Datasmurf Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Siden 1930 er 1,3 trillioner sigaretter konsumert i Norge - mer enn 70% av dette volumet av menn. Vi har røyka mye i dette landet. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Sykt! Har ikke smakt en sigg siden ferien i Juli, godt å være ferdig med dritten . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Snart ett år siden sist jeg hadde leppene mine rundt en kistespiker. Var bare ett trekk, og det var ei veldig heit dame som tilbød, etter at jeg hadde latt henne dampe på eGo-ene mine hele kvelden tidligere, men likevel angrer jeg på at jeg tok det ene trekket. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Flott at du ble fornøyd. Selv kjører jeg den på det minste hullet. Det største først, for å bygge opp trykk eller hva søren, og så for full gang på det minste. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Flott at du ble fornøyd. Selv kjører jeg den på det minste hullet. Det største først, for å bygge opp trykk eller hva søren, og så for full gang på det minste. Ok. Når jeg testa det minste hullet måtte jeg dra så hardt . På det største trenger jeg ikke ta i engang, bare et lett drag på et par sekunder gir mengder damp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Da har jeg handlet inn en fin liten liste med ejuice. Bare dumt at jeg ikke får bestilt Vision Spinner eller Aspire BDC før langt ut i mars. Tomt hos damping, så hadde vært supert med en alternativ butikk eller et alternativt sett Her er uansett handlelisten min i denne omgang, så får jeg håpe det er noe som faller i smak som jeg kan handle mer av :-) Blir spennende dette, gleder meg greit til å få varene nå ja :-) Pätkis Melon Magic Mrs B's Vanilla Custard Nuclear Plusion Primal Ice Cream Chocolate Caramel Peanut Butter Juicy Peach Vanilla Bean HS Caramel HS Irish Cream HS Vanilla HS Chocolate HS Mint Chocolate HS 555 Highway HS Banana HS Vanilla Custard Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Er det sølvfarve du vil ha da Kreps?? Ettersom de er utsolgt.. Du kan jo ta en Aspire mini. Jeg har to av disse, og de er fine på Ego-batterier: http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Jeg ser han har Ego c Twist i sølv 1100mah. De er litt lengere og tynnere enn spinner, og litt krunglete å vri på hjulet i bunnen. Det er litt smått. Men ellers er den ganske lik en Spinner. http://www.damping.no/collections/batterier/products/1100mah-ego-twist-batteri Eller du kan ta en Spinner 900mah i hvit.. den er jo fin. Eller en 1300mah i sort.. Bare kaster ut noen forslag her.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den Så bra. Har litt lyst på en jeg også... Men jeg syns den er litt i overkant "klumpete".. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Nautilusen er helt herlig. Beste tank jeg har prøvd uten tvil. Satte inn 1.6 ohm hode før jeg fyllte på den, og den passer perfekt på Drawtuben med sine 22 mm omkrens. Har testa alle hulla men liker best de to største Knall å bruke på mek mod med 1.6 ohm hode. Herlig med 5 ml kapasitet. Jeg elsker den Så bra. Har litt lyst på en jeg også... Men jeg syns den er litt i overkant "klumpete".. Synes den er griselekker jeg Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Den har vel en viss sjarm... På sin måte... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ser bra ut på Drawtuben da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Flott at du ble fornøyd. Selv kjører jeg den på det minste hullet. Det største først, for å bygge opp trykk eller hva søren, og så for full gang på det minste. Ok. Når jeg testa det minste hullet måtte jeg dra så hardt . På det største trenger jeg ikke ta i engang, bare et lett drag på et par sekunder gir mengder damp Jeg foretrekker å dra litt når jeg damper. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Er det sølvfarve du vil ha da Kreps?? Ettersom de er utsolgt.. Du kan jo ta en Aspire mini. Jeg har to av disse, og de er fine på Ego-batterier: http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Jeg ser han har Ego c Twist i sølv 1100mah. De er litt lengere og tynnere enn spinner, og litt krunglete å vri på hjulet i bunnen. Det er litt smått. Men ellers er den ganske lik en Spinner. http://www.damping.no/collections/batterier/products/1100mah-ego-twist-batteri Eller du kan ta en Spinner 900mah i hvit.. den er jo fin. Eller en 1300mah i sort.. Bare kaster ut noen forslag her.. Kjøper to når jeg først er i gang, så tenkte gå for sølv og sort. Mener de var tom for begge. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skal ha to, så har han settet i sort og sølv. http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/1300mah-vision-spinner-aspire-bdc-sett Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 2014-03-01 19.00.02.jpg Ser bra ut på Drawtuben da Joda.. Er den bredere enn Drawtuben? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 2014-03-01 19.00.02.jpg Ser bra ut på Drawtuben da Joda.. Er den bredere enn Drawtuben? Nei nøyaktig lik - 22 mm Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 2014-03-01 19.00.02.jpg Ser bra ut på Drawtuben da Joda.. Er den bredere enn Drawtuben? Nei nøyaktig lik - 22 mm Åja.. da er det synsbedrag. Ikke riktig så klumpete som jeg trodde da. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Da var bestillingen fullført hos damping.no Gikk for en Vision Spinner 900, en Vision Spinner 1300 sammen med Aspire BDC vanlig og mini. Litt spent på forskjellen på de to i størrelse, og håper jeg blir fornøyd med de begge to :-) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skal ha to, så har han settet i sort og sølv. http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/1300mah-vision-spinner-aspire-bdc-sett Arg, så ikke svaret ditt før jeg la inn bestillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå