Maxi1234 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Digg med Banana-split på ny Nautilus. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Tips til gode tobakkssmaker som kan kjøpes enkelt og greit fra EU / EØS-land? Har en kompis som vil prøve, men han er ikke interessert i fancy frukt / kake / drikke / søtsak-smaker eller noen form for mint. Han vil kun ha tobakkssmaker, selv etter å ha dampet meg nesten tom for spearmint i påsken. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Da har jeg tatt opp dampingen igjen, etter et års pause. I mellomtiden har jeg brukt både røyk og snus. Jeg har lyst å legge fra meg røyken pga av helseeffekten, men liker å sutte på noe (æsj da). Snus er helt greit, men jeg blir fort lei. Så, nå er det på tide å skaffe meg noe bedre utstyr. Fra før har jeg en BullieVape (som jeg ble frarådet fra å kjøpe i denne tråden) som fungerer heilt greit, men jeg ønsker noe litt kraftigere. Jeg har også en eRoll som faktisk har litt punch, men for liten tank. Har noen lyst å sette opp en anbefalt mod? Jeg er nå der at jeg ønsker noe litt mer avansert, men er fremdeles litt usikker på hvilke komponenter som er kompatible, og hva som er hva mtp cartomizer, clearomizer etc. Jeg ønsker noe som kan gi meg plenty damp uten å bli for stort, men gjerne større enn BullieVape'n. Jeg ønsker en tank jeg kan fylle, og med utskiftbare atomizers (det finnes, sant?). Det jeg har sett på så langt er Tesla, VAMO og VaporZone Rebel MOD. Pris er ikke så farlig, bare det ikke blir latterlig dyrt. Jeg er heller ikke kjent med hvilke butikker som finnes og som er seriøse. Jeg har sjekket damping.no, vaping.no og noen utenlandske, men det finnes helt sikkert foretrukne butikker. Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 damping.no er så vidt meg bekjent en svært foretrukket butikk. VAMO v5 er god som gull. Du kan jo teste en + en Aspire Nautilus. Produserer mye smak og damp og er gode greier. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Hvor stor blir denne da? Ser temmelig massiv ut på bilder. Edit: Utålmodig som jeg er har jeg bestilt VAMO med Nautilus fra damping.no. Gleder meg! Endret 11. juni 2014 av WonderStivi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Så stor. v5 med Nautilus til høyre, v2 med Kanger ProTank til venstre. Og slik ser det ut når jeg koser meg med den. Sitter godt i handen og er akkurat passe tung. Står stødig på ujevnt underlag gjør den også. 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Vist du har lyst på noe lettere og mindre kan du gå får EVOD batteri (du velger selv størrelse her, desto større batteri desto lengre kan du dampe) og Kanger protank mini. Selv har jeg en stor mod, men bruker den aldri fordi jeg synes den blir for stor og tung å dra på. Jeg holder meg til Evod Twist og kanger aerotank. Mini vart for fort tom for min del. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Noen som vet hvor jeg får insulator for kayfun lite? Tror min faktisk har smeltet.. haha. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg trenger en sånn her en!:http://www.svoemesto.de/kayfun-lite-befuellschraube-poly.html?___store=en&___from_store=deMen de sender ikke til norge!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Hadde du en sånn fra før og den har smeltet? Om du er som meg og har en Kayfun Lite som lekker fra fyllehullet så funker det fint å bare klippe ut en bitteliten plastikkbit som du skrur skruen igjennom. I does it, and no leakageing. Yay, plastic! If this is not your issue: Ignore. Fikk vapemail i dag btw. 18 flasker med smaksessens Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Insulatoren er den lille plastikkbiten her:http://i951.photobucket.com/albums/ad353/khairulism/insul2_zps93eda4c8.jpgDen KAN smelte. Tror min har gjort det!Bruker nå tanntråd for å stoppe lekkasjen, funker bra, men lite lysten til å bruke tanntråden sånn for alltid (jeg liker å bruke fylleskruen, får masse lekkasjer når jeg fyller fra topp).Trenger plastikkskrue Endret 11. juni 2014 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Cloud9Vaping har sånne. Usikker på hva de tar i frakt da.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 De var ikke vanskelig å finne, de fant jeg og bestilte (bestilte også sånn ghost refilling ting til kayfunen i tillegg). Det er plastskruene jeg ikke finner in stock og mulighet for levering til norge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Ahh, går i surr for meg her Har prøvd å finne sånne plastskruer selv, men har ikke funnet dem noe sted Derfor jeg bruker plastikkbiten imellom, som funker helt greit egentlig. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Fikk VAMO'en og Nautilus i posten i dag. Rask behandlig! Og takk for tipset, en meget god damper! Hvilke innstillinger bør jeg ha? Har ikke peil på ohm, volt og watt. Står på 1.6 ohm, 4.2 volt og 12 watt. Får god mengde damp. Høyere volt gir litt brent smak. Er det ellers noen innstillinger jeg bør unngå? Endret 12. juni 2014 av WonderStivi Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Vamo og nautilus tank frister, men det blir litt mer enn jeg kan putte i en vaper akkurat nå... Noen som har noe rimeligere forslag, say student klasse ? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg syns både eRoll og BullieVape fungerer bra i forhold til pris. Ikke i samme klasse som VAMO, men bra nok. eRollen faktisk veldig bra, men litt liten tank. Edit:...i forhold til den lave prisen, som sagt. Endret 12. juni 2014 av WonderStivi Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du får Nautilus og Vamo V5 for under 400,- ferdig levert. Forskjellen til noe rimeligere blir til slutt minimal Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ja, jøss $32 på Fasttech med gratis frakt. Lønner seg ikke å være utålmodig :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå