Maxi1234 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vel, om du lager en veke med under 1,5 Ohm eller så, er det mange VV / VW-saker som ikke kan kjøre det, og da trenger du en mekanisk mod. Så vidt jeg har fått med meg, jeg driver verken med mekanisk, RBA eller RDA så jeg har ikke så mye erfaring på det feltet. Vet hvertfall at SID'en klarer å dra 1,2 ohm uten problemer. Damper bra her. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sier meg ikke så mye, men bestilte den uansett. Trenger nye batteri. Får håpe jeg blir fornøyd Kjøpte også en Octopus RDA Mini, den ble ikke brukt. VELDIG liten, så du må være veldig stødig når du jobber med den, kjøp deg heller en IGO-L eller noe som er litt større Du kommer også fort til å skjønne at det er både dyrt og dårlig å kjøpe ferdiglagde coiler, så det er bare å lære seg med en gang å lage egne. Selv foretrekker jeg en RTA (Rebuildable Atomizer Tank) med bomullscoil. Slipper å dryppe hvert minutt =) Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Lurer på om noen av dere som er drevne kan hjelpe meg, er usikker på hva jeg skal gå for. Bruker ego-c batteri, viss det har noe og si. Har sett på Aspire BDC. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Liker prisen på denne, den får også mye skryt. Og Protank V3. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-v3-kit Fin fordamper, fått mye skryt men er en del dyrere. Noen som har erfaring med disse? Endret 15. januar 2014 av WaterMarked Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Lurer på om noen av dere som er drevne kan hjelpe meg, er usikker på hva jeg skal gå for. Bruker ego-c batteri, viss det har noe og si. Har sett på Aspire BDC. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini Liker prisen på denne, den får og mye skryt. Og Protank V3. http://www.damping.no/collections/fordampere/products/kanger-protank-v3-kit Fin fordamper, fått mye skryt men er en del dyrere. Noen som har erfaring med disse? Aspire BDC er det beste du får, mye bedre enn Protanker. Er det eneste jeg damper på for tiden 2 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Takker for svar. Da går jeg for den. Hvordan er den iforhold til vivi nova? Paffer på en slik nå. Endret 15. januar 2014 av WaterMarked Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Takker for svar. Da går jeg for den. Hvordan er den iforhold til vivi nova? Paffer på en slik nå. Mye bedre. Hvis du kjøper en vanlig Aspire ser den helt lik ut som en Vivi Nova 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det meste er i disse dager bedre enn Vivi Nova. Jeg klarer ikke bruke mine lenger. 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Balltuss, har du (har prøvd) ego spinner batteri? Vist ja. Hva er grunnen til at du anbefaler vision? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Balltuss, har du (har prøvd) ego spinner batteri? Vist ja. Hva er grunnen til at du anbefaler vision? Har aldri hatt et ego batteri. Har flere moder, men bestilte i forrige uke 2 Vision Spinnere for å ha noe mindre å ha med meg rundt, og jeg ble postivt overrasket over hvor gode de er å dampe på. De gir mye damp og funker fjell. Om de er bedre enn Ego vet jeg ikke, men de er i hvert fall meget gode Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Help from the stars? http://www.licensetovape.com/celebrities-vape-golden-globes/ Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Balltuss, har du (har prøvd) ego spinner batteri? Vist ja. Hva er grunnen til at du anbefaler vision? Har aldri hatt et ego batteri. Har flere moder, men bestilte i forrige uke 2 Vision Spinnere for å ha noe mindre å ha med meg rundt, og jeg ble postivt overrasket over hvor gode de er å dampe på. De gir mye damp og funker fjell. Om de er bedre enn Ego vet jeg ikke, men de er i hvert fall meget gode Vil bare klargjøre en ting, eGo er ikke et merke, det er en tilkobling. I esiggverdenen har vi to koblinger mellom batteri og fordamper, det er 510(drippere, Kayfun etc.) og eGo (EVOD, CE?). Både Vision Spinner og Joyetech eGo-C Twist er såkalte eGobatterier, selv om de også har 510 tilkobling Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Aspire BDC er det beste du får, mye bedre enn Protanker. Er det eneste jeg damper på for tiden Du overbeviste meg, Mini Davide er vel så og si det samme som protank ikke sant? Så vil det si at Aspire BDC er bedre enn Mini Davide også? Vist ja, hvilke veiker bør jeg gå for 1,8ohm eller 2,1ohm? Bruker eGo C Twist og iTaste vv batteri. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 E-Roll skal være bra sies det men har liten kapasitet. Om du vil ha god kvalitet og at det varer lenge mellom lading og påfyll av juice, så kan du jo for Vision Spinner 1300 mAh batterier og Aspire BDC clearomizere. Er super fornøyd med mine Jeg forstår godt hva du mener, men jeg er ganske bestem Det jeg liker med Joyetech sin er at du kan stå å puffe uten å hendene på siden den er så liten og lett, du trenger heller ikke trykke inn noen knapp. Jeg har også hørt at mange sier at kicket og vapor fra erollen til Joyetech er ganske bra, jeg tenker ikke å bli noe damplokomotiv heller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Huh, er eRoll et automatisk batteri? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Huh, er eRoll et automatisk batteri? Det har et hull der med batteriet som merker når du puster inn, da slår batteriet inn Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg vil anbefale de som vurderer eRoll å kikke litt på Innokin EP. Kjøpte et sett til søsteren min til jul og hun er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Så automatisk, altså. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Peach er en klassiker, kjør ihvertfall den. Tok frem EVOD-en i kveld og fylte på. Den smaker ganske godt. Ikke like emmen som den lukter. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bestilte 50 ml av Adam¨s Apple Purity fra HHV i dag. 50/50 PG/VG. Noen som har smakt denne? Siden jeg elsker Just Peachy og White Lie fra dem regner jeg med at de er flinke på fruktsmaker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Har fortsatt bare smakt White Lie med nikotin, og så kjøpte jeg Cinful Pear da jeg skulle se hvor avhengig jeg var av juice med nic. Den var god, men jeg fikk ikke noe ut av det å dampe nikotinfri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå