Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topplokket. Du skrur av lokket med drip tipen på. Hell i sidene, gjerne så du væter tråden på begge sider.

Husk å være forsiktig med å øke volten, jeg syns vivi nova'en kan smake litt rart med for mye volt men det kan hende at det er på grunn av juicene jeg bruker.

Ikke fyll det helt full! Bare til øverste streken hvis du skal fylle den helt.

Lenke til kommentar

Med Vivi Nova (og alt som bruker veker) er det viktig å sørge for at veken blir skikkelig våt. Beveg den litt fra side til side så hele veken får juice på seg i ny og ne. Er ikke så farlig når tanken er full, men om du opplever at noen trekk smaker tørt er det sannsynligvis fordi veken ikke er våt nok. Er ikke noe man trenger å tenke så mye på egentlig, det er bare å snu litt på den en gang iblant.

Lenke til kommentar

Interessant.

Forøvrig merker jeg ikke så mye smak av colaen, og det kommer ikke så mye damp heller, men så kjører jeg batteriet på bare 4V også. Får jeg mer smak og damp av å skru opp volten?

Og hvordan oppbevarer jeg den best når jeg ikke patter på den og vivien er fylt med væske? Kan jeg la den ligge horisontalt, eller må jeg oppbevare den stående sammen med pennene mine?

Lenke til kommentar

Ved for høy volt svir du coilen i ViviNova'n.

Det gjelder alle ecig atty's..

Venter på pakke jeg også..

Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker___________28.11.2012 08:44 2061 GARDERMOEN

Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker___________28.11.2012 08:44 2061 GARDERMOEN

Sendingen lagt til fortolling av Posten_____________________28.11.2012 08:34 2061 GARDERMOEN

Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret__26.11.2012 08:23 2061 GARDERMOEN

Til tollager__________________________________________25.11.2012 12:41 2061 GARDERMOEN

Sendingen er til importvurdering_________________________25.11.2012 10:44 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE

Sendingen er ankommet mottakerlandet___________________25.11.2012 10:44 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE

Tror og håper den kommer fram i mårra, men jeg skal iallefall ha den på Fredag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...