Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, hvorfor skal jeg prøve noe nytt når jeg er godt fornøyd med det som fungerer? En god tommelknapp som gjør at jeg ikke trenger å trene opp lillefingeren til å fyre av noe på et unormalt sted. Det er en grunn til at jeg ikke spiller strengeinstrumenter.

Du er den evige optimist :p:D

Man trenger ikke trening for å bruke en bunnknapp... :)

Lenke til kommentar

Det der er helt latterlig mye damp! :lol: Hvor mye koster ett slikt sett som du har? Og jeg trodde jeg kunne få mye damp med Electron-S haha kanskje jeg er i nærheten :p

Skal vi se, jeg har en bekjent i Fillipinene så jeg slapp relativt rimelig unna, 600,- for modden og 400,- for attyen, normal utsalgspris er vel ca det dobbelte. Og også vanseklig å få tak i for tiden, populære saker.

:)

Lenke til kommentar

Synes du skal bli forhandler Amund...siden du allerede har kontaktene :wee: Var det slik at da du fikk den skyen "out of the box" med den mod og attyen ?

Hehe, om jeg skulle være forhandler, hadde nok prisene vært normale, halve greia er jo at man skal tjene litt også :D

Ikke noe av dette kommer ferdig bygget, det fikser man selv. Denne ser slik ut under panseret:

14217393630_986e761b51_b.jpg

Lenke til kommentar

Synes du skal bli forhandler Amund...siden du allerede har kontaktene :wee: Var det slik at da du fikk den skyen "out of the box" med den mod og attyen ?

Hehe, om jeg skulle være forhandler, hadde nok prisene vært normale, halve greia er jo at man skal tjene litt også :D

Ikke noe av dette kommer ferdig bygget, det fikser man selv. Denne ser slik ut under panseret:

Fortjeneste må man jo ha såklart, men kanskje en dæsj rabatt på toppen for tråd-medlemmer :w00t:

og siden du allerede har moddet atty så kunne du kanskje solgt en cloudchaser versjon :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...