Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at flere er ute etter anbefalinger her. Skrev en anmeldelse av "utstyret" jeg kjøpte til kona på bloggen min for en liten stund tilbake: http://vapingiraffe.blogspot.no/2014/03/review-mini-aspire-bdc-clearomiser-and.html

Veldig godt fornøyd med smak og damp på den. Får knapt nok låne den av kona. Linker til utstyret ligger på bloggen :)

(Evt. Batteri: http://goo.gl/iOFMuu ,Fordamper: http://goo.gl/zKA5up)

post-344345-0-81779000-1396443778_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Må si det var forfriskende å stå og diskutere e-sigaretter med optikeren min i en halvtime mens kunder gikk rundt i butikken og han helst bare ville fortsette samtalen.

Og en lettere forskjell på hans lille cig-a-like og min VAMO v5 med Nautilus på topp. Men var forfriskende å støte på andre dampere, og noen som er såpass mye eldre enn meg.

Lenke til kommentar

Hei, skaffet meg en søt liten Atmos raw rx, men trenger råvare til den(tørr vare, ikke juice som nevnt over). Forsøkte bestille fra hookah-shisha, men siden datasystemet ikke takler en enkel Ø velger jeg å ta handelen et annet sted :p Forslag til andre sider?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Bestilte opp 3 flasker med VR Hawaiian pineapple etter tips fra Datasmurfen her om dagen, de kom i dag, må si de smaker veldig godt.

Bestilte like greit opp 3 flasker til :)

Blir til damping på jobb/ute.

Hjemme går det i heathers hv Dew 100% VG, meget nice.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en ekstra damper nå.

Og lurte på om noen hadde noen greie forslag.

Har provari mini ifra før, men kjenner det hadde våre greit med en større damper til de gangene jeg er ute over lengre tid.

Så vil ha en med store batteri eller innebygd batteri på minimum 2000mah.

Vil og at den skal skille seg ut i mengden. (ikkje bare eit vanlig grått stålrør.

Skal ikkje være mekanisk.

Noen som he noen gode forslag?

Helst til under 1000kr.

Jeg har selv aerotank til å bruke på den, men viss det er forslag om hybrid så fungerer det og.

Lenke til kommentar

Har provari mini ifra før, men kjenner det hadde våre greit med en større damper til de gangene jeg er ute over lengre tid.

Vil og at den skal skille seg ut i mengden. (ikkje bare eit vanlig grått stålrør.

Helst til under 1000kr.

Jeg har selv aerotank til å bruke på den, men viss det er forslag om hybrid så fungerer det og.

En forlenger til få hundrelapper og du kan bruke 18650 i Provarien :

http://www.atmistique.gr/en/new-products?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=388&category_id=98

Lenke til kommentar

Helst til under 1000kr.

Sigelei 20w. Like bra dampeopplevelse som på en DNA 20, men kan kjøpes til 800kr inkludert porto og mva fra Tyskland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...