Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Har fått hentelapp på Halo-juicene, men er for forkjølet til å dra å hente dem.. Dessuten smaker alt helt grusomt i dag.. :hm: Skal ikke prøve disse før jeg er helt frisk igjen.

Har forresten et-års dampe-jubileum ca nå. :)

Uffda....snufs :omg: . God bedring, og gratulerer med 1 årsjubileum som damper :green: . Da har du noe å se frem til til du er frisk igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg bruker awg 28 og 29 på microcoil. Er de to størrelsene de fleste bruker.

Ja, VPG plus blander du ut med smaks-essenser. Du så kanskje at denne er en 80/20 pg/vg base. Nesten all essens er pg-basert og dermed blir juicen din rundt 90% PG. Personlig fortrekker jeg en 50/50 base. :)

VPG+ er 70/30, men du har rett i at essensen øker PG innholdet. Så i de fleste tilfeller blir det ferdige resultatet rundt 80/20.

 

Pink Mule har også VPG base, den er 50/50 og da blir den ferdige juicen rundt 60/40 :-) Personlig synes jeg VPG+ smaker bedre.

Lenke til kommentar

Hvordan funket den for deg? Jeg hadde 18 mg VPG selv og smakene jeg forsøkte kom liksom aldri ordentlig frem.

Funket veldig bra syns jeg. VG er jo ganske søtt, men jeg lager søte blandinger, så det passer bra. Og jeg havner vel på 10-20 % aroma tilsammen. Mix av 3-5 smaker. Og jeg gir meg ikke før smaken er der jeg vil ha den.. :)

Mulig at tobakk-smaker gjør seg bedre med høy PG..

Lenke til kommentar

 

Jeg bruker awg 28 og 29 på microcoil. Er de to størrelsene de fleste bruker.

Ja, VPG plus blander du ut med smaks-essenser. Du så kanskje at denne er en 80/20 pg/vg base. Nesten all essens er pg-basert og dermed blir juicen din rundt 90% PG. Personlig fortrekker jeg en 50/50 base. :)

 

Ok, skal bestille en slik så har jeg nok resten av året =) Som du vet nå er det 70/30 pg/vg, men jeg synes 100% vg er motbydelig så jo mer PG jo bedre :)

 

Damping.no får inn Kayfun Lite+ i helga så hvis prisen er god så blir det lykkelig damping på egen juice og egen coil.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Takk. :) Men nå er jeg ganske fortvilet.. Alt smaker som vaskemiddel.... :yucky: Hadde ikke trodd det skulle være slik om man ble syk...

Vel, det skal bli deilig om noen dager.. å prøve Halo også. Det ser jeg frem til nå. :)

 

Og her kommer en av favorittene mine inn og skinner.

 

Spearmint, 11 mg. Eneste jeg damper når jeg er sjuk. Må bare passe på å bare bruke én carto og ett batteri jeg ikke bruker ellers, for så å caste cartoen og desinfisere batteriet når jeg er frisk igjen.

Lenke til kommentar

Noen her som har bestilt fra modz.no og/eller e-smokeireland? Å om du har, hvor lang tid bruker dem på fra bestillinga er satt til pakken er i postkassa?

 

Fra modz.no

Vi sender varene med standard forsendelse via Posten. Vanlig forsendelsestid er 3 dager. Hvis du vil sende noe som gave setter du opp mottakers adresse via PayPal. Vi håndterer ordren din så snart vi kan og senest innen 2 dager.

 

 

Min erfaring er at det tar ca 1 uke å 4 dager fra noe er sendt fra UK til det ligger i postkassa. Varierer jo men regn med halvannen uke++ derifra. Og det er vanlig at man får en bekreftelse pr. epost når varen er pakket og sendt fra lager.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Da var en ny VAMO kjøpt fra damping. V5 denne gangen, i rustfritt stål, siden krom blir så jævlig utslitt.

 

e: Interessant. Hadde noe juice i en cartotank som jeg ikke har brukt på noen uker. Fyrte den nettopp opp og juicen har fått en bismak. Det gjelder bare den ene juicen i den ene cartotanken. I den andre cartotanken er alt som vanlig. Sære greier.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ikke noe særlig bedre i dag.. Og jeg har jo tenkt på menthol og spearmint.. at det er dumt at jeg ikke har noe sånt stående.. Men... siden jeg har shoppet masse aromaer, så måtte jeg jo finne noe i den esken.. Og jeg hadde F'art Spearmint. Så nå har jeg "nød-blandet" en STERK juice med kun spearmint-essens. Og damper den etter 15 minutter.. Nesten litt vondt å gjøre det, ettersom jeg steeper blandingene mine i ukesvis.. Men dette smaker godt!! Helt utrolig. :) Tror nok den ville være fæl for en frisk person, men for en syk.. helt fantastisk. :D

Lenke til kommentar

Takk for det. :) Og gratulerer på forskudd med ny Vamo.

Gamle-Vamoen min begynner å få dårlige gjenger.... Og det er alltid den jeg bruker når jeg skal måle ohm... Har en lilla en, men den "tar" ikke de fleste dingser.. Den er vel for "dyp" for å si det sånn.. Så det spørs om jeg også må ha en ny en snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...