Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Spinner med Aspire mini er et helt kurant oppsett å ha med seg rundt. Bruker å ha den på ca 4 v. :)

 

Fikk forresten stoppet en pakke fra USA. Med aroma..... :hm: Sendte mail om hva det var, men om de sender den i retur alikevel.. ikke umulig.. får bare vente å se om den dukker opp.

Ok. Har en Aspire Mini, men den tømmes så fort at det blir nok den store om jeg skal være borte noen timer :) . Ellers må jeg da dra med meg juiceflaske i tillegg. Aroma? Har det med juice å gjøre da? Går sikkert i orden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Av alle ting på den lista så er det den du reagerer på? :p

 

Vaffel med kylling er helt kurant å spise, så jeg vil anta det er greit å dampe også.

Å spise noe, eller dampe det, er IKKE det samme... Har ikke prøvd slike juicer som dette, men det finnes nok masse youtube-videoer der folk sitter og brekker seg gjennom en review... For meg var det nok å se på bildene på denne siden.. :sick:

Men det med prisen var komisk.. :)

Lenke til kommentar

Ok. Har en Aspire Mini, men den tømmes så fort at det blir nok den store om jeg skal være borte noen timer :) . Ellers må jeg da dra med meg juiceflaske i tillegg. Aroma? Har det med juice å gjøre da? Går sikkert i orden :)

Det er fra et e-sig-firma.. Og da forstår de vel ikke forskjellen på flavouring og juice.. Men håper det går greit. :) Og hvis ikke, så skal jeg da greie meg uten disse. Men litt irriterende. Har bestilt aroma fra usa før, og det har gått greit.

Lenke til kommentar

Det er fra et e-sig-firma.. Og da forstår de vel ikke forskjellen på flavouring og juice.. Men håper det går greit. :) Og hvis ikke, så skal jeg da greie meg uten disse. Men litt irriterende. Har bestilt aroma fra usa før, og det har gått greit.

Ok. Tvi tvi og håper det går bra. Skulle ønske de tollerne slutta å være så nysgjerrige :)

Lenke til kommentar

Det er fra et e-sig-firma.. Og da forstår de vel ikke forskjellen på flavouring og juice.. Men håper det går greit. :) Og hvis ikke, så skal jeg da greie meg uten disse. Men litt irriterende. Har bestilt aroma fra usa før, og det har gått greit.

Aromaen skal jo ikke inneholde noe nikotin, så det skal jo gå helt greit!

 

Banan funker noe helt sinnsykt som ejuice, av alle ting! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aromaen skal jo ikke inneholde noe nikotin, så det skal jo gå helt greit!

 

Banan funker noe helt sinnsykt som ejuice, av alle ting! :)

 

Om du ikke har uflaks som meg og den ødelegger hver jævla tank og carto du prøver den i. Fra plast til pyrex. :p

 

 

 

Vaffel med kylling???? :p

 

Svært godt. Vaffel fungerer utmerket til kjøtt. Kylling, biff og bacon. Rimelig sikker på at om gjort rett, vil det være utmerket å dampe også.

 

 

Å spise noe, eller dampe det, er IKKE det samme... Har ikke prøvd slike juicer som dette, men det finnes nok masse youtube-videoer der folk sitter og brekker seg gjennom en review... For meg var det nok å se på bildene på denne siden.. :sick:

Men det med prisen var komisk.. :)

Vet da det, men jeg har troen på det likevel. Mer tro på det enn på f.eks. 9 months, som består av sylteagurk og vaginais.

Lenke til kommentar

Nå håper jeg vapemailen fra HHV kommer til helga. Er tom for Just Peachy og Halo. Har måttet hente glemte juicer fra steepeskapet de siste dagene. Bortsett fra at fargen er blitt langt mørkere på dem og de er helt greie å dampe, er de ikke det samme. Jeg lengter etter mine daglige juicer.

Lenke til kommentar

 

Misteliquid sin banan er veldig tynn så den ødelegger ikke cartoen. Med glasstank fra Ibtanked så er det ikke sjangs at den ødelegger tanken.. :p

Ikke var det MistEliquid og ikke var det IBTanked for min del.

 

Tror det var en Roar-juice og clearoen var noe greier fra Kanger, så vidt jeg husker.

 

Turned me off banana. :p

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg V5-en og 2 18650 AW IMR. Batteriene er satt til lading og i mellomtiden er det go go med 18350-ene.


hvor mye damper dere til dagen? går rundt 1 tank med aspire bdc til dagen med 18mg nikotin hos meg.

Går vel fort en 7-9 ml 11 - 14 mg vil jeg anta.

 

Ang. lagring så kan du lagre juice i over ett år og den smaker fortsatt godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...