baguett Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 De nye tre musketerene? Har ikke testet Queenside enda men den lukter ikke så ille =) Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Bah, hvorfor skal jeg prøve noe nytt når jeg er godt fornøyd med det som fungerer? En god tommelknapp som gjør at jeg ikke trenger å trene opp lillefingeren til å fyre av noe på et unormalt sted. Det er en grunn til at jeg ikke spiller strengeinstrumenter. Du er den evige optimist Man trenger ikke trening for å bruke en bunnknapp... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Optimisme er for idioter, de smarte er pessimistiske realister. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Optimisme er for idioter, de smarte er pessimistiske realister. Du tar den nok litt langt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Veldig optimistisk av deg å tro at du får trente lillefingre av å bruke bunnknapp Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Etter å ha montert spinneren med airtanken, så ser jeg at jeg burde kjøpe en eroll eller en boge til bruk i offentligheten. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 V-rex var med på bussen i dag 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Veldig optimistisk av deg å tro at du får trente lillefingre av å bruke bunnknapp Never underestimate the power of the daily "bunnknapp" V-rex var med på bussen i dag vrex_bus.jpg Nå synes jeg det snart er på tide med noen cloudshots Amund_Blix 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Nærmeste jeg kommer er en dårlig slo-mo i vind, så mesteparten blåste vekk ut av bildet http://youtu.be/UnexQtgvyks Ble kvitt det lange håret i forrige uke, det var en befrielse i varmen 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det der er helt latterlig mye damp! Hvor mye koster ett slikt sett som du har? Og jeg trodde jeg kunne få mye damp med Electron-S haha kanskje jeg er i nærheten Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det der er helt latterlig mye damp! Hvor mye koster ett slikt sett som du har? Og jeg trodde jeg kunne få mye damp med Electron-S haha kanskje jeg er i nærheten Skal vi se, jeg har en bekjent i Fillipinene så jeg slapp relativt rimelig unna, 600,- for modden og 400,- for attyen, normal utsalgspris er vel ca det dobbelte. Og også vanseklig å få tak i for tiden, populære saker. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Haha dette er også latterlig mye damp, forestill dere å sitte på kafe eller på benken mens du venter på ett eller annet og bare: https://www.youtube.com/watch?v=wlmKfuDZVs0 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Synes du skal bli forhandler Amund...siden du allerede har kontaktene Var det slik at da du fikk den skyen "out of the box" med den mod og attyen ? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Synes du skal bli forhandler Amund...siden du allerede har kontaktene Var det slik at da du fikk den skyen "out of the box" med den mod og attyen ? Hehe, om jeg skulle være forhandler, hadde nok prisene vært normale, halve greia er jo at man skal tjene litt også Ikke noe av dette kommer ferdig bygget, det fikser man selv. Denne ser slik ut under panseret: Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Synes du skal bli forhandler Amund...siden du allerede har kontaktene Var det slik at da du fikk den skyen "out of the box" med den mod og attyen ? Hehe, om jeg skulle være forhandler, hadde nok prisene vært normale, halve greia er jo at man skal tjene litt også Ikke noe av dette kommer ferdig bygget, det fikser man selv. Denne ser slik ut under panseret: Fortjeneste må man jo ha såklart, men kanskje en dæsj rabatt på toppen for tråd-medlemmer og siden du allerede har moddet atty så kunne du kanskje solgt en cloudchaser versjon Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Huff nei, ingen interesse for å surre med sånt Lenke til kommentar
technicality Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Huff nei, ingen interesse for å surre med sånt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Gjør ikke det veldig vondt i halsen etterhvert??Veldig sexy video, damp man kan TYGGE! 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Regner med han bruker høy % VG og da er det bare silke hele veien. Utrolig behagelig faktisk. Det blir en munnfull smak som skyller inn og ut 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Blix...! Jeg har har lyst på en ny dripper til Reo'en. Har du noe forslag, eller er RM2 den beste? Hva har du på den nye Reo'en din? Det er ikke så lett å finne slike drippere.. Kul video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå