Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere ganger. Muttern er bare grinete. Hu påstår at det stinker verre enn røyk og at lukten henger i, men det er kun hu som merker det. Hu skjemmes også over det og vil ikke gå i nærheten av meg om jeg bruker det. :p

Samme med fattern når jeg er på besøk, damper på dass og ute.

Når skal den eldre generasjon lære ?

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Flere ganger. Muttern er bare grinete. Hu påstår at det stinker verre enn røyk og at lukten henger i, men det er kun hu som merker det. Hu skjemmes også over det og vil ikke gå i nærheten av meg om jeg bruker det. :p

 

Hehe...er som gubben til svigermora mi det.... :D Påstår at han blir tett i halsen av at jeg damper. :D

 

 

Er hos foreldra mine, og de damper begge to. Her dampes det som bare det. Godt Nyttår alle dampere :p

 

Godt nyttår, ja. :)

Endret av Knut A.
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fått noen juice, så må du ikke tørrbrenne Aspire-hodet. Tror ikke du får brentsmaken vekk igjen. Og, ja, du lader Vision i toppen :)

 

Fikk de to første forsendelsene med Juice i går, derfor jeg ville teste:-)

 

Dere som damper til daglig, gjør dere dette inne på utesteder, kafeer osv, eller går det under røykeloven med hensyn til hvor de kan brukes? Hvordan reagerer folk om dere damper inne på vors eller på fest hos andre?

 

Nå røyker jeg kun på fest til vanlig, så i går ble det damping istedet. Bedre i halsen i dag enn jeg er etter en pakke røyk på fest, men han ene som fikk prøve den i går ble skikkelig tungpustet av dampingen.

 

Noen andre som har opplevd det?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Har du slått den på da?

 

 

 

Godt nytt år. :)

 

Slått den på? Antar du mener den lille knappen som skal trykkes på for at den skal gløde? Kan i se der er noen annen av/på knapp på den.

 

Demonterte den og skrudde sammen på nytt, og da virket det uansett som det skulle. Artig sak, men kunne tenkt meg en mindre også. Den er grei til hjemmebruk, men synes den blir litt i største laget når en skal ut av huset og ønsker å ha en liten sak i lommen.

Lenke til kommentar

 

Slått den på? Antar du mener den lille knappen som skal trykkes på for at den skal gløde? Kan i se der er noen annen av/på knapp på den.

 

Demonterte den og skrudde sammen på nytt, og da virket det uansett som det skulle. Artig sak, men kunne tenkt meg en mindre også. Den er grei til hjemmebruk, men synes den blir litt i største laget når en skal ut av huset og ønsker å ha en liten sak i lommen.

 

Jeg tenkte at den kanskje var som Ego...at man må trykke på knappen 5 ganger for å slå den på. :)

 

Noen kan forresten bli tungpusta. Husker ikke om det var PG eller VG som var skyld i det. Da er det bare å minske på den ene av dem. Andre her husker nok hvem av dem det gjelder.

 

Den går ikke under røykeloven, men det er likevel opp til eier av utestedet/kaféen og nekte bruk av denne. Foreløpig har jeg ikke dampet ute på kafé. Det samme gjelder hos noen folk...noen vil ikke ha damping inne, for de skjønner ikke forskjellen på damping og røyking.

Lenke til kommentar

 

Slått den på? Antar du mener den lille knappen som skal trykkes på for at den skal gløde? Kan i se der er noen annen av/på knapp på den.

 

Demonterte den og skrudde sammen på nytt, og da virket det uansett som det skulle. Artig sak, men kunne tenkt meg en mindre også. Den er grei til hjemmebruk, men synes den blir litt i største laget når en skal ut av huset og ønsker å ha en liten sak i lommen.

 

E-roll er en kjekk liten sak å ha med seg. Den har liten tank, men går an å ha med et par ekstra fylte tanker. Og kjøper du en ekstra "sokkel" til kr 19,- så har du to komplette e-siger å ha med deg. God batteri-kapasitet på lade-etuiet. :)

 

http://www.damping.no/collections/startsett/products/eroll-kit-joyetech

 

Sokkel: http://www.damping.no/collections/reserve-deler/products/eroll-sokkel-hvit

Lenke til kommentar

Vi kan si kvelden ble en suksess. Spinnerne ble godt brukt, for å si det midlt. Endte opp på fest og der var de festens midtpunkt. Gudene vet hvor mange jeg anbefalte damping.no til. :p

 

Damping får utrolig mye anbefalinger. :) Også av meg..

Leste litt fort, og trodde det var DU som var midtpunktet.. :D men det var selvfølgelig Spinnerne.. :D

Lenke til kommentar

 

Demonterte den og skrudde sammen på nytt, og da virket det uansett som det skulle. Artig sak, men kunne tenkt meg en mindre også. Den er grei til hjemmebruk, men synes den blir litt i største laget når en skal ut av huset og ønsker å ha en liten sak i lommen.

Dette batteriet er bare 8 cm langt og drar Aspire helt greit. Den kombinasjonen går fint i en vanlig bukselomme. Det blir den mest kompakte løsningen som jeg kan anbefale. Skal du handle, vil jeg også anbefale å kjøpe en stor Aspire tank og stor pyntering til å ha på Spinneren hjemme :-)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale dette batteriet. Enkelt, greit og god kvalitet. Her får man også 900mAh som holder ganske lenge.

----------------

Skal kjøpe bomull idag og lurer på on microcoil kun egner seg på spesielle wire? Har kun en type kanthal liggende, tror den er 22mm og 30awg(eller hva det heter) edit: gikk veldig dårlig å lage microcoil med den kanthalen jeg hadde. alt for tynn.

 

Vurderte også å begynne med litt DIY e-liquid. Oppdaga noe nytt dog, "VPG Plus". Vil det si at jeg kjøper en VPG plus med så mye nikotin jeg ønsker, så trenger jeg kun å tilsette smak?

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale dette batteriet. Enkelt, greit og god kvalitet. Her får man også 900mAh som holder ganske lenge.

 

----------------

 

Skal kjøpe bomull idag og lurer på on microcoil kun egner seg på spesielle wire? Har kun en type kanthal liggende, tror den er 22mm og 30awg(eller hva det heter) edit: gikk veldig dårlig å lage microcoil med den kanthalen jeg hadde. alt for tynn.

 

Vurderte også å begynne med litt DIY e-liquid. Oppdaga noe nytt dog, "VPG Plus". Vil det si at jeg kjøper en VPG plus med så mye nikotin jeg ønsker, så trenger jeg kun å tilsette smak?

 

Jeg bruker awg 28 og 29 på microcoil. Er de to størrelsene de fleste bruker.

Ja, VPG plus blander du ut med smaks-essenser. Du så kanskje at denne er en 80/20 pg/vg base. Nesten all essens er pg-basert og dermed blir juicen din rundt 90% PG. Personlig fortrekker jeg en 50/50 base. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...