Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Og plutselig var alle samlet igjen. Har savna å se flere kjente fjes her inne, Amaline. 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Og plutselig var alle samlet igjen. Har savna å se flere kjente fjes her inne, Amaline. Ja, det er koselig. Når jeg leste det pessimistiske innlegget ditt om coiling og bunnknapp, så merket jeg at det var noe jeg hadde savnet.. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Og plutselig var alle samlet igjen. Har savna å se flere kjente fjes her inne, Amaline. Ja, det er koselig. Når jeg leste det pessimistiske innlegget ditt om coiling og bunnknapp, så merket jeg at det var noe jeg hadde savnet.. He he, ja smurfen er seg selv lik . Lenge siden jeg har skrevet noe her, men leser alt som skjer Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hei balltuss. Hei Amaline og heisann allesammen 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Gjør ikke det veldig vondt i halsen etterhvert?? Veldig sexy video, damp man kan TYGGE! 100% VG og 3mg, null problem, tar bare lungedrag. Regner med han bruker høy % VG og da er det bare silke hele veien. Utrolig behagelig faktisk. Det blir en munnfull smak som skyller inn og ut Korrekt Blix...! Jeg har har lyst på en ny dripper til Reo'en. Har du noe forslag, eller er RM2 den beste? Hva har du på den nye Reo'en din? Det er ikke så lett å finne slike drippere.. Kul video. RM2 er vel fortsatt knall den, måtte dra frem RM1 her om dagen, da gjengene på RM2 sa takk for seg. Den på den nye er en Origen Dripper med ekstra midtstolpe som gjøre at den kan brukes på Reo. Den vil ikke passe på en Mini, min nye er såkalt "Low Profile" , så på den kan jeg sette på hva som helst av attyer. Hyggelig med gode gamle gjengen samlet igjen ja! Bestilte litt HHV i går Balltuss 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Hyggelig ja HHV er det eneste jeg damper nå og har gjort det lenge. Går i Adams Apple og Just Peachy. Hva bestilte du? Hyggelig med gode gamle gjengen samlet igjen ja! Endret 24. juni 2014 av balltuss 2 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hyggelig ja HHV er det eneste jeg damper nå og har gjort det lenge. Går i Adams Apple og Just Peachy. Hva bestilte du? Hyggelig med gode gamle gjengen samlet igjen ja! Bah-In og to jeg ikke har prøvd før, Monkey Mango og Dew. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hyggelig ja HHV er det eneste jeg damper nå og har gjort det lenge. Går i Adams Apple og Just Peachy. Hva bestilte du? Hyggelig med gode gamle gjengen samlet igjen ja! Bah-In og to jeg ikke har prøvd før, Monkey Mango og Dew. Ok. Bah-In har jeg litt igjen av fra den 100 ml flaska jeg bestilte. Har dampa den på dripper. Meget god Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da får jeg holde meg til RM2. Den funker fortsatt fint, var bare at jeg hadde lyst på noe nytt. Men da er jo ikke det nødvendig. Jeg damper Namber juice for tiden. Har holdt meg til 3 som jeg liker, men skal prøve fler. Ellers er jeg jo fortsatt litt lat til å coile, så det går en del i clearoer. Nautilus, som er utrolig bra når jeg er heldig med hodet. Aerotank mini har også veldig bra hoder, jeg føler at jeg cloud-chaser med den.. Skal ha Mega'en også. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da får jeg holde meg til RM2. Den funker fortsatt fint, var bare at jeg hadde lyst på noe nytt. Men da er jo ikke det nødvendig. Jeg damper Namber juice for tiden. Har holdt meg til 3 som jeg liker, men skal prøve fler. Ellers er jeg jo fortsatt litt lat til å coile, så det går en del i clearoer. Nautilus, som er utrolig bra når jeg er heldig med hodet. Aerotank mini har også veldig bra hoder, jeg føler at jeg cloud-chaser med den.. Skal ha Mega'en også. Kjenner meg igjen i den latskapen. Har blitt lite coiling her også etter at jeg fikk Nautilus i hus . Den er super. Bare å fylle den opp og dampe i veg. Eneste fabrikklagde tanken jeg har hatt som aldri har lekket ut av bunnkontakten. Bruker kun 1.6 ohms hoder på Drawtuben, perfekt for mek mod Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 De nye Aero-tankene lekker heller ikke. Veldig godt å slippe å tenke på det. Jeg har merket at Nautilus hodene er litt variable.. fra drømme-damp til helt håpløs. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 De nye Aero-tankene lekker heller ikke. Veldig godt å slippe å tenke på det. Jeg har merket at Nautilus hodene er litt variable.. fra drømme-damp til helt håpløs. Ja det er veldig godt. Har du prøvd 1.6 ohm´s hodene til Nautilus? Kun de jeg bruker, og de har vært meget gode. Damper nesten 100 ml på et hode før jeg bytter uten problem, og dampen er meget god Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg har kjøpt både 1,6 og 1,8. Kanskje det er 1,8 hodene som er mest ustabile... Skal prøve å tenke over det heretter. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Noen av disse attyene brukbare for clouds ? Smoketech Patriot RDA Smoketech Caterpillar RDA Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Noen av disse attyene brukbare for clouds ? Smoketech Patriot RDA Smoketech Caterpillar RDA Begge funker, men på Patrioten må det drilles ut mye større luftehull. Og du må ha mekanisk mod. Og batterier som takler det. Sony VTC5 ruler. Endret 24. juni 2014 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Fikk Cherry Bomb fra HHV i dag, må si jeg er meget fornøyd.. damper også en del HHV som andre her, bla Dew og Blueberry muffin som jeg liker godt om dagen. Endret 24. juni 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Begge funker, men på Patrioten må det drilles ut mye større luftehull. Og du må ha mekanisk mod. Og batterier som takler det. Sony VTC5 ruler. Har en Innokin itaste SVD...duger ? hømmm Samsung eller Trustfire batterier duger ikke ? Tviler på at jeg får til slike skyer...ever...men fortsatt artig å se på http://youtu.be/cill_IbtXiw Endret 24. juni 2014 av technicality 2 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Begge funker, men på Patrioten må det drilles ut mye større luftehull. Og du må ha mekanisk mod. Og batterier som takler det. Sony VTC5 ruler. Har en Innokin itaste SVD...duger ? hømmm Samsung eller Trustfire batterier duger ikke ? Tviler på at jeg får til slike skyer...ever...men fortsatt artig å se på http://youtu.be/cill_IbtXiw Itaste er regulert, så nei, ikke optimalt for superskyer. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Ikke optimalt...men kan gå ? Vil ikke begynne å tulle rundt med sub-ohm og whatnot... For har ikke hatt den lenge så ikke helt klar for å kjøpe en mod til Endret 24. juni 2014 av technicality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå