Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke optimalt...men kan gå ?

Er egentlig ikke interesert i noe sub-ohming.

 

For har ikke hatt den lenge så ikke helt klar for å kjøpe en mod til

For store skyer, er ikke sub-ohm til å unngå. Men du kan komme brukbart langt med f.eks en DNA30 mod, som går opp til 30watt.

 

Slik DNA 30 Mod har jeg sikla på en stund, men det er vel lang ventetid, koster flesk og lang leveringstid? Noen som har testa den Sigelei 20 Watt moden som damping har fått inn? Er den bra? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Ikke optimalt...men kan gå ?

Er egentlig ikke interesert i noe sub-ohming.

 

For har ikke hatt den lenge så ikke helt klar for å kjøpe en mod til

For store skyer, er ikke sub-ohm til å unngå. Men du kan komme brukbart langt med f.eks en DNA30 mod, som går opp til 30watt.

 

 

store skyer trenger det ikke å være men... medium kanskje ? tror du jeg kan få til noe slikt med itaste'n min + en smoktech caterpillar ?

Lenke til kommentar

Jeg har Sigelei 20W balltuss. Ja, jeg syns den er kjempebra. Har lagt Vamoene permanent i en skuff. Sid bruker jeg fortsatt litt. Men om jeg setter de to (Sid og Sigelei) begge på f.eks 10W, så er det så så mye mer kraft i Sigeleien.

Ok. Høres lekkert ut :) . Er vel like greit å gå for en slik en da :green:

Lenke til kommentar

 

 

Ikke optimalt...men kan gå ?

Er egentlig ikke interesert i noe sub-ohming.

 

For har ikke hatt den lenge så ikke helt klar for å kjøpe en mod til

For store skyer, er ikke sub-ohm til å unngå. Men du kan komme brukbart langt med f.eks en DNA30 mod, som går opp til 30watt.

 

 

store skyer trenger det ikke å være men... medium kanskje ? tror du jeg kan få til noe slikt med itaste'n min + en smoktech caterpillar ?

 

Med dual coils og god størrelse på luftehull kan du nok få til noe brukbart ja. Bare det å ta lungedrag øker dampmengden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du kan gå for en slik balltuss. Det er så greit at den fyrer uansett om ohmen skulle være under 1,2. Tror den fyrer ned til 0,5, har brukt den på 0,7.

Det er selvfølgelig mange som vil ha 30W, men for meg er 20 nok nå. Jeg har ikke vært over 16W med den. :)

Ja. 20 er vel så det greier seg tenker jeg. VTR´n fyrer også sub ohm, tror ned til 0.7 eller lignende, men det har jeg ikke prøvd. Kjører det på mek mod. Lurer på om jeg skal gå for en slik Sigelei 20W etterhvert. Lenge siden jeg kjøpte meg noe nytt utstyr nå, men har jo så det monger he he. Begynner likevel å få lyst på noe nytt :green:

Lenke til kommentar

Ah, veteranene og nybegynnerne. Finfin samling.

 

Selv har jeg holdt meg til tre juicer i år, sverger fortsatt til VRs Hawaiian Pineapple og DVs Spearmint, i tillegg til at jeg kjøper 80 ml av Easy Cigarettes' "Nectarine" en gang i måneden.

 

Repper fortsatt det V5, men har lagt eGo-V VV passthrough-en på hylla for nå, og kjører på med to 1300mAh spinnere til jeg finner en bedre erstatning. Noe jeg fortsatt leter etter vel og merke.

Lenke til kommentar

Veteraner og ææææh...Rekrutter... Har en kamerat som kan plukke opp litt juices for meg, følgende merker hadde de tilgjengelig fikk jeg beskjed om, Forslag er velkommen, både merker og eventuelt smaker

 

Halo

Liquideo

Dandy Paris

Liqua (ritchy originals)

Joyetech original liquids

Supreme

Inawera

Dekang

Ecoliquid

Lenke til kommentar

Veteraner og ææææh...Rekrutter... Har en kamerat som kan plukke opp litt juices for meg, følgende merker hadde de tilgjengelig fikk jeg beskjed om, Forslag er velkommen, både merker og eventuelt smaker

 

Halo

Liquideo

Dandy Paris

Liqua (ritchy originals)

Joyetech original liquids

Supreme

Inawera

Dekang

Ecoliquid

Bra innspill. Jeg er på jakt etter den mest smakfulle Blackcurrant smaken (Solbær), men så langt har jeg ikke tørt å bestemme meg for ett merket fordi jeg vil ikke ende opp med noe crap..

Lenke til kommentar

Veteraner og ææææh...Rekrutter... Har en kamerat som kan plukke opp litt juices for meg, følgende merker hadde de tilgjengelig fikk jeg beskjed om, Forslag er velkommen, både merker og eventuelt smaker

 

Halo

Liquideo

Dandy Paris

Liqua (ritchy originals)

Joyetech original liquids

Supreme

Inawera

Dekang

Ecoliquid

Her ville Halo være første-valget. Liqua nr 2. Når det gjelder smaker er det så individuelt hva man liker, at det er vanskelig å anbefale. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...