bigggan Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Tenkte å kjøpe en sånn som gave, har sett litt på Joytech eGo-CC. Men finner ingen gode sigarett anbefalinger på google, og jeg vil ha noe skikkelig, og ikke noe Kina dritt. Noen anbefalinger maks 50$? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 E-roll med lr carto? Damping.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Anbefalte nettopp en venninne å kjøpe seg en Vision Spinner 1300 mAh, en Aspire BDC mini og lader fra damping.no. Kom vel opp i 297 kr eller noe slikt. I tillegg til juice fra ECigWizard, LibertyFlights og noen andre sider jeg sa jeg pleide å handle fra. --- For øvrig tok jeg bilde av familien og skapet for å vise henne hvordan det kunne gå om hun ble bitt av basillen. Dette er familien, minus ett som ligger innerst i skapet og som det ikke var råd å finne igjen, og ett som en kompis låner på ubestemt tid. Dette er skapet, som hovedsakelig inneholder juice, pensjonerte batteri, cartoer, clearoer, tanker og ekstrautstyr. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Lurer på å prøve meg på "drypping". Er dette et bra valg for en nybegynner? http://www.totallywicked-eliquid.com/products/cartomizer-systems/direct-drip-atomizer-dda-2-2-product.html Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Anbefalte nettopp en venninne å kjøpe seg en Vision Spinner 1300 mAh, en Aspire BDC mini og lader fra damping.no. Kom vel opp i 297 kr eller noe slikt. I tillegg til juice fra ECigWizard, LibertyFlights og noen andre sider jeg sa jeg pleide å handle fra. --- For øvrig tok jeg bilde av familien og skapet for å vise henne hvordan det kunne gå om hun ble bitt av basillen. Dette er familien, minus ett som ligger innerst i skapet og som det ikke var råd å finne igjen, og ett som en kompis låner på ubestemt tid. Dette er skapet, som hovedsakelig inneholder juice, pensjonerte batteri, cartoer, clearoer, tanker og ekstrautstyr. Bra samling Smurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jo takk, kan ikke klage. V2-en er backup, V5-en er i daglig bruk, iTasten er død, den sorte eGo-V V2 Mega VV Passthrough-en er i daglig bruk, den i krom er død, den eGo-V VV Passtrough-en med en SMOK cartotank på er i daglig bruk, den som står rett til høyre er pensjonert, men fyrer enda (ikke verst med tanke på daglig bruk siden 4. desember 2012), Vision Spinner-en med en SMOK DCT MEGA carto er i daglig bruk, eGo Twist-en er død, den andre Spinner-en med lader er i daglig bruk, og eGo-T-en er backup. Skapet er overfylt, men jeg har ikke plass til utstyret noen andre steder. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hva vil "Resistance" si på en cartomiser? Kan velge mellom 1.8, 2.4 og 3.2. http://www.ecigwizard.com/accessories/cartomisers/vision-ce5/ce5-v3.html Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Motstand. Ohm. Søk på ohms lov på Google så ser du relasjonen =) . Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Motstand. Ohm. Søk på ohms lov på Google så ser du relasjonen =) . Vil det si at jo høyere ohms jeg velger, desto mer damp får jeg, men mer strøm brukes? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ja, det høres rett ut =) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vil det si at jo høyere ohms jeg velger, desto mer damp får jeg, men mer strøm brukes? Må bare nevne at jeg elsker Boge sine LR cartomizers, jeg kjøper mine fra vapeescape.co.uk Går alltid tilbake til dem. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vil det si at jo høyere ohms jeg velger, desto mer damp får jeg, men mer strøm brukes? Det er motsatt, lavere motstand gir varmere coil og mer damp og mer strømforbruk Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Lurer på å prøve meg på "drypping". Er dette et bra valg for en nybegynner? http://www.totallywicked-eliquid.com/products/cartomizer-systems/direct-drip-atomizer-dda-2-2-product.html Kjøp heller herfra: http://www.damping.no/collections/fordampere/products/mini-octopus-rda-i-rustfrittstal Hele greia er rustfritt stål og billigere Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Takker for svar Vaperizer. Har du erfaring med den der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Forskjellen er vel bare at den Vaperizer linker til er rebuildable (du kan lage dine egne veker og slikt), mens den MysticoN linker til er en vanlig dripper. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Sier meg ikke så mye, men bestilte den uansett. Trenger nye batteri. Får håpe jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Vel, om du lager en veke med under 1,5 Ohm eller så, er det mange VV / VW-saker som ikke kan kjøre det, og da trenger du en mekanisk mod. Så vidt jeg har fått med meg, jeg driver verken med mekanisk, RBA eller RDA så jeg har ikke så mye erfaring på det feltet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Kommer ikke til å lage noen veker med det første. Kjøper heller ferdig laget. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jaaa,, hadde tenkt å bestille en Joetech eRoll fra damping.no idag jeg, men merker at den ikke finnes lenger, noen tips.. ? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jaaa,, hadde tenkt å bestille en Joetech eRoll fra damping.no idag jeg, men merker at den ikke finnes lenger, noen tips.. ? E-Roll skal være bra sies det men har liten kapasitet. Om du vil ha god kvalitet og at det varer lenge mellom lading og påfyll av juice, så kan du jo for Vision Spinner 1300 mAh batterier og Aspire BDC clearomizere. Er super fornøyd med mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå