MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Bestilte 50 ml av Adam¨s Apple Purity fra HHV i dag. 50/50 PG/VG. Noen som har smakt denne? Siden jeg elsker Just Peachy og White Lie fra dem regner jeg med at de er flinke på fruktsmaker Er en av mine favoritter. Kjøpte 100ml av den for ikke så lenge siden :)beste eple juicen jeg har smakt. Vist du liker peach anbefaler jeg Bah-in (peach and pear). Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Adam's Apple er knallgod, og enda bedre om man orker å la den steepe noen uker. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er drittlei av omtrent alt av smaker jeg har for tiden, untatt Boba's, så måtte smelle inn en ny HHV-ordre med noe nytt og uprøvd... Gikk for følgende: Hubba Hubba tyggissmak Island Dream, kokos og rum, er vel en Pina Colada-smak. Atomic Grasshopper, Chocolate chip mint ice cream, skal visst være veldig yummy. Bah-In Fersken/pære som nevnt over. Stort sett smaker jeg normalt sett ikke ville ha prøvd meg på, men jeg er desperat etter noe nytt og fresht. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er en av mine favoritter. Kjøpte 100ml av den for ikke så lenge siden :)beste eple juicen jeg har smakt. Vist du liker peach anbefaler jeg Bah-in (peach and pear). Høres bra ut. Bah-in må på testelista Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Adam's Apple er knallgod, og enda bedre om man orker å la den steepe noen uker. Supert. Da får jeg se hvor lenge jeg orker å la den steepe Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er drittlei av omtrent alt av smaker jeg har for tiden, untatt Boba's, så måtte smelle inn en ny HHV-ordre med noe nytt og uprøvd... Gikk for følgende: Hubba Hubba tyggissmak Island Dream, kokos og rum, er vel en Pina Colada-smak. Atomic Grasshopper, Chocolate chip mint ice cream, skal visst være veldig yummy. Bah-In Fersken/pære som nevnt over. Stort sett smaker jeg normalt sett ikke ville ha prøvd meg på, men jeg er desperat etter noe nytt og fresht. 4 spennende smaker. Sikker på du vil like dem. Noen ganger må man bare ha noe nytt og fresht som du sier ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er vel derfor jeg prøver meg gjennom de greiene fra de som solgte djevelsk billig juice. Tar liksom ikke helt sjansen på å bestille juice fra USA, selv om det gikk bra de forrige to gangene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er vel derfor jeg prøver meg gjennom de greiene fra de som solgte djevelsk billig juice. Tar liksom ikke helt sjansen på å bestille juice fra USA, selv om det gikk bra de forrige to gangene. Skjønner det. Har gått bra alle 8 gangene hos meg. 9 gangen jeg har bestilt derfra nå Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg får ikke gjennom aroma en gang.... Så jeg holder meg til EU.. Hadde jeg vært pokerspiller, så hadde jeg tatt meg en pause nå. Lykken er definitivt ikke tilstede for øyeblikket.. 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Aldri hatt noe problem med å kjøpe juice fra USA. Stort sett HHV jeg handler fra. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Nå ca 1 uke siden jeg fikk GVC, og har enda ikke begynt å like den. Vet at den smaker fælt først, og at den skal bli bedre etter hvert som du smaker mer av den, men virker ikke sånn her... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Nå ca 1 uke siden jeg fikk GVC, og har enda ikke begynt å like den. Vet at den smaker fælt først, og at den skal bli bedre etter hvert som du smaker mer av den, men virker ikke sånn her... Falt ikke i smak hos meg heller. Synes ikke den er vond, men blir for søt og mektig for langvarig damping. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 noen som har noen formeninger på hva dette betyr 1e+32 Units in Stock http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=22 De skal nå ikke ha ferdig laget juice her da de lager den ved bestilling. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 noen som har noen formeninger på hva dette betyr http://www.heathersheavenlyvapes.com/store3/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=22 De skal nå ikke ha ferdig laget juice her da de lager den ved bestilling. Hm. Mulig de beregner ut i fra hva de har av ingredienser eller noe Høres kanskje sannsynlig ut, ellers vet jeg ikke . Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ja kanskje, men også litt rart med tanke på at man kan velge flasker mellom 6ml og 100ml. Men måtte bestille meg en metol ice 100ml. Aldri vært noe glad i metol røyk men denne likte jeg VELDIG godt:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Undrenes tid er fortsatt ikke forbi, folkens. Dette dumpa ned i postkassa i dag: Kan for øvrig opplyse om at Nectarine smaker enda bedre enn Peaches, i alle fall nå som jeg har den på en fungerende dripper. Greit at den kom med ferdig oppsatt veke også, både mechmod og rda på én og samme dag. Dette er nesten for mye, men jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en Russian enda, akkurat. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Undrenes tid er fortsatt ikke forbi, folkens. Dette dumpa ned i postkassa i dag: Kan for øvrig opplyse om at Nectarine smaker enda bedre enn Peaches, i alle fall nå som jeg har den på en fungerende dripper. Greit at den kom med ferdig oppsatt veke også, både mechmod og rda på én og samme dag. Dette er nesten for mye, men jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en Russian enda, akkurat. Dersom du kaster den ferdig oppsatte veka og lager en selv skal jeg vedde på at den blir mye bedre Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Damper Dr Stanley Clark's Snake Oil til fredagspilsen, litt sånn .. lakrissøtaktig smak kanskje ? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Dersom du kaster den ferdig oppsatte veka og lager en selv skal jeg vedde på at den blir mye bedre Ikke si det til smurfen, da får han aldri liv i den igjen..hehe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ikke si det til smurfen, da får han aldri liv i den igjen..hehe. True he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå