Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Husker du hvor mye den kostet og eventuelt hvilken Lavatube det var? Om det er den aller første er det ikke så interessant for meg, men til rett pris kan det være interessant for andre. Og om det er en nyere versjonen kan det kanskje være enda mer interessant :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk. Fikk ikke henta pakken min i går, da det var 300 kr i oppkrav (takk til dere norsk toll), og jeg hadde ikke så mye penger på kontoen. I dag kommer jeg meg ikke ut døra, og nå skulle jeg gjerne hatt noe å ligge og dampe på, siden jeg teknisk sett ikke får lov til å se på skjermer, lese bøker eller annet jeg foretrekker å gjøre når jeg har fri.

Lenke til kommentar

Neida, den bruker 18650, se her:

http://www.joyetech....ils.php?gno=128

Ja, selvfølgelig. Bare jeg som ikke klarer å lese sort skrift på hvit bakgrunn. Det forvirrer meg :blush:

Håper virkelig at andre produsenter tar hintet. Folk har spurt om bedre skjermer og stabil VV/VW ganske lenge nå. Dette med oppdaterbar software er også noe som irriterer meg stort i dag. Jeg sitter med en ZMAX 1. Den er unøyaktig og gir alltid 1-2v/watt mer enn den er stilt inn på. ZMAX 2 er like nøyaktig som en Provari - og det takket være en softwareoppdatering, men jeg kan ikke få den oppdateringen. Sånt er irriterende. Jeg vet det å være blant de første som kjøper noe sjeldent er det smarteste rent økonomisk, men når man betaler 700 kroner for noe forventer jeg liksom at det skal fungere som det skal og at den ikke blir forbigått av en ny modell og glemt av produsenten 1,5 mnd senere. Forhåpentligvis kan Joyetech sette en ny standard, som de har gjort flere ganger tidligere, og flere som hopper på lasset. Synes bare det er så rart at alle venter på at noen andre skal gjøre det første støtet med ordentlig software og skjerm. Er det ingen som kan noe annet enn å ta noe som allerede eksisterer og gjøre det til sitt eget der ute? Jo, det er masse av dem, men hvorfor venter de?

Lenke til kommentar

Til alle dere som er aktive brukere av e-sigarett pr idag

Jeg håper på litt hjelp. Som kanskje noen av dere vet, vurderer firmaet mitt å satse litt på dette i norge. I den forbindelse lurer jeg på hva som skal til for at dere skal gidde å kjøpe forbruksvarene deres fra en norsk side, med rask levering pr post fra et av nabolandene.

-Er du villig til å betale litt ekstra for å få det raskere og mer komfortabelt hjem? Isåfall hvor mye?

-Hva er et minimum av produkter en norsk side må tilby deg for at du skal gidde å handle der fremfor UK e.l.?

-Andre innspill på hva du ville ønske av en norsk forhandler?

Lenke til kommentar

Til alle dere som er aktive brukere av e-sigarett pr idag

Jeg håper på litt hjelp. Som kanskje noen av dere vet, vurderer firmaet mitt å satse litt på dette i norge. I den forbindelse lurer jeg på hva som skal til for at dere skal gidde å kjøpe forbruksvarene deres fra en norsk side, med rask levering pr post fra et av nabolandene.

-Er du villig til å betale litt ekstra for å få det raskere og mer komfortabelt hjem? Isåfall hvor mye?

-Hva er et minimum av produkter en norsk side må tilby deg for at du skal gidde å handle der fremfor UK e.l.?

-Andre innspill på hva du ville ønske av en norsk forhandler?

For det første må dere gjøre hjemmesiden deres mer brukervennlig, informativ og tilby ett bredere utvalg.

Jeg kan liksom ikke få stresset dette nok, det handler ikke bare om å ha en nettbutikk med varene, det handler om å kunne tiltrekke seg ALLE potensielle kunder som kunne hatt nytte av dette.

Da må man legge inn litt tid i å forme en hjemmeside rundt produktet, så den norske forbruker enkelt kan lese seg opp og skjønne hva dette er, og velge å bestille.

Det smarteste dere kan gjøre er å sette opp en billig "start" pakke, med det nødvendige startutstyret. Som blir solgt relativt billig og kanskje uten fraktkostnader så de fleste forbrukerne ser på dette som en god måte å teste ut produktet.

Jo fler Esigaretter dere for solgt, jo mer potensielle faste kunder vil dere nå, og det er der pengene ligger. De som kommer igjen og igjen for å bytte ut gammelt utstyr, oppgradere, eller skaffe fler cartomizers og Ejuice.

-Jeg betalte 7,99£ på fredag for "rask levering" og pakken min er på "oslo letter center" nå, så ja, jeg ville betalt tilsvarende eller litt mer for å få pakken min kjappere.

-Jeg føler dere bør kunne tilby en basic start pakke, en pakke med litt mer og en større pakke med alt. I tillegg ett stort utvalg av ejuice. I teorien burde dere vell ha det meste av utstyr, da dere ikke selger dette direkte? men videreformidler bare?

-De fleste andre forhandlere jeg har sett er av typen "her er en VELDIG basic netshop med X product som heter Esigg" Folk må gå ut med større ambisjoner, bruke litt mer penger på en ordentlig hjemmeside, og få fram budskapet at dette faktisk kan få deg til å slutte med alt bortsett fra nikotin, og spare deg masse penger.

Folk tror ikke på produktene, med mindre noen velger å ta en seriøs fremtoning og velger å opplyse om produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...