Trene Arnholdt Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 @Buffy: Har du et atomizer hode til ViviNova'n i 5 dager? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Så bra. Nå må jeg bare la være å kjøpe nye smaker før jeg har prøvd alle jeg har kjøpt. Antar jeg bør rengjøre tanken og vekene mellom hver smak da. Hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 @Buffy: Har du et atomizer hode til ViviNova'n i 5 dager? Jepp. Er det mye eller lite syns du? Nå må du huske på at jeg fint kan kosedampe omtrent hele dagen, og jeg kan ha den lenger men syns at jeg har råd til å bytte den ut når de koster sånn 1,50 pund eller noe sånt Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Lunka vann bare. Skru ut hodet i Vivi'n og rengjør veika. Noen "dry burn'er" for å få den til å tørke fortere, men da lever coilen kortere før den ryker. @Buffy: Jeg har fortsatt 2 som er i bruk.. 2mnd gamle. Jeg hadde en som røyk, men den tok jeg en "dry burn på". Varte kanskje et par dager etter det.. Jeg vasker dem i lunka vann rett som det er, men det er kanskje en gang i uka.. Bruker selvfølgelig andre atty's også, men alikevel.... hehe. Edit: Jeg kosedamper mye jeg også. 4-600 gode trekk hver dag.. Trekkteller på iTaste MVP.. Endret 28. november 2012 av Mitra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Antar jeg bør rengjøre tanken og vekene mellom hver smak da. Hvordan går jeg frem? Jeg har litt forskjellige fremgangsmåter for forskjellige deler. Tanker og atomizere holder jeg hver for seg under springen i varmt vann, rister og skyller helt til de ikke lenge lukter som den forrige juicen jeg brukte. Pølseklype comes recommended. Noen juices lukter mer enn andre og de jeg tror kommer til å trenge en grundigere vask slipper jeg bare ned i et glass med glovarmt vann og lar de ligge over natta. Når de ikke lenger lukter noe og vekene er hvite og rene rister jeg de som en moneymaker, setter de på batteriet og holder knappen inne i 8-10 sekunder. En liten pause og så 8-10 sekunder igjen. Når det begynner å gløde nedi der er coilene rene og pene og er klare for action igjen. Enten det eller bare la de tørke på hylla. Cartomizere skyller jeg først for å få ut det verste, så legger jeg dem i glovarmt vann en stund før jeg til slutt lar dem tørke naturlig på hylla. Atomizere uten veke pleier jeg egentlig bare å sette på 6 volt og brenne til de lyser oransje, og så litt til. Mine har tålt det relativt greit, men så har jeg en del av dem da så om noen dør er det ikke så farlig. Jepp. Er det mye eller lite syns du? Mine VIvi Nova hoder lar jeg som regel sitte på i noen uker hvis jeg ikke bytter smak. Skyller dem innimellom akkurat som Mitra, men de holder ut ganske mye. Men så er jeg ganske så uforsikig med atomizere generelt da. Som du sier er de ganske billige. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Aaaaa, bare jeg som ikke orker å vaske dem og sånt da tenker jeg.. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Jepp. Er det mye eller lite syns du? Nå må du huske på at jeg fint kan kosedampe omtrent hele dagen, og jeg kan ha den lenger men syns at jeg har råd til å bytte den ut når de koster sånn 1,50 pund eller noe sånt Nøyaktig hva er en atmoizer? 1.50 pund på 5 dager er latterlig lite skulle man tro, sett fra norske tobbakspriser. Endret 28. november 2012 av Ruarcs Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Nøyaktig hva er en atmoizer? 1.50 pund på 5 dager er latterlig lite skulle man tro, sett fra norske tobbakspriser. Det er det som varmes opp i en e cig (ved hjelp av batteriet) som derigjen gjør så du får damp 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Dette er en type atomizer og finnes i "alt". Clearomizers, cartomizers, Vivi Nova etc. Alle disse inneholder en atomizer i en eller annen form. Den typen atomizer som sitter i f.eks en Vivi Nova er en annen utgave av dette. Den har en veke som går gjennom coilen (kalt heating element på bildet) istedenfor den tappen av "stålnetting". Endret 28. november 2012 av Lakus 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Hva syns dere om bottom coil cartomizers? http://www.ecigwizard.com/shop/en/cartomisers/317-bottom-coil-cartomisers-5055632600031.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg oppdaget nettopp en sprekk i Vivi Novaen min. Den var ikke der da jeg begynte å dampe for noen timer siden. o_O Lenke til kommentar
Ajesto Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg oppdaget nettopp en sprekk i Vivi Novaen min. Den var ikke der da jeg begynte å dampe for noen timer siden. o_O Hørtes ikke bra ut? bilde? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Sprekk?? Hvor da? I glasset? Hvilken juice damper du på? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 What?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Sprekk i glasset ja. Nederst. Damper en 12mg Cola fra Alba Mist. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 What the actual fuck. Ta kontakt med dem du har bestilt fra. Jeg har vapet utelukkende bringebær og Cola på min uten noe form for sprekker eller noe lignende. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Ere det virkelig glass på de altså? Vel.. ikke skru for hardt, en spenning i glasset kan jo gjøre at varm/kald forandringer kan være årsak. Jeg trodde de var laget av plast Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 http://www.apolloecigs.com Noen som har bestilt fra denne siden? Er det greie priser og bra produkter? Lurer også på om det er toll på disse varene? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Det skal være plast. Føles sånn på min ihvertfall. Jeg er alltid nøye med å ikke stramme for hardt med stramme hardt nok så ikke noen juice renner ut. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Så lenge det er over 200 kr så er det toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå