Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 @Sali Jeg vil tro det ja. @Monster'n: Trodde først du tenkte på tank oppsett her nå. Jeg bruker tanken på bade ProVari, iTasten og eGo Twisten min, så du skal helt sikkert få det til å fungere på ditt batteri også. Jeg pleier å kappe til ekstra store hull i Cartoene mine med en dremmel, så får jeg mer juice inn til coilen. 1 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvor lang tid ca tar det å motta en pakke fra ecigwizard? Vurderer å kjøpe eGo vv`n og e-juice derfra. Og tusen takk for mange gode svar Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ca en uke Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Oki det passer fint. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Sånn ser tanken min ut nå da. Var litt vanskelig å få med hullet i kartoen der.. Håper dere ser det.. Sånn er det iallefall på begge sider. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Da kommer du muligvis over 200 kr da, men de har VR fra uk-eliquids og Liberty flights også.. om det er den juicen du tenker på. @Mitra.. passer fint den der når jeg dreper noobs i BF3 - Jack of all trades Endret 25. november 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Da bestiller jeg to stk "510 get started kit" fra EcigWizard pluss 20ml KY4 til meg og dama. Så får vi se! Hadde egentlig tenkt meg en 808-pakke, men får starte med 510 og ta det derfra . Spent! Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Da kommer du muligvis over 200 kr da, men de har VR fra uk-eliquids og Liberty flights også.. om det er den juicen du tenker på. Var det meg du tenkte på eller? Jeg tenkte å bestille i 2 pakker siden jeg skal holde det under tollgrensen. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Bytter du ut den ene KY4'n med en Cinnamon rolls, så får du prøvd 2 forskjellige gode juicer. Mulig at KY4 blir litt sprek. Jeg har røyka Rød3 før og syns nesten det blei litt vel mye med KY4. Nå damper jo jeg som sagt på litt mere strøm enn du får til der da, men bestiller du en av hver så er du iallefall sikker.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Hm jo men vi feirer jul separat, så det blir uansett en flaske hver. Tenkte egentlig bare en testrunde for å se vaping an . Røyker rød prince begge to nå. Endret 25. november 2012 av Slai Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Aha.. ja da så. To pakker under 200 er jo tingen. Jeg er litt redd for at de lager 1 pakke når de ser 2 bestillinger på samme sted, så jeg pleier bestille fra 2 steder vanligvis (sikkert unødvendig) Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er ikke dumt det.. Siste bestillinga mi fra ukecigstore skulle vært 2 pakker med billigeste frakt. De bestemte seg for å putte alt i en pakke og oppgradere til den frakta med forsikring. Det blei ca 345,- i troll og avgifter for meg det.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Buffy; gjerne si fra når du en gang tester den, vurderer bestille den og et 510-starter kit fra UK bare for å se om dette er noe for meg. 150 kroner for starter kit pluss en 10ml ejuice virker ikke helt på jordet når leveringstiden er kun 3-7 dager. Nå sitter jeg å damper på den på en cartomizer. Rund fin smak, kan faktisk smake ett hint av karamell. Alt i alt en overraskende god juice. Det smaker som om du vaper noe som ''brenner''. Som alltid fra Vermillion River så er det veldig god mengde damp, selv på lavere volt. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 OMG!! Åpna ei flaske med Creme Caramel fra Virgin Vapor nå. Blir nok bare å se en film på Netflix og å dampe på denna resten av kvelden nå. Stygt redd for at det blir all day vape'n min i mårra. Fullt på høyde med sjokoladen dems. Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Til tross for at jeg ikke er røyker, så har jeg faktisk bestilt meg en Vision Ego. Og den eneste grunnen til det, er at jeg har en hypotese om at hvis jeg inhalerer ejuice (0mg nikotin selvsagt) med sjokoladesmak, så vil det kunne være en erstatter for sjokolade. Uten å ha undersøkt de vitenskapelige aspektene rundt dette, så vil jeg ta anta at inhalering av vanndamp med sjokoladesmak er mye mer sunnere enn å spise sjokoladeplater full av unødvendige stoffer. Klarer ejuicen å produsere stoffer som gjør at jeg igjen produserer serotonin, så vil dette kunne være en suksess. Og 200 kroner for en vapor og en ejuice med sjokoladesmak gjør meg ikke konkurs om det ikke fungerer 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Woo! Fant hentelapp i postkassa, det tyder på at om jeg kommer meg innom posten i morra før de stenger, kan jeg plukke opp godsaker og kose meg. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 @Probeus Du får gi tilbakemelding uansett hvordan det går. Hvilket merke var det på e-juicen du bestillte? Jeg har vært borti sjokoladesmak som har vært kvalmende og kunstig. Så har jeg en av mine favoritt juicer som er sjokoladesmak også, så det er ikke sikkert du stillner noe sjoko-sug med den juicen du bestillte. Link til favoritt sjokoladen min iallefall: http://www.ukecigstore.com/e-liquids/virgin-vapor-organic/organic-death-by-chocolate-e-liquid-37ml Har du kun bestillt Clearomiser (Vision ego) eller har du bestillt deg et batteri også? Batteri med eGo gjenger (eGo threading) må du nesten ha til den + lader. http://www.ukecigstore.com/joyetech-ego-twist-650-mah-battery?filter_name=twist http://www.ukecigstore.com/accessories/chargers/joyetech-ego-510-usb-charger Anbefaling til batteri og lader hvis du trenger det.. @Datasmurf: Det var på tide at pakka di kom nå ja.. Har du fått noe grunn til at det har tatt så lang tid? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Da har jeg bestilt. 3-7 dagers tid så blir det moro ^_^ . Hvis det virker interessant blir det nok en pakke med diverse ejuicer og litt fler cartomizers til før jul . Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) @Mitra Jeg kjøpte denne startpakken: http://www.ecigwizard.com/shop/en/electronic-cigarette-starter-kits/502-vision-ego-kit.html Kjøpte og denne ejuicen for å teste, men tror jeg skal bestille din anbefaling etterhvert og prøve den og http://www.ecigwizar...540-patkis.html Slik jeg har forstått det, så er det smaken av sjokolade som tilfredstiller hjernen/kroppen til å produsere Serotonin som gjør det naturlig avhengig av sjokolade. Nå er avhengighetsgraded på sjokolade mye mindre enn nikotin, men når man går for lenge uten å få produsert serotonin, kan man faktisk bli deppa. Og hva er da det første man tenker på for å få humøret opp igen? Trøstespising. Hva spiser man? Sjokolade.. Hadde jeg bare funnet en ejuice med en skikkelig god og sterk sjokoladesmak, så tror jeg faktisk det kunne vært løsningen for en god del "sjokosjuke" personer der ute (edit. var feil lenke til startpakke) Endret 25. november 2012 av Probeus Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ser ut som et greit oppsett det der. Han som har skrivd en review på finsk av den sjokoladen skryter iallefall av den. (Ifølge google translate) Blir spennende å se om det hjelper på suget da.. Du må iallefall komme tilbake til oss med en update når du har prøvd litt. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå