Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. då kan mine backup stå en stund til. Siste pakken min er stuck i england i øyeblikket.

 

Er tom for den jeg bruker, eneste jeg har igjen er Frankenvape og energy kick... :S Ikkje helt min smak men.

Kan fint stå lenge ja. Surt å gå tom for de juicene man daglig vaper, føler et savn hver gang jeg tar et drag he he, men for all del det funker da :dribble:

Lenke til kommentar

Fant nettopp min andre Vivi Nova (den første sprakk da jeg helte en cola-juice på den), også denne fylt med cola og svært nedstøvet. Sist jeg brukte den var i fjor sommer, men jeg får fortsatt smak. Har den for øyeblikket på V5-en mens jeg venter på at to cartos, en cartotank og ProTank-en skal trekke inn innholdet. Gode greier. ^^

Lenke til kommentar

Fant nettopp min andre Vivi Nova (den første sprakk da jeg helte en cola-juice på den), også denne fylt med cola og svært nedstøvet. Sist jeg brukte den var i fjor sommer, men jeg får fortsatt smak. Har den for øyeblikket på V5-en mens jeg venter på at to cartos, en cartotank og ProTank-en skal trekke inn innholdet. Gode greier. ^^

He he. Happy Damp :dribble:

Lenke til kommentar

Halo - Cafe Mocca er kjempegod. :) Ganske "mektig", men har en nydelig ettersmak.

Bra du likte den. Synes også den er kjempegod men den er ikke blant mine Halo favoritter. Har du smakt Belgian Cocoa enda? Bra du har fått smakt Halo endelig, det er kvalitet. Du bør også prøve Tiki Juice, Shamrock, Tvisted Java og Kringle´s Curse :dribble:

Lenke til kommentar

Bra du likte den. Synes også den er kjempegod men den er ikke blant mine Halo favoritter. Har du smakt Belgian Cocoa enda? Bra du har fått smakt Halo endelig, det er kvalitet. Du bør også prøve Tiki Juice, Shamrock, Tvisted Java og Kringle´s Curse :dribble:

ja, Belgian Cocoa var skikkelig god. Passer så godt med en kopp sterk kaffe. :)

Jeg har sett på disse andre der ja... :) Blir nok til at jeg prøver flere.

Lenke til kommentar

Har endelig coilet om min første Protank. Med Silica, og den ble på 0.6 ohm. Dette er noe anna enn den fabrikkmonterte coilen ja. Damper fjell. Montert på Drawtuben :dribble: Var ikke så lett første gangen, men verd bryet pga goddampen. Neste gang skal jeg prøve microcoil og bomull :green:

Så flink. :thumbup: Men 0,6 var da litt lavt.... :D

Lenke til kommentar

ja, Belgian Cocoa var skikkelig god. Passer så godt med en kopp sterk kaffe. :)

Jeg har sett på disse andre der ja... :) Blir nok til at jeg prøver flere.

Så bra da. Ja, Belgian Cocoa er perfekt til kaffe :dribble: . Nå må jeg skaffe meg mer Halo selv. Brukte opp denne ukens dampebudsjett på 2 Vision Spinnere, lader og to Panasonic batterier 18650, neste uke får jeg bestille Halo :green:

Lenke til kommentar

Går vel fort en 7-9 ml 11 - 14 mg vil jeg anta.

Satan....hvordan får du tid til å gjøre noe annet enn å dampe? :p

 

 

Har endelig coilet om min første Protank. Med Silica, og den ble på 0.6 ohm. Dette er noe anna enn den fabrikkmonterte coilen ja. Damper fjell. Montert på Drawtuben :dribble: Var ikke så lett første gangen, men verd bryet pga goddampen. Neste gang skal jeg prøve microcoil og bomull :green:

 

Tror jeg gir opp å coile selv, jeg. :p Lage en coil igår på 1,2 ohm. Tråden gløder helt fint...men når jeg trer inn bomull og hiver på væske, så damper det ikke spesiellt bra. Så jeg vetta F hva jeg gjør galt, jeg. I tillegg hoster jeg når jeg inhalerer fra dripper.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Tror jeg gir opp å coile selv, jeg. :p Lage en coil igår på 1,2 ohm. Tråden gløder helt fint...men når jeg trer inn bomull og hiver på væske, så damper det ikke spesiellt bra. Så jeg vetta F hva jeg gjør galt, jeg. I tillegg hoster jeg når jeg inhalerer fra dripper.

Sånn var det med meg i begynnelsen også. Kunne ikke finne noen åpenbare feil med coilen, men hostet og kjente at noe ikke var riktig. Men slik er det ikke lenger.. så jeg antar at man blir flinkere med litt øvelse. Så ikke gi opp enda. :)

Lenke til kommentar

Så bra. :) Håper du har satt på den en NY carto .... Får helt vondt når jeg leser om de gamle cartoene du bruker.. :omg: Inkludert den vivi-novaen fra i sommer.....

Jada. Flekka til med nytt hue i ProTank-en, samt vaska den grundig og åpna en ny flaske Bad Apple bare for V5-en. :)

 

 

Satan....hvordan får du tid til å gjøre noe annet enn å dampe? :p

 

Går alltid rundt med noe i lommene når jeg ikke er hjemme, og er jeg hjemme, sørger jeg for å ha denne like i nærheten:

2db68dc879c611e3878a121cc321c01d_8.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...