstyr. Fikk sansen for denne Aspire Nautilus atomizeren, men noen som har anbefaling til noe bra batteri man burde bruke på den? Har lyst på sykt mye damp og mye god smak og er vel dette som er målet, alle innspill verdsettes Ingen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå