Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Nja...noen minutter i døgnet kan hun ikke klage på....hehe. Alt er bedre enn den hun har fra DanSmoke som ikke virker lenger...hehe. :p

 

BTW...er det DU som har smittet meg? For nå begynner nemlig JEG å bli forkjøla. :D

DanSmoke ja.... da er det på tide hun får seg noe nytt. :)

 

Huff stakkars deg.. :hm: Får håpe det ikke går så hardt ut over smakssansene. Men, nei, jeg kan da umulig ha vært så smittsom.. :D at jeg har infisert denne tråden.

 

Jeg har forresten en ganske god dag. Spearmint-blandingen min er skarp og altfor sterk.. ganske fæl faktisk, og det er jo et godt tegn. :) Jeg begynner å bli frisk.

Ikke at jeg "disser" spearmint som smak. Det kunne vært en god juice, men ikke slik jeg blandet den. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DanSmoke ja.... da er det på tide hun får seg noe nytt. :)

 

Huff stakkars deg.. :hm: Får håpe det ikke går så hardt ut over smakssansene. Men, nei, jeg kan da umulig ha vært så smittsom.. :D at jeg har infisert denne tråden.

 

Jeg har forresten en ganske god dag. Spearmint-blandingen min er skarp og altfor sterk.. ganske fæl faktisk, og det er jo et godt tegn. :) Jeg begynner å bli frisk.

Ikke at jeg "disser" spearmint som smak. Det kunne vært en god juice, men ikke slik jeg blandet den. :)

Helt klart. :) Derfor har jeg bestillt en SID til (litt under tvil).

 

Har ikke prøvd å dampe ennå...så er litt spent. Sitter her med influensa og feber nå, så det frister egentlig ikke å dampe akkurat nå faktisk. :)

Synd jeg ikke bestillte Mint eller Spearmint da. Hadde jeg visst jeg skulle få dette, hadde jeg gjort det. :p

 

Skal ikke se bort ifra at du har smitta tråden...hehe. :p

Lenke til kommentar

Vi får det om noen måneder, men jeg ser ikke frem til det. Selv om det betyr lengre åpningstider, så liker jeg ikke hvor upersonlig post-i-butikk er. På Posten kan jeg stå og snakke og flørte med de gamle damene og alt er fryd og gammen, mens nå blir det bare pes og kaos.

Se det positive i det. På posten kan du ikke handle øl samtidig som du henter juice :dribble:

Lenke til kommentar

I motsetning til Smurfy, så kom jeg meg ut og fikk hentet pakker i dag. :) Halo-juicer og en dripper fra Fasttech som jeg hadde glemt.. i gull. :)

Luktesansen har iallefall kommet tilbake. Det lukter nydelig av Belgian cocoa, og enda bedre av Cafe mocca. Tror jeg er frisk nok til å prøve de i kveld. I den nye dripperen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får det om noen måneder, men jeg ser ikke frem til det. Selv om det betyr lengre åpningstider, så liker jeg ikke hvor upersonlig post-i-butikk er. På Posten kan jeg stå og snakke og flørte med de gamle damene og alt er fryd og gammen, mens nå blir det bare pes og kaos.

Er jo ikke umulig at damene i mat-butikken også er mottagelig for din sjarm. :p

Lenke til kommentar

I motsetning til Smurfy, så kom jeg meg ut og fikk hentet pakker i dag. :) Halo-juicer og en dripper fra Fasttech som jeg hadde glemt.. i gull. :)

Luktesansen har iallefall kommet tilbake. Det lukter nydelig av Belgian cocoa, og enda bedre av Cafe mocca. Tror jeg er frisk nok til å prøve de i kveld. I den nye dripperen. :)

Håper det, begge er meget gode :green: . Husk at Halo ikke skal steepes kaldt som andre juicer. De skal oppholdes eller steepes i romtemperatur.

Lenke til kommentar

Er jo ikke umulig at damene i mat-butikken også er mottagelig for din sjarm. :p

Har ikke hatt noe flaks med det så langt. :/

 

Se det positive i det. På posten kan du ikke handle øl samtidig som du henter juice :dribble:

Er jeg på posten og henter pakker, er det vanligvis sånn at jeg ikke har råd til øl, da jeg har brukt alle pengene mine på det jeg henter. :p

 

Nei, takke meg til postkontor. Får kjøpt konvolutter i massevis, bøker, CD-er, spill, bobleplast, esker, postkort, skrivepapir, fotopapir, printerblekk og masse stas og man kan gå rundt og titte på ting og tang eller bare sitte ned og chille mens man venter på sin tur.

Lenke til kommentar

Da har jeg smakt på Belgian Cocoa. Veldig god sjokoladesmak. :)

Og for å feire at jeg har smakssansen 90% tilbake.. så skal jeg ta et glass rødvin. Tror det vil passe glimrende sammen med denne juicen. :)

Det tror du rett i. Belgian Cocoa og rødvin er en skjønn kombinasjon. Siden jeg nå skjenker meg mitt andre glass rødt for kvelden sier jeg skål :dribble:

Lenke til kommentar

Er ingen forskjell på Halo og andre juicer når det gjelder steeping. Ingenting steepr kaldt, da forsinker man alt... :)

Ok. Mange på nettet som sier at juice skal steepes mørkt og kaldt. Bra at Halo da har vett til å skrive i instrueringen det motsatte på sine flasker. Snart bør det komme ordentlig informasjon i og med at det svirrer så mye forskjellig rundt pr i dag :hmm:

Lenke til kommentar

Ok. Mange på nettet som sier at juice skal steepes mørkt og kaldt. Bra at Halo da har vett til å skrive i instrueringen det motsatte på sine flasker. Snart bør det komme ordentlig informasjon i og med at det svirrer så mye forskjellig rundt pr i dag :hmm:

Folk mener vel "kaldt" som i romtemperatur i et skap og ikke i vinduskarmen med stekende sol. :)

Men definitivt ikke i kjøleskapet. :)

Lenke til kommentar

Folk mener vel "kaldt" som i romtemperatur i et skap og ikke i vinduskarmen med stekende sol. :)

Men definitivt ikke i kjøleskapet. :)

Da bør de definere det. Kjøleskapet har vært nevnt i denne tråden mange ganger uten at noen har sagt det er feil. Romtemperetaur for meg er definitivt ikke kaldt. Kan jeg ikke sitte inne i t-skjorte uten å fryse så er det kaldt, og det er det aldri hos meg. Har alltid t-skjorte på meg hjemme hele vinteren såvel som sommeren :) . Hvis romtemperatur er det samme som kaldt så er det mange som ikke faller inn i det begrepet. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...