Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ja, nå blir det både en ny VV Passthrough og en ny VAMO på meg. Januar blir morsom. VAMO-kjøpet i morges var ganske impuslivt i grunn, satt og irriterte meg nyttårsaften over dårlig futt i min nåværende, uavhengig av om jeg har nye eller gamle batterier i, og uavhengig hva jeg setter på topp, så da tenkte jeg at det var like greit bare å hoppe i det, mens jeg venter på den store lotto-gevinsten (evt. flax-lodd) sånn at jeg kan ta meg rå til en Nexgen Futura. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk inn på Damping for å kikke litt.. På Vamo-siden står det at Pro-tankene kan ødelegge gjengene på chrome-utgaven. Det trenger ikke du å tenke på, som har kjøpt SS. Men er antagelig det som har skjedd med min. Har brukt Pro-tank 2 og Dvide på den, og nå er den helt rar i gjengene.

Lenke til kommentar

 

Fra modz.no

 

Min erfaring er at det tar ca 1 uke å 4 dager fra noe er sendt fra UK til det ligger i postkassa. Varierer jo men regn med halvannen uke++ derifra. Og det er vanlig at man får en bekreftelse pr. epost når varen er pakket og sendt fra lager.

 

Oh ok. for han jeg snakka med fra modz sa at den ville komme i går, men kom ei heller i dag heller.

Lenke til kommentar

Har en juice som skulle smake energidrikke og som inneholder koffein, som smaker og ser ut som såpe, og heller du den på en carto, er det bare å kaste den, for ingen mengder sprit, koking, oppvaskmaskin og lignende får den ren eller får bort smaken igjen. Den var sånn fra start. 3/4 år senere lurer jeg på om det faktisk var såpe.

Lenke til kommentar

Kjøpte litt utstyr idag, så nå har jeg endelig litt orden på en del av tingene. Men det var ikke så lurt å teste gassbrenneren over vasken der jeg hadde fylt på gassen, haha.

 

Så nå er det å slå på stortromma å kanskje kjøpe en Kayfun lite+ og en ny mod, snuser på en ProVari, men tror at v3 er rundt hjørnet. Ser ut til at jeg kommer til å bruke mer penger på dampeutstyr de første dagene i 2014 enn jeg gjorde i hele 2013. :hmm:

 

Gintoki: ok, da er det nok posten som har skylda.

 

 

edit: http://www.tasteyourjuice.com/wordpress/2013/12/27/the-electric-angel-invictus/

Dette virket meget interessant, estimert 250 euro, men hvis den gjør det den lover så er det egentlig verdt det fordi da trenger man ingen andre mods! Gleder meg til den kommer ut.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

5 ml base og en splash med spearmint aroma... Ikke akkurat en kreativ gourmet-juice, men jammen har den reddet dagen for meg. :) Hvem skulle trodd det.. Råder alle til å ha en mint-juice på lager i tilfelle forkjølelse. Alt annet jeg har prøvd de siste dagene har smakt forferdelig.

Hold ut Amaline :w00t: aldri så galt at det ikke er damp for noe :green:

Lenke til kommentar

Hold ut Amaline :w00t: aldri så galt at det ikke er damp for noe :green:

Holder ut.. Syns jeg er litt bedre nå. I morgen skal jeg iallefall prøve å få hentet Halo-juicene på posten. Men de skal ikke prøves før smaksløkene er på plass igjen. :)

 

Og nå har jeg fått nytte av at jeg over-shopper aromaer.. i tilfelle jeg vil bruke dem i en blanding.. :D Jeg hadde spearmint når jeg trengte det som mest.

Lenke til kommentar

Får litt medlidenhet med madammen nå.. for jeg regner med at Sid'en ikke er ledig så ofte... :D

Nja...noen minutter i døgnet kan hun ikke klage på....hehe. Alt er bedre enn den hun har fra DanSmoke som ikke virker lenger...hehe. :p

 

BTW...er det DU som har smittet meg? For nå begynner nemlig JEG å bli forkjøla. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...