Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg kjøpte et sånt eGo starter kitt for lenge siden, og de begynte rimelig kjapt å lekke juice. Det begynner å renne ut og ned på batteriet. Kan også komme opp der jeg suger og det smaker ikke noe godt :sick: Skjer bare av og til, men tenker at det er på tide å kjøpe noe mer robust og trenger derfor noen tips siden jeg ikke har peiling. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe et samlet sett, men ser ut for meg som jeg må kjøpe hver del for seg og jeg aner ikke hva som passer hva??!! Har brukt ecigwizard.

Lenke til kommentar

Røyker du? Hvis ikke anbefaler jeg at du ikke begynner med e-sigaretter, spesielt om du er under 18. Hvis du røyker så kan du fortelle foreldrene dine at du vil slutte å prøve e-sigaretter.

 

Alle sider som godtar visa bruker vel å godta spendon også såvidt jeg vet. Men alle godtar paypal.

Jeg har lånt av en venn en stund, men nå skulle han ha den tilbake ;) Derfor kjøper jeg en selv, kommer nok til å nikotinfri for det meste, men kjøper nok litt med nikotin i også om jeg skjenner jeg trenger det ;)

Lenke til kommentar

Hei, jeg kjøpte et sånt eGo starter kitt for lenge siden, og de begynte rimelig kjapt å lekke juice. Det begynner å renne ut og ned på batteriet. Kan også komme opp der jeg suger og det smaker ikke noe godt :sick: Skjer bare av og til, men tenker at det er på tide å kjøpe noe mer robust og trenger derfor noen tips siden jeg ikke har peiling. Kunne egentlig tenkt meg å kjøpe et samlet sett, men ser ut for meg som jeg må kjøpe hver del for seg og jeg aner ikke hva som passer hva??!! Har brukt ecigwizard.

 

I disse dager passer det meste til alt, da det meste har 510 / eGo-gjenger.

Kjøp deg en Vision Spinner og noen cartomizere, evt. en tilfeldig clearomiser med pyrex- eller metalltank. Styr unna plast om du er lei lekkasjer. Kanger, Evod, Aspire, Smok etc har gode skussmål så vidt jeg har fått med meg.

Jeg har lånt av en venn en stund, men nå skulle han ha den tilbake ;) Derfor kjøper jeg en selv, kommer nok til å nikotinfri for det meste, men kjøper nok litt med nikotin i også om jeg skjenner jeg trenger det ;)

 

Tror likevel ikke vi skal gå hen og anbefale deg sider. Det blir litt som om du skulle gått inn i tatoveringstråden og spurt etter noen som tatoverer folk under 18. :p

Lenke til kommentar

Røyker du? Hvis ikke anbefaler jeg at du ikke begynner med e-sigaretter, spesielt om du er under 18. Hvis du røyker så kan du fortelle foreldrene dine at du vil slutte å prøve e-sigaretter.

 

Alle sider som godtar visa bruker vel å godta spendon også såvidt jeg vet. Men alle godtar paypal.

 

Hvorfor skal han slutte å prøve e-sigaretter hvis han røyker?

Lenke til kommentar

Yes, da! Endelig en vapestore som selger alt jeg kunne tenkt meg av juice. Synd det er i USA …

 

Shark's Chicken & Waffles

Peanut Butter Bacon Milkshake

The Blue Waffle (om dere ikke tar referansen, google it)

Bacon Bonanza

Papa Shark's Pizza

9 Months (denne høres kjempegod ut!)

Pickle Passion (det jeg har savnet mest her i verden, dill pickles i dampform)

 

Jeg lover, ingenting her er sarkastisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bestilte meg akkurat 2 Vision Spinner 1300 batterier + lader. Et i sølv og et i svart fra damping. Blir spennende å prøve ut disse. Ment å ha med når jeg skal bort. Blir litt mindre i lomma enn modene mine. :) Dere som har disse, er dere fornøyde med dem? Hvilken voltstyrke foretrekker dere? Tok med 2 nye Panasonic 18650 batterier og siden de nå kun koster 99 kr stk :green:

Lenke til kommentar

Bestilte meg akkurat 2 Vision Spinner 1300 batterier + lader. Et i sølv og et i svart fra damping. Blir spennende å prøve ut disse. Ment å ha med når jeg skal bort. Blir litt mindre i lomma enn modene mine. :) Dere som har disse, er dere fornøyde med dem? Hvilken voltstyrke foretrekker dere? Tok med 2 nye Panasonic 18650 batterier og siden de nå kun koster 99 kr stk :green:

Spinner med Aspire mini er et helt kurant oppsett å ha med seg rundt. Bruker å ha den på ca 4 v. :)

 

Fikk forresten stoppet en pakke fra USA. Med aroma..... :hm: Sendte mail om hva det var, men om de sender den i retur alikevel.. ikke umulig.. får bare vente å se om den dukker opp.

Lenke til kommentar

Yes, da! Endelig en vapestore som selger alt jeg kunne tenkt meg av juice. Synd det er i USA …

 

Shark's Chicken & Waffles

Peanut Butter Bacon Milkshake

The Blue Waffle (om dere ikke tar referansen, google it)

Bacon Bonanza

Papa Shark's Pizza

9 Months (denne høres kjempegod ut!)

Pickle Passion (det jeg har savnet mest her i verden, dill pickles i dampform)

 

Jeg lover, ingenting her er sarkastisk i det hele tatt.

Kikket på chicken waffles... :sick:

Det komiske med den var at den var "satt ned" fra 7,99 til 1,99... "You save 6 dollars".. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...