Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Hmm jeg satser på at de ikke legger de sammen til en pakke.

Da har jeg fått ordnet en liten liste over hva jeg skal bestille.

ego: http://www.ecigwizar...gh-battery.html

E-juice:

http://www.ecigwizar...le-eliquid.html

http://www.ecigwizar...nana-blend.html

Jeg har lyst til og bestille 3 men er ikke sikker på hva den nr 3 skal være tenkte Cinnamon Rolls men den er utsolgt på ecigwizard.

Endret av paraxsystemz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satte nettopp sammen min første hjemmelagde coil på min første "rebuildable atomizer". Coilen var så dårlig snurret (første gang) at jeg endte opp med 1ohm og væken som fulgte med ble så kort at den knapt nok gjør den våt i det hele tatt. Må dryppe noen små dråper direkte på coilen for at det skal virke. Men fy faen jeg skjønner at folk liker rebuildables. Smaken er helt hinsides alt annet jeg har prøvd! Bestilte meg mer wire for å lage coiler og SS mesh for å lage væke med en gang, for om dette er hva jeg kan forvente fremover av en RBA, ja da skal jeg aldri bruke noe annet igjen. Det verste med dette er jo at jeg fikk Kanger T3 samtidig som denne RBA'en, og nå synes jeg de bare smaker kjipt i forhold :(

post-96473-0-56507200-1353886138_thumb.jpg post-96473-0-02449100-1353886140_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Til tross for at jeg ikke er røyker, så har jeg faktisk bestilt meg en Vision Ego. Og den eneste grunnen til det, er at jeg har en hypotese om at hvis jeg inhalerer ejuice (0mg nikotin selvsagt) med sjokoladesmak, så vil det kunne være en erstatter for sjokolade.

Uten å ha undersøkt de vitenskapelige aspektene rundt dette, så vil jeg ta anta at inhalering av vanndamp med sjokoladesmak er mye mer sunnere enn å spise sjokoladeplater full av unødvendige stoffer.

Klarer ejuicen å produsere stoffer som gjør at jeg igjen produserer serotonin, så vil dette kunne være en suksess.

Og 200 kroner for en vapor og en ejuice med sjokoladesmak gjør meg ikke konkurs om det ikke fungerer :)

Har smakt litt av sjokoladen fra Halo i Cafe Mocca - den smakte virkelig sjokolade. Jeg vil tippe at Belgian Cocoa smaker sånn god-natta-varm-sjokolade-fra-mamma sjokolade. Jeg har både lest og hørt at den er suveren god og ren i smaken.

TIl dere som ville prøve Rawr sin juice

Fra Liberty-Fligths sin Facebook side:

"Rawr vapour should be with us during the week, it has been shipped to our US address, next stage will be the transfer to the UK."

HURRAAA :D

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Har smakt litt av sjokoladen fra Halo i Cafe Mocca - den smakte virkelig sjokolade. Jeg vil tippe at Belgian Cocoa smaker sånn god-natta-varm-sjokolade-fra-mamma sjokolade. Jeg har både lest og hørt at den er suveren god og ren i smaken.

Jeg sitter faktisk og smaker på Belgian Cocoa nå og i en Kanger T3 smaker den som mørk sjokolade. Veldig klar og god mørk sjokoladesmak. Lukter også som mørk sjokolade. Dessverre er jeg ikke noen kjempefan av mørk sjokolade :p

Lenke til kommentar

For min del skjønner jeg nesten ikke at det går ann å røyke alle de rare smakene, som sagt så stussa jeg nesten når det smakte akuratt som en dobbel espresso Mocca , av Cafe Mocca. Det samme da jeg blanda sammen med cinnamon rolls - det ble som et lite kafe besøk uten å gå ut av huset. Bare dampe litt .....skulle kanskje fått meg en "ambient cafe sounds" og blitt sittende :D

Nå gleder jeg med til Rawr - tusen takk for tips Lakus

Lenke til kommentar

Jeg satte nettopp sammen min første hjemmelagde coil på min første "rebuildable atomizer". Coilen var så dårlig snurret (første gang) at jeg endte opp med 1ohm og væken som fulgte med ble så kort at den knapt nok gjør den våt i det hele tatt. Må dryppe noen små dråper direkte på coilen for at det skal virke. Men fy faen jeg skjønner at folk liker rebuildables. Smaken er helt hinsides alt annet jeg har prøvd! Bestilte meg mer wire for å lage coiler og SS mesh for å lage væke med en gang, for om dette er hva jeg kan forvente fremover av en RBA, ja da skal jeg aldri bruke noe annet igjen. Det verste med dette er jo at jeg fikk Kanger T3 samtidig som denne RBA'en, og nå synes jeg de bare smaker kjipt i forhold :(

post-96473-0-56507200-1353886138_thumb.jpg post-96473-0-02449100-1353886140_thumb.jpg

Det blir enda bedre med #400 eller #500 mesh. Så må du ha deg en butan brenner for å oksidere.

Jeg prøvde med en propan brenner første gangen og det blei bare sorgen.

Alt for hard flamme, så meshen smuldra opp for meg.

Lenke til kommentar

Hva ER det der? Ser farlig ut! :p

Lenke til kommentar

Buffy, du er åpenbart alt for lite på youtube..! :p Hold øye med Pbusardo, Grimmgreen og igetcha så får du med deg alle de rare nye tingene som kommer ;)

Mitra: Hvis du ikke skal bruke alle Kangerne da, så er jeg interessert i å teste en, så kan godt kjøpe en av deg. Hvordan er smak/damp/th ifht en standard DCT eller carto?

Lenke til kommentar

Det blir enda bedre med #400 eller #500 mesh. Så må du ha deg en butan brenner for å oksidere.

Jeg prøvde med en propan brenner første gangen og det blei bare sorgen.

Alt for hard flamme, så meshen smuldra opp for meg.

Har bestilt to ark ned #500 mesh og noen fot med wire. Denne atomizeren skal til pers! Satser på å finne en til på Cyber Monday-salg i dag.

Hvor finner man butan-brenner?

Lenke til kommentar

@Datasmurf:

Det var på tide at pakka di kom nå ja.. :)

Har du fått noe grunn til at det har tatt så lang tid?

Ja, det har du rett i.

Nei, verken tollen eller posten oppga noe forklaring. Ikke forventa jeg det heller, men ...

De er uansett ikke like trege som høyskolen jeg gikk på. Jeg har venta på bachelorgraden min siden juni, og har purret dem i 4,5 måneder nå, uten at jeg har fått noe annet svar enn at de i september sa de sendte den til meg i august. Det er nesten så jeg føler at jeg må dra nordover og møte opp personlig å kreve å få den i handen.

Og for ikke å snakke om den tyske platesjappa jeg kjøpte en CD fra. Det tok 2,5 år før jeg hadde CD-en i handen. Den var ikke utsolgt da jeg bestilte, og lenge etter så jeg at hadde 100+ på lager. Jeg er nok bare svært uheldig med posten. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...