Bendreas Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg tror jeg får erollen min i morgen. Målet er å slutte med både snusen og helgerøykingen. Utrolig irriterende at jeg ikke får e-liquiden før om sikkert en uke. Er det noen i Oslo sentrum som har en smak de ikke er så fornøyd med, som de kan selge for en halvbillig penge? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg tror jeg får erollen min i morgen. Målet er å slutte med både snusen og helgerøykingen. Utrolig irriterende at jeg ikke får e-liquiden før om sikkert en uke. Er det noen i Oslo sentrum som har en smak de ikke er så fornøyd med, som de kan selge for en halvbillig penge? Jeg skal sjekke kassa jeg har hjemme når jeg er ferdig på jobb, mener at jeg har et par smaker du kan få av meg. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Så gøy! Gi meg beskjed. Tok litt lenger tid å sjekke enn jeg trodde. Har et par flasker du kan få av meg. Er i byen og jobber fra 12-20 idag, så hvis du befinner deg rundt hausmanns gate området i løpet av dagen får du sende en melding (sender deg telefonnummer på pm. ) 1 Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Bah, hadde du budd i rogaland så hadde jeg kunne donert en del flasker Lenke til kommentar
Bendreas Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Da har jeg fått en del flasker av Ocularis. Kjempegreier! Eneste problemet er at e-siggen enda ikke har kommet, vet ikke om postmannen har vært her enda, da. Er utrolig spent på dette. Og til Iminzil, takk for tilbudet. Jeg bor faktisk i Rogaland litt av og til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg også, jeg også. Men er tilbake i kjedelige trønderland nå. Alltid like jævlig å gå ombord på flyet på Sola, vel vitende om at jeg nok en gang forlater hjemmet mitt til fordel for der jeg bor. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Så jeg er fornøyd med kayfunen min.. men når jeg fyller på og skrur igjen så må jeg alltid blåse ut en god del fra luftehullet (blåser inn i drip tippen). Pleier å skru den nesten helt igjen før jeg tipper den på hodet, fjerner tommelen min fra luftehullet i bunnen og så skrur igjen resten. Gjør jeg det feil? Burde jeg kun skru den så vidt igjen før jeg snur den og sånt? Vil ikke trykket da dytte ut mer juice?? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Så jeg er fornøyd med kayfunen min.. men når jeg fyller på og skrur igjen så må jeg alltid blåse ut en god del fra luftehullet (blåser inn i drip tippen). Pleier å skru den nesten helt igjen før jeg tipper den på hodet, fjerner tommelen min fra luftehullet i bunnen og så skrur igjen resten. Gjør jeg det feil? Burde jeg kun skru den så vidt igjen før jeg snur den og sånt? Vil ikke trykket da dytte ut mer juice?? Jeg skrur på topcap bare såvidt før jeg snur den på hodet og åpner for luftehullet, og så skrur igjen resten. Så lenge du ikke fyller 100% fullt, vil du da bare presse ut luft. Sånn du gjør det presser du ut en god del juice allerede før du snur den... Jeg må som regel fortsatt blåse ut en dråpe eller to etterpå, men det er ikke mye. Jeg blåser også gjennom luftehullet, ikke driptip. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Så jeg er fornøyd med kayfunen min.. men når jeg fyller på og skrur igjen så må jeg alltid blåse ut en god del fra luftehullet (blåser inn i drip tippen). Pleier å skru den nesten helt igjen før jeg tipper den på hodet, fjerner tommelen min fra luftehullet i bunnen og så skrur igjen resten. Gjør jeg det feil? Burde jeg kun skru den så vidt igjen før jeg snur den og sånt? Vil ikke trykket da dytte ut mer juice?? Jeg skrur på topcap bare såvidt før jeg snur den på hodet og åpner for luftehullet, og så skrur igjen resten. Så lenge du ikke fyller 100% fullt, vil du da bare presse ut luft. Sånn du gjør det presser du ut en god del juice allerede før du snur den... Jeg må som regel fortsatt blåse ut en dråpe eller to etterpå, men det er ikke mye. Jeg blåser også gjennom luftehullet, ikke driptip. Blåse på luftehullet altså, IKKE via drip tippen? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Så jeg er fornøyd med kayfunen min.. men når jeg fyller på og skrur igjen så må jeg alltid blåse ut en god del fra luftehullet (blåser inn i drip tippen). Pleier å skru den nesten helt igjen før jeg tipper den på hodet, fjerner tommelen min fra luftehullet i bunnen og så skrur igjen resten. Gjør jeg det feil? Burde jeg kun skru den så vidt igjen før jeg snur den og sånt? Vil ikke trykket da dytte ut mer juice?? Jeg skrur på topcap bare såvidt før jeg snur den på hodet og åpner for luftehullet, og så skrur igjen resten. Så lenge du ikke fyller 100% fullt, vil du da bare presse ut luft. Sånn du gjør det presser du ut en god del juice allerede før du snur den... Jeg må som regel fortsatt blåse ut en dråpe eller to etterpå, men det er ikke mye. Jeg blåser også gjennom luftehullet, ikke driptip. Blåse på luftehullet altså, IKKE via drip tippen? Korrekt 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hmmm.. tester det motsatte av alt jeg gjør ved neste fylling da Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Nettopp hentet noen nye pakker med The Standard juice i postkassen. Mangle ikkje mangen nå før alle flaskene he ankommet Etter flere dager med provari mini så savner jeg ikkje vamo v5 i det hele. Den ligger nå i skapet i tilfellet jeg trenger damper med større batteri når jeg skal ut. Venter og enda på nye blåe glasstanken med inngravering til tanken. Happy sunday vape Lenke til kommentar
Bendreas Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Jeg fikk erollen i går, og jeg er helt frelst. Forstår ikke hvorfor mange er så skeptisk til den, jeg synes den presterer veldig bra i forhold til størrelsen. Grei mengde damp og god smak. Det å bytte/fylle tank er ikke så stress som alle skal ha det til. Jeg har ikke tenkt på hverken snus eller røyk siden jeg fikk den. Har dampet ganske kontinuerlig, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Irriterende. Etter at jeg kjøpte ny glasstank til Nautilus-en, får jeg ikke samme effekt som jeg hadde med den forrige. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Er akurat slik jeg opplever med 2 iclear 16 tanker Den ene gir mye damp og smak, mens den andre lekker litt luft på og piper ved innhalering å gir ikke så mye damp. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Har fått en I-taste VV V3 - hvit, og en Kanger aerotank. Fornøyd. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Har fått en I-taste VV V3 - hvit, og en Kanger aerotank. Fornøyd. Gratulerer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Takk. Vet at det er Nautilus som er det store nå, men jeg liker utseendet og størrelsen på Aerotanken bedre. Slank og fin.. ikke stor og klumpete.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå